مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۹:۳۱:۳۴ ساعت:     
 سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  برابر با  Tuesday 19 March 2024 میلادی  و   9 رمضان 1445 قمری
6072
22 می 2019

رنگ وارنگ برای راحتی و زیبایی بیشتر شما بانوان عزیز مجموعه ای را تحت عنوان آموزش انواع بافت مو و شینیون‌ مو (خود آرایی مو ) تهیه کرده است . همانطور که می دانید بافت مو و شینیون مو یکی از موارد تاثیر گذار بر روی زیبایی و جذابیت بانوان است. آراسته بودن موها علاوه بر اینکه موجب جذابیت و زیبایی هر چه بیشتر می شود ، می تواند در بالارفتن اعتماد به نفس افراد تاثیر گذار باشد. اکثر خانم ها می خواهند همواره مرتب، آراسته و جذاب باشند و به همین دلیل همیشه به دنبال یادگیری مدل های بیشتر و متنوع تر بوده و یا برای این کار مجبورند به سالن های زیبایی مراجعه کنند.

اگر اطلاعات کمی درباره بافت مو داشته باشید و یا مشتاق یادگیری باشید به راحتی و با به کار بردن کمی خلاقیت و سلیقه می توانید زیباترین مدل ها را بر روی موهای کوتاه و یا بلند خود خلق کنید و علاوه بر نشان دادن ذوق هنری خود از زیبایی آن لذت ببرید .

آموزش بافت مو - خودآرایی مو

پکیج آموزش انواع بافت مو و شینیون مو در خانه

چنانچه شما دوست دارید خودتان موهای خود را با بافت و شینیون های مختلف آراسته کنید و یا اینکه به تازگی سالن زیبایی خود را افتتاح کرده اید و می خواهید مدل های ساده ، سریع و زیبا را در کنار مدل های دیگر برای مراجعین خود به کار ببرید مجموعه آموزشی شینیون و بافت مو (خود آرایی مو ) می تواند به شما در این زمینه بسیار کمک کند.

این مجموعه شامل انواع شینیون و بافت مو می باشد که برخی از آموزش ها در کنار تصاویر گام به گام با توضیحاتی در مورد چگونگی انجام کار همراه شده است و سایر آموزش ها با تصاویر گام به گام با کیفیت بالا و قابل فهم می باشد . در پایان هم تعدادی مدل جهت ایده برای شما خوبان قرارداده شده  که با آموزش های داده شده به راحتی قابل اجرا هستند.

ویژگی بارز و منحصر به فرد این مجموعه این است که مدل های آموزش داده شده در آن  بسیار ساده ، راحت و در عین حال شیک و زیبا هستند و به راحتی توسط فرد قابلیت اجرا دارند.

در ضمن مدل های آموزش داده شده در این مجموعه برای همه سنین (کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال ) مناسب می باشد.

 پس در دانلود فایل آرایشی خود آرایی مو تردید نکنید و از مدل های زیبای بافت و شینیون مو استفاده و از زیبایی بیشتر خود لذت ببرید.

آموزش تصویری بافت مو در خانه

اگر به دنبال یادگیری مدل های جذاب ، متنوع و شیک و در عین حال آسان برای موهای خود هستید پیشنهاد می کنیم نسبت به خرید مجموعه شینیون و بافت مو ( خود آرایی مو ) ۱ اقدام کنید و دیگر برای حضور در مهمانی ها و مجالس خود در مورد انتخاب و دیزاین مدل موی خود دغدغه نداشته باشید و بیش از پیش بدرخشید. این مجموعه شامل ۱۱۸ اسلاید و بیش از ۱۰۰ مدل بافت‌مو و شینیون مو  با کیفیت بالا و به فرمت پاورپوینتppt می باشد.

برخی از انواع شینیون با بافت مو و بدون بافت مو شیک ، ساده و کاربردی این فایل مجموعه آموزشی عبارتند از :

– شینیون ساده

– شینیون کلاسیک

– شینیون فرانسوی

– شینیون حلزونی

–  شینیون بوکل ساده

– شینیون بوکل مارپیچی

 – شینیون پیچ فرانسوی

– چند مدل شینیون پاپیونی

و ….

