مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۱:۴۴:۴۰ ساعت:     
 پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 28 March 2024 میلادی  و   18 رمضان 1445 قمری
4350
18 دسامبر 2019

با ایده هایی برای خلاقیت با لاستیک کهنه ماشین به شکل حیوانات همراه شما عزیزان هستیم. خلاقیت در خانه و انجام کارهای خلاقانه و متفاوت در منزل کمک می کند طراحی های جدید و تزیینات مختلفی داشته باشیم.برای انجام خلاقیت در خانه نیازی به صرف هزینه های زیاد و سنگین نیست و با کمی ابتکار و با وسایلی که در منزل دارید می توانید بهترین ایده ها را در منزل اجرا نموده و از هنر و ابتکارات جدید خود لذت ببرید. در ادامه سایت رنگ وارنگ شما را با چند ایده خلاقانه با لاستیک برای زیبا سازی باغ ، باغچه و فضای بازی کودک  آشنا می کند .

ایده هایی برای خلاقیت با لاستیک کهنه به شکل حیوانات

با اجرای هر یک از این ایده های خلاقانه می توانید باغ ، باغچه و فضای بازی کودک را تغییر داده و آن را زیباتر کنید. حیوانات ، حشرات و  پرندگان مختلف لاستیکی می توانند برای کودکان بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد.

به کمک قدرت تخیل ، خلاقیت ، لاستیک های فرسوده ، رنگ و دیگر وسایل می توانید اثر هنری زیبایی خلق کنید.   زرافه ، کفشدوزک ،قورباغه،لاک پشت ،طوطی ،جغد ،فیل ،گوره خر ،گربه ،پلنگ و ماهی می تواند به یک یا چند اثر هنری خلاقانه توسط شما تبدیل شود. 

خلاقیت در زیبا سازی باغچه

زیبا سازی فضای باغ و باغچه با لاستیک

اگر فضای زیادی در اختیار دارید می توانید تعدادی از این ایده ها را طراحی و پیاده سازی کنید و باغ وحش کوچک لاستیکی زیبایی را ایجاد کنید.با این کار می توانید فضای بازی و تفریح بچه ها را به مکانی سرگرم کننده تبدیل کنید.

طراحی فضای سبز با لاستیک

خلاقیت با لاستیک کهنه ماشین

با خلق این آثار با لاستیک های کهنه می توانید از هنر، ذوق و خلاقیت خود لذت ببرید. علاوه بر این  می توانید در بازیافت لاستیک  و کمک به حفظ محیط زیست هم تاثیر گذار باشید. در ضمن به این ایده های خلاقانه به یکی از روشهای درآمد زایی و ایجاد کسب و کار جدید هم می توان  نگاه کرد.

امیدواریم مدلهای ارائه شده به شما در خلق آثاری خلاقانه با لاستیک کهنه ماشین کمک کرده باشد.

آیا این  مطلب و ایده های آن برای شما جالب بود؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را از بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.7/5 - (12 امتیاز)