مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۳:۴۴:۲۹ ساعت:     
 جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  برابر با  Friday 26 April 2024 میلادی  و   17 شوال 1445 قمری
2066
29 دسامبر 2019

در این مطلب از سایت رنگ وارنگ می خواهیم نمونه هایی از جدیدترین انواع شلوار زنانه و  شیوه صحیح ست کردن آن با انواع لباس گرم در این روزهای سرد را با شما همراهان عزیز به اشتراک بگذاریم. شلوارهای زنانه در مقایسه با شلوارهای مردانه تنوع بیشتری دارند. انتخاب و پوشیدن شلوار زنانه مناسب می تواند یکی از فاکتور های موثر در شیک پوشی و خوش تیپی افراد به شمار آورد.

پیشنهاد ما به شما این است که از مدل های زیبا و جدید شلوار زنانه و  چگونگی ست کردن آن با انواع بلوز بافت و لباس گرم که در ادامه مطلب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم، دیدن فرمایید. امیدواریم این مدل ها مطابق با سلیقه شما باشد.

 

ست کردن انواع شلوار زنانه با لباس گرم

 

مدل شماره ۱

شلوار راسته، دم پا ساده یکی از انواع مدل شلوار زنانه است که در میان اکثریت افراد محبوبیت دارد. اگر این مدل شلوار با اندام شما تناسب دارد میتواند در زیباتر نشان دادن اندام شما بسیار موثر باشد. انتخاب این مدل شلوار با رنگ تیره به ویژه مشکی به شما این امکان را می دهد که بتوانید با انواع لباس آن را ست کنید. ضمن اینکه محدودیت بسیار کمی برای پوشیدن این مدل شلوار و حضور در مراسم های مختلف وجود دارد.

 

شلوار زنانه مشکی

 

 

مدل شماره ۲

شلوار دم پا پاکتی یکی از انواع مدلهای شلوار است. این مدل هم برای شلوارهای زنانه و هم مردانه کاربرد دارد. شلوارهای دم پا پاکتی درطول زمان مانند برخی مدلها در  دوره های مختلف مد شده و مجددا از مد افتاده است. شلوار های دم پا پاکتی تیپی غیر رسمی تری دارند. این مدل شلوار می تواند استایل خاص تری به شما بدهد به ویژه در زمانهایی که کمتر این مدل شلوار را در پوشش افراد می بینید.

 

شلوار زنانه و انواع آن

 

 

مدل شماره  ۳

داشتن شلوار مشکی مناسب با فرم بدن و فارغ از مد روز برای هر فرد ضروری است. شلوار به رنگ مشکی به راحتی با اکثر رنگها و انواع مدل لباس ست می شود. اما اگر تناسب اندام خوبی دارید بهتر است حداقل ۲ نوع دم پا ساده و دم پا گشاد آن را در کمد لباس خود داشته باشید.

 

شلوار زنانه

 

مدل های زیبا و جدید شلوار زنانه

 

مدل شماره ۴

اگر از پوشیدن شلوارهایی با پارچه ساده خسته شده اید، خرید و یا دوخت شلوار با پارچه های طرح دار پیشنهاد می شود. در ابتدا میتوانید پارچه های چهار خانه را که این روزها مد شده، امتحان کنید. اگر در پوشیدن پارچه های طرح دار تردید دارید و نمی دانید که در نهایت می توانید از پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشید، استفاده از پارچه های چهار خانه ریز و به رنگ تیره می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

 

شلوار زنانه چهار خانه

 

مدل شماره ۵

شلوار راسته کمربند دار و دم پا پاکتی یکی دیگر از انواع مدل شلوار است که این روزها ترند شده است. بسته به مکانی که می خواهید در آن حضور پیدا کنید می توانید استایل خود را با پوشیدن کت یا بافت مناسب و همچنین نیم بوت تکمیل کنید