مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۹:۵۲:۳۵ ساعت:     
 جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 19 April 2024 میلادی  و   10 شوال 1445 قمری
1929
26 ژانویه 2019

 

با طرح های زیبا و متنوع لباس گرم زنانه با شلوار مدل 2019 از  بخش مد و پوشاک سایت رنگ وارنگ در خدمت شما خوبان هستیم. لباس بافت زنانه برای گرم شدن بیشتر در زمستان به شما بسیار کمک می کند. لباس های بافت را در ضخامت های متفاوت از نازک ،کمی ضخیم و کاملا ضخیم می توانید تهیه کنید. سعی شده این مدل لباسهای زنانه مورد پسند سلیقه های مختلف قرار بگیرد.

انتخاب هوشمندانه  بافت زمستانی  علاوه بر گرم ماندن در خوش تیپی شما هم تاثیر گذار است. برای خوشتیپ بودن در زمستان می توانید از این مدلها ایده بگیرید.

 

 

مدل های لباس گرم زنانه با شلوار

 

مدل شماره ۱

استفاده از لباس بافت به رنگ سبز در کنار شلوار جین یا کتان سبز می تواند استایل خاص، متفاوت و زیبایی برای شما باشد.

 

لباس گرم زنانه با شلوار مد روز

 

 

مدل شماره ۲

لباس بافت کرم رنگ با شلوار مشکی می تواند ست شود. نیم بوت زنانه با اکثر مدل های شلوار هماهنگی دارد.

 

لباس گرم زنانه با شلوار گشاد

 

 

مدل شماره ۳ 

لباس های یقه اسکی در گرم تر نگه داشتن شما تاثیر گذار هستند. رنگ خاکستری رنگ مناسبی برای لباس هایی است که در روزهای سرد  می پوشید. پوشیدن نیم بوت در کنار لباس بافت می تواند در تکمیل استایل زمستانی کمک کننده باشد.

 

لباس گرم زنانه با شلوار مد جدید

 

 

 

مدل شماره ۴

 

رنگ صورتی ، رنگ مورد علاقه بسیاری از بانوان است. بافت صورتی با یک شلوار مشکی پیشنهاد  خوبی برای شیک پوشان است.

 

لباس گرم زنانه با شلوار مدل 2019

 

 

 

مدل شماره ۵

 

ترکیب سفید و قهوه ای ترکیب دیگری است که می توانید برای پوشش زمستانی خود از آن استفاده کنید. پوشیدن کفش اسپرت سفید رنگ  می تواند موجب خاص تر و زیباتر شدن استایل شما شود.

 

لباس گرم زنانه با شلوار

 

 

مدل شماره ۶

استفاده از ترکیب سفید و مشکی از جمله ترکیب رنگ های جذاب است. استفاده از این ترکیب رنگ همیشه طرفدارانی دارد و برای اکثر چهره ها و اندام ها مناسب است. از این ترکیب رنگ می توانید در استایل زمستانی خود استفاده کنید.

 

مدل لباس گرم زنانه با شلوار

 

 

 

مدل شماره ۷

رنگ مشکی همیشه طرفداران زیادی دارد. انتخاب این رنگ ، برای لباس های زمستانی  انتخاب خوبی است . اکثر افراد از آن در انواع لباس های زمستانی خود استفاده می کنند.

 

 

مدل های جدید لباس گرم زنانه با شلوار

 

 

 

مدل شماره ۸

لباس با رنگ  قرمز برای روزهای سرد مناسب است. با یک بافت قرمز بسیار گرمتر و جذابتر به نظر میرسید.

 

مدل لباس گرم زنانه با شلوار

 

 

دیگر مدل های لباس گرم زنانه با شلوار

 

مدل شماره ۹

لباس بافت راه راه یک  پیشنهاد شیک برای افرادی است که علاقمند به پوشیدن لباس های طرحدار هستند. بر اساس رنگهای به کار رفته در لباس می توانید آن را با یک شلوار مناسب ست کنید. بوت بلند  زنانه  می تواند در شیک تر شدن استایل زمستانی تاثیر گذار باشد. امروزه بوت بلند زنانه در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است.

 

لباس گرم زنانه با شلوار

 

 

 

مدل شماره ۱۰

رنگ قهوه ای رنگ مناسب و پر طرفدار برای روزهای پاییزی و زمستانی است. لباس بافت ساده یا طرحدار خود را می توانید با یک شلوار سفید رنگ بپوشید و یک استایل جذاب تری داشته باشید.

 

 

لباس گرم زنانه با شلوار

 

مدل شماره ۱۱

 

اگر طرفدار پوشیدن رنگهای تیره هستید میتوانید از طرح زیبا و شیک زیر برای استایل خود ایده بگیرید.

 

 

ایده هایی برای لباس گرم زنانه با شلوار

 

 

مدل شماره ۱۲

 

رنگ آبی کاربنی از رنگ هایی است که می توان از آن در انواع لباس برای تمام فصول استفاده کرد. پوشیدن بافت به رنگ  آبی کاربنی به جذابیت بیشتر شما کمک می کند. پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال این رنگ جذاب را در بین لباس های موجود در کمد لباس خود ندارید ، در خرید های بعدی لباس،  این رنگ را حتما در نظر بگیرید.

 

لباس گرم زنانه با شلوار مد 2019

 

 

 

رعایت نکات ساده و در عین حال مهم و کاربردی به شما در داشتن یک استایل شیک و مناسب در روزهای سرد کمک می کند. امیدواریم با مشاهده نمونه های ارائه شده، ایده های خوبی برای خرید لباس زنانه گرم و نحوه ست کردن آن کسب کرده باشید.

کدام مدل (مدلها) بیشتر مورد پسند شما واقع شد؟  لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از بخش ارسال دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.3/5 - (3 امتیاز)