مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۳:۰۲:۴۰ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
664
13 می 2020

مجموعه کامل دعای روز نوزدهم ماه رمضان شامل متن دعا، ترجمه دعا، عکس نوشته دعا و صوت دعا، همچنین متن انگلیسی دعای نوزدهمین روز ماه رمضان از سایت رنگ وارنگ تقدیم شما مخاطبان و روزه داران عزیز می شود. برای قرائت این دعا با ادامه مطلب همراه شوید.

دعای روز نوزدهم ماه رمضان

در این دعا می خوانیم:

اللَّهُمَّ وَفِّرْ فِيهِ حَظِّي مِنْ بَرَكَاتِهِ، وَ سَهِّلْ سَبِيلِي إِلَى خَيْرَاتِهِ، وَ لا تَحْرِمْنِي قَبُولَ حَسَنَاتِهِ، يَا هَادِيا إِلَى الْحَقِّ الْمُبِينِ.

ترجمه دعای نوزدهمین روز ماه رمضان

خدایا در این ماه بهره ام را از برکت هایش کامل گردان، و راهم را به سوی نیکی هایش هموار نما و از پذیرفتن خوبی هایش محرومم مساز، ای هدایت کننده به سوی حق آشکار.

دعای نوزدهمین روز ماه رمضان به انگلیسی

In the name of God
O Allah, on this day, multiply for me its blessings, and ease my path towards its bounties, do not deprive me of the acceptance of its good deeds, O the Guide towards the clear truth.

صوت دعای روز نوزدهم‌ماه رمضان

عکس نوشته دعای روز نوزدهم‌ماه رمضان

دعای روز 19 ماه رمضان

شب نوزدهم ماه مبارک رمضان اولین شب از شب های قدر است. طبق روایات، امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد و آن اینکه امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود؛ پس فرصت خوبی است که برای بهترینها با خدا خلوت کنیم. به بیان مرحوم «علّامه مجلسی»، بهترین اعمال در این شب‌، طلب آمرزش گناهان‌ و دعا برای امور دنیوی و اخروی است. در لیالی قدر ما را از دعای خیرخویش فراموش نکنید. التماس دعا

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.3/5 - (3 امتیاز)