انواع بافت مو از جمله

–  بافت ساده

– بافت طنابی مارپیچی

–  بافت تل مارپیچی

– بافت حصیری

– چند مدل بافت دم اسبی

– بافت فرانسوی

– بافت هلندی

– چند مدل بافت تیغ ماهی

– بافت کف سر

– بافت آبشاری

–  بافت پروانه ای

–  بافت  دوتایی

– بافت با ربان

–  بافت طبقه ای

–  انواع بافت مو و شینیون برای موهای کوتاه

–  انواع بافت مو مناسب دختر بچه ها

– و چندین مدل زیبا و کاربردی دیگر از انواع بافت‌مو و شینیون مو که به راحتی در منزل قابل اجراست.

برای اجرای این مدلها به ابزار گران قیمت نیاز نیست . برس ، شانه ، فیکساتور ، چسب و ژل مو ، انواع سنجاق (کوچک – بزرگ – مویی) ، انواع کش ( قیطانی – پلاستیکی) ، اتو ، سشوار و وسایل تزیینی از جمله ابزار لازم برای بافت مو و شینیون مو هستند که البته برای اجرای برخی مدلها فقط داشتن شانه و چند عدد کش مو کفایت می کند.

چرا خرید فایل آموزش بافت مو و شینیون مو ( خود آرایی مو)

بعد از خرید و تهیه پکیج آموزشی بافت‌مو و شینیون‌مو (خود آرایی مو ) ، می توانید بدون صرف زمان و هزینه برای گذراندن دوره های آموزشی خود آرایی مو ، با پرداخت هزینه ای بسیار کم  و غیر قابل مقایسه با هزینه های آموزشگاه ها و بدون اتلاف وقت و هزینه گزاف به راحتی  در خانه موهای خود را طبق سلیقه خود آراسته کنید و حتی دیگران را شگفت زده کنید.

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که با چند مدل شینیون و یا بافت مو آشنا هستید اما به دنبال مشاهده و یادگیری مدل های جدید تر و زیباتر هستید  و به عبارت دیگر به دنبال تنوع بیشتر هستید هم خرید این مجموعه به شدت توصیه می شود . چرا که در زمان خود صرفه جویی می کنید و یک مجموعه مرتب و در دسترس را برای همیشه همراه خود دارید. دیگر لازم نیست زمان گران بهای خود را صرف سرچ و جستجو برای آموزش تصویری بافت مو یا فیلم و تصاویر آموزشی این چنینی کنید.

ضمن اینکه با دانلود آموزش خود آرایی مو ، علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن زمان خود ؛ دیگر با مشکلاتی نظیر کندی سرعت اینترنت و حتی قطعی آن مواجه نمی شوید.تصاویر این مجموعه را می توانید به راحتی بر روی گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر خود مشاهده و از آنها استفاده کنید.

آموزش بافت مو و شینیون مو

دانلود آموزش بافت مو و شینیون مو

در صورت تمایل می توانید به روش زیر نسبت به دانلود و خرید مجموعه آموزشی شینیون و بافت‌مو (خود آرایی مو ) اقدام کنید:

برای دانلود فایل آرایشی آموزش بافت‌مو و شینیون مو ابتدا بر روی دکمه خرید کلیک کنید. سپس اطلاعات خواسته شده (نام و آدرس پست الکترونیکی) را به طور صحیح وارد کنید ، مجددا بر روی دکمه خرید کلیک کنید. صفحه ای برای شما باز می شود که از آن طریق می توانید نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید. پس از پرداخت وجه ، فایل مورد نظر به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد. مدت زمان اعتبار لینک دانلود ۴۸ ساعت می باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل در فایل دانلود شده، حداکثر تا ۲۴ ساعت، از طریق منوی تماس با ما یا ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۲۸۳۹۷۶۸۲، اطلاع دهید تا مشکل شما در اسرع وقت، مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت پکیج آموزشی بافت مو و شینیون مو (خودآرایی مو) فقط  ۱۷۰۰۰ تومان می باشد که با اعمال ۲۰ درصد تخفیف ( به مدت محدود) می توانید آن را با مبلغ   14500  تومان تهیه  نمایید.

لازم به ذکر است که قیمت پایین مجموعه آموزش انواع بافت مو و شینیون مو (خود آرایی مو ) به دلیل ضعف در آموزش و تصاویر نیست فقط و فقط برای این است که خانم های عزیز علاقمند از هر قشری بتوانند این مجموعه را تهیه کرده و از طرح ها و مدل های آن بهرمند شوند.

4.9/5 - (18 امتیاز)