مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۷:۲۷:۴۲ ساعت:     
 سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  برابر با  Tuesday 19 March 2024 میلادی  و   9 رمضان 1445 قمری
4930
21 ژوئن 2019

یکی از بهترین روش های زیباتر کردن چشم ها، استفاده از  آرایش چشم Eye makeup  است . داشتن آرایش چشم (سایه چشم ) می تواند احساس بهتری را برای بانوان به ارمغان آورد. البته این احساس خوب و زیبایی بیشتر چشم ها به توانایی فرد در به کار بستن ترکیب رنگ و تکنیک صحیح سایه زنی بستگی دارد. استفاده از مجموعه آموزش آرایش چشم (سایه چشم ) رنگ وارنگ به شما در این زمینه کمک می کند. با داشتن این مجموعه می توانید به صورت کاملا حرفه ای چشم ها را آرایش کنید.

آموزش آرایش چشم

پکیج آموزش آرایش چشم و سایه چشم

هدف اصلی Eye makeup ، دادن جلوه زیبا تر به چشم ها است . بسیاری از آرایشگرها توانایی دارند چشم شما را با آرایش، زیباتر جلوه دهند، اما یک زن باید بتواند حداقل چشمان خود را به زیبایی آرایش کند علاوه بر این  همیشه وقت و هزینه کافی برای مراجعه به آرایشگاه وجود ندارد.

چنانچه شما از علاقمندان به آرایشگری هستید و سالن زیبایی دارید و یا اینکه می خواهید آرایش چشم (Eye makeup)  زیبایی را خودتان در منزل انجام دهید ، ما برای شما کار انتخاب و مدل سایه را راحت تر کرده ایم . با این مدلها و ترکیب های زیبا می توانید به راحتی بر اساس مدل چشم، نوع مراسم ، نوع سلیقه ، مدل و رنگ لباس ؛ مدل سایه مورد نظر خود را انتخاب کرده و با صرف وقت کم بر روی چشم خود یا مشتری اجرا کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

آموزش آرایش چشم در خانه

همانطور که می دانید انواع مختلفی از سایه چشم وجود دارد که عبارتند از:

مدل سایه لایت و اروپایی

سایه های کلاسیک

سایه های عربی

سایه های خلیجی

سایه های هندی

سایه های پاکستانی

سایه های فشن

 

آموزش آرایش چشم جدید

دانلود آموزش تصویری میکاپ چشم

ما در مجموعه آموزشی آرایش چشم (سایه چشم) مدلهای شیک، متنوع ، زیبا  و مد روز سایه چشم  و خط چشم را برای شما خوبان گردآوری کرده ایم . امیدواریم با دیدن این عکسها بتوانید چشم های خود و یا مشتریان خود را به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید.  این مجموعه به افراد مبتدی هم توصیه می شود چون تعدادی از اسلاید های موجود در این مجموعه به صورت مرحله به مرحله  و گام به گام (آموزش تصویری آرایش چشم) به چگونگی سایه زدن پرداخته تا افراد تازه کار (مبتدی) هم بتوانند از عهده انجام میکاپ چشم برآیند و مسلما با کمی تمرین و تکرار می توانند همانند آرایشگران حرفه ای ، چشم ها را به صورت جذاب و  زیبا آرایش نمایند.

این مجموعه شامل ۱۶۴ اسلاید و ۱۶۲ مدل میکاپ چشم با کیفیت بالا و به فرمت پاورپوینت(ppt)می باشد.تصاویر این مجموعه را می توانید به راحتی بر روی گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر خود مشاهده و از آنها استفاده کنید.

با داشتن این پکیج آموزشی به راحتی می توانید مدل مناسب برای آرایش چشم را مطابق با سلیقه ، فرم صورت، رنگ لباس و نوع مراسم انتخاب کنید. لازم به ذکر است که  قیمت پایین این مجموعه  به دلیل ضعف در آموزش و تصاویر  نیست فقط و فقط برای این است که خانم های عزیز علاقمند از هر قشری بتوانند این مجموعه را تهیه کرده و از طرح ها و مدل های  آن بهرمند شوند.

آموزش آرایش چشم در خانه

دانلود مجموعه آموزش آرایش چشم ( سایه چشم)

در صورت تمایل می توانید به روش زیر نسبت به دانلود و خرید مجموعه آموزش آرایش چشم ( مدل های سایه چشم )  اقدام کنید:

بر روی دکمه خرید کلیک کنید،اطلاعات خواسته شده (نام و آدرس پست الکترونیکی) را به طور صحیح وارد کنید ،مجددا بر روی دکمه خرید کلیک کنید،صفحه ای برای شما باز می شودکه از آن طریق می توانید نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید.پس از پرداخت وجه ،فایل مورد نظر به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد. مدت زمان اعتبار لینک دانلود ۴۸ ساعت می باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل در فایل دانلود شده، حداکثر تا ۲۴ ساعت، از طریق منوی تماس با ما یا ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۲۸۳۹۷۶۸۲، اطلاع دهید تا مشکل شما در اسرع وقت، مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت این مجموعه آرایشی ۱۵۰۰۰ تومان می باشد که با اعمال ۲۰ درصد تخفیف (به مدت محدود) میتوانید آن را با مبلغ  12000 تومان تهیه  نمایید. بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی و ایمیل ، به درگاه پرداخت هدایت می شوید .

4.9/5 - (16 امتیاز)