مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۲:۴۹:۲۴ ساعت:     
 جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 19 April 2024 میلادی  و   10 شوال 1445 قمری
3417
23 نوامبر 2016

با آموزش بافت کلاه زیبا و شیک از سایت رنگ وارنگ در خدمت شما علاقمندان به هنر بافتنی هستیم. یکی از پوشش های مورد استفاده در فصل سرما کلاه است. با فرا رسیدن فصل سرما تمایل به استفاده از کلاه بافتنی به دلایلی همچون  استفاده از گرما و زیبایی آن  بالا می رود . همانطور که می دانید کلاه های بافتنی تنوع  بسیاری  دارند . آموزش امروز  را به یکی از این مدل ها اختصاص داده ایم. پس لطفا با ما برای  بافت یک کلاه زیبا و شیک و راحت همراه شوید. در ضمن ، اگر به دنبال  روش بافت کلاه معمولی هستید می توانید مطلب آموزش مربوط به کلاه ساده و معمولی را مطالعه کنید.

 

 

 

بافت کلاه زیبا و شیک

 

 

روش بافت  کلاه زیبا و شیک

 

۱. برای بافتن این کلاه  ابتدا از پیشانی تا پس گردن را سانت بزنید.

 

۲. هر مقداری که شد به اندازه  تقریبا دوبرابرش سر بیندازید. ساده بافی کنید تا عرض بافت تقریبا از این گوش به  آن گوش برسد سپس کور کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساده بافی، پیشنهاد می کنیم  مطلب بافتنی با میل ؛ مروری بر اصطلاحات بافتنی (٢) را مطالعه کنید.

 

۳. دو طرف بافت یعنی از عرض دانه بگیرید.

 

۴. تقریبا هر طرف حدود ۴الی۵سانت کشباف می خورد، سپس کور کنید.

 

۵. طول بافت را دوخت بزنید جمع شود.

 

به همین سادگی کلاه شما آماده است. امیدواربم  با این آموزش بتوانید این کلاه زیبا را برای خودتان و عزیزانتان تهیه کنید و از داشتنش لذت ببرید.

 

اگر نظر و یا توصیه ای در باره این آموزش دارید از طریق بخش ارسال نظر با ما و دیگر همراهان سایت  رنگ وارنگ به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

Rate this post