مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۹:۳۳:۳۹ ساعت:     
 سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  برابر با  Tuesday 19 March 2024 میلادی  و   9 رمضان 1445 قمری
4045
26 نوامبر 2018

 

با آموزش گل نمدی ساده و زیبا از سایت رنگ وارنگ در خدمت شما خوبان هستیم. همانطور که می دانید  نمد دوزی هنری است که  این روزها مورد توجه خیلی از هنرمندان قرار گرفته و در بین خانم ها نیز جایگاه خوبی پیدا کرده است . نمد دوزی به هر شخص این امکان را می دهد که ساخته ذهن خود را بسازد. امروزه  پارچه ی نمدی در بازار با ابعاد مختلف و  طیف رنگی زیبا عرضه می شود و به خاطر همین تنوع در رنگ و همچنین به دلیل نوع جنس نمد کارهای خیلی زیبا و متنوعی را می توان خلق کرد.

کار با  نمد بسیار راحت است چون لبه پارچه های نمدی با برش مثل بقیه ی پارچه ها ریش ریش نمی شود .بیشتر محصولات نمدی مناسب سن کودکان تهیه می شود. مثلا در تزئینات اتاق کودکان یا ساخت عروسک های نمدی. البته در تهیه پادری، جای دستمال کاغذی، وسایل آشپزخانه ، گل سر و … هم کاربرد دارد.

در ادامه رنگ وارنگ برای علاقمندان به کارهای هنری از جمله علاقمندان به دست ساز ه های نمدی ، آموزش یک مدل گل نمدی ساده و زیبا را با شما خوبان به اشتراک می گذارد.

 

 

گل نمدی ساده و زیبا

 

 

 

روش آماده سازی گل نمدی ساده  + تصاویر

 

 

آماده سازی این گل نمدی ساده و زیبا با تصاویر مرحله به مرحله همراه شده است . برای این کار ، ابتدا  نمد در رنگ  و اندازه دلخواه تهیه کنید . مطابق با تصاویر نسبت به درست کردن این گل زیبا اقدام کنید.

توجه داشته باشید از این گل نمدی بدون داشتن ساقه و برگ برای داشتن گل سر نمدی استفاده کرد . یا اینکه آن را با  تزییناتی همراه کرد. همچنین از  این گل می توانید به صورت جداگانه و یا در کنار سایر مدل ها و تزئینات استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

 

همانطور که مشاهده می کنید این گل نمدی زیبا، خیلی راحت آماده می شود. امیدواریم این آموزش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

 

چنانچه نظر ، پیشنهادی یا تجربه ای درباره این مطلب دارید می توانید آن را از بخش ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.3/5 - (12 امتیاز)