مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۱:۵۶:۳۴ ساعت:     
 سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  برابر با  Tuesday 19 March 2024 میلادی  و   9 رمضان 1445 قمری
9536
21 ژوئن 2019

رنگ کردن مو در خانه کار راحت و ساده ای نیست. به دلیل وجود برخی ظرافت ها و پیچیدگی ها در زمینه رنگ کردن مو، اکثر بانوان ترجیح می دهند رنگ کردن موهای خود را به یک آرایشگر با مهارت کافی بسپارند. این قضیه زمانی مهم تر می شود که فرد می خواهد در مهمانی یا مراسم مهم و ویژه ای شرکت کنند.

رنگ کردن مو در خانه

با طرح ۳ سوال مهم می خواهیم  ضرورت یادگیری رنگ کردن مو در خانه را به شما یاد آوری کنیم

آیا شما همیشه با وجود مراجعه به آرایشگر ماهر در نهایت از نتیجه کار رضایت داشته اید؟؟؟؟

آیا هزینه دریافتی در قبال خدماتی که به شما ارائه شد منصفانه بود؟؟؟

آیا همیشه و در هر مکان و  شرایطی به آرایشگر مورد اعتمادتان دسترسی دارید؟؟؟

در ادامه لازم است به این نکته اشاره کنم که لازمه انجام هر کاری داشتن اطلاعات کافی و مهارت در آن زمینه است. رنگ کردن مو هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که رنگ کردن مو کار راحتی نیست اما اگر با اصول ، قواعد و تکنیک های آن آشنا شوید بعد از مدتی فردی حرفه ای در این زمینه خواهید شد.

ضرورت یادگیری رنگ کردن مو در خانه

مراجعه به آرایشگاه مستلزم صرف زمان و هزینه به مراتب بیشتری است. این در صورتی است که اگر رنگ کردن مو در خانه و توسط خودتان انجام شود علاوه بر صرفه جویی در زمان  میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز براساس شرایط خودتان نسبت به رنگ کردن موهایتان اقدام کنید. صرفه جویی در هزینه و کاهش قابل توجه هزینه رنگ کردن مو از دیگر مزیت های رنگ کردن مو در خانه  است که نمی توان آن را نادیده گرفت. اطمینان از کیفیت و  مرغوبیت مواد مورد استفاده  که برای برخی افراد بسیار اهمیت دارد ، یکی دیگر از مزیت های رنگ کردن مو در منزل است.

این موارد به همراه نکاتی که در بالا به آن اشاره شد ما را بر آن داشت تا پکیج آموزشی در زمینه رنگ کردن مو در خانه تهیه کنیم. اگر شما هم به دنبال یادگیری اصول و قواعد رنگ کردن مو در خانه هستید؛ کافی است با مجموعه آموزش رنگ کردن مو در منزل همراه شوید. با تهیه این پکیج آموزشی با تمام فوت و فن و اصول رنگ کردن مو Hair coloring  آشنا می شوید و دیگر برای رفع سوالات خود درباره چگونگی رنگ کردن مو لازم نیست ساعات زیادی صرف جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف و بررسی صحت آنها  کنید.

آموزش رنگ کردن مو در خانه

پکیج آموزشی رنگ کردن مو در خانه

در این مجموعه سعی شده تا تمامی نکات و مطالب و اصطلاحات  پیرامون رنگ ، دکلره ، مش و… به زبانی ساده و دقیق توضیح داده شود تا در صورت نیاز به هر کدام از این موارد بتوانید به راحتی این کار را در منزل انجام دهید. واضح است که شاید شما در دفعه اول که این کار را بدون کمک آرایشگر انجام می دهید، صد در صد از نتیجه کار راضی نباشید اما با کمی تمرین و دقت در نوبت های بعدی می بینید که چقدر انجام این کار برایتان آسان ، راحت و لذت بخش شده است .

بعد از آشنایی شما با اصول اولیه و همچنین ذکر نکاتی که شاید حین انجام کار ممکن است با آن مواجه شوید چند نمونه رنگ مو به همراه ترکیب  آن ها آورده شده که امیدواریم خوشتان بیاید.

 نحوه رنگ کردن مو در خانه

مجموعه آموزش رنگ کردن مو در خانه شامل ۱۵۰ اسلاید و به فرمت پاورپوینت(ppt) می باشد. مطالب این مجموعه با زبانی ساده و روان به همراه توضیحات دقیق و نکات ریز بیان شده به همین  دلیل  قابل استفاده برای افراد عادی در منزل و در عین حال مفید برای آرایشگران محترمی است که به تازگی سالن زیبایی خود را تاسیس کرده اند.

لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که تمامی مطالب و عکس ها و ترکیب ها با دقت و در نهایت دلسوزی تمام در  مجموعه آموزش رنگ کردن مو در منزل گنجانده شده تا شما بتوانید با صرفه جویی در وقت و هزینه ، خود را به بهترین نحو آراسته کنید.

دانلود آموزش رنگ کردن مو

دانلود آموزش رنگ کردن مو در خانه

برخی از مباحث مفید و کاربردی که در مجموعه آموزش رنگ کردن مو در منزل  به آنها پرداخته شده است عبارتند از:

آشنایی با رنگ مو و انواع آن

معرفی گروه بندی رنگ ها

انواع اکسیدان و نحوه ی استفاده از اکسیدان

واریاسیون ها و نحوه استفاده ازآنها

رنگهای فانتزی (crazy colour)

نحوه رنگ کردن مو

روشهای روشن کردن مو

نحوه دکلره کردن موها به همراه نکات مهم

آموزش انواع  مش (با کلاه ،فویل، مدادی، طوطی، پلنگی ، کهکشانی و …)

آموزش هایلایت کردن مو

پودر های دکلره رنگی

اولاپلکس  ( Olaplex)  و روش استفاده از آن

ریموور (remover) و روش استفاده از آن

فوت و فن ریشه گیری موها

شامپو شیمیایی (ش ش) و نحوه انجام کار

حمام رنگ و نحوه انجام کار

دانه مصنوعی و نحوه انجام کار

موهای سفید و چگونگی رنگ کردن آنها

رنگ کردن ابرو

چند ترکیب  زیبا برای رنگ ابرو

راهنمای تغییر رنگ های مختلف مو

و صدها نکته و آموزش دیگر

به همراه  10 ترکیب رنگ فوق العاده زیبا و جذاب

لازم به ذکر است قیمت پایین این مجموعه (آموزش رنگ کردن مو در منزل) به دلیل ضعف در آموزش نیست فقط و فقط برای این است که خانم های عزیز علاقمند از هر قشری بتوانند این مجموعه را تهیه کرده و از مباحث آن بهرمند شوند.

مطالب مجموعه اموزش رنگ کردن مو درخانه را می توانید بر روی گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر خود مشاهده و از آنها استفاده کنید.

پکیج آموزش رنگ کردن مو در خانه

خرید پکیج آموزش رنگ کردن مو در خانه

برای رنگ کردن مو در خانه کافیست با مجموعه آموزش رنگ کردن مو در خانه همراه شوید. با خرید این پکیج آموزشی ، با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن در مقایسه با دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری می توانید در زمینه رنگ کردن مو حرفه ای شوید. در صورت تمایل می توانید به روش زیر نسبت به خرید و دانلود  مجموعه آموزشی ” رنگ کردن مو در منزل  ” اقدام کنید:

برای تهیه پکیج آموزش رنگ کردن مو در خانه در ابتدا باید بر روی دکمه خرید کلیک کنید. سپس اطلاعات خواسته شده (نام و آدرس پست الکترونیکی) را به طور صحیح وارد کنید. مجددا بر روی دکمه خرید کلیک کنید. صفحه ای برای شما باز می شود که از آن طریق می توانید نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید. پس از پرداخت وجه ، فایل مورد نظر به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل در دریافت فایل دانلود شده، از طریق منوی تماس با ما یا ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۲۸۳۹۷۶۸۲، اطلاع دهید تا مشکل شما در اسرع وقت، مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت این پکیج آموزشی ۵۶۰۰۰ تومان می باشد که با اعمال ۲۰ درصد تخفیف (به مدت محدود) می توانید آن را با مبلغ   45000 تومان تهیه  نمایید. بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی و ایمیل ، به درگاه پرداخت هدایت می شوید .

4.9/5 - (22 امتیاز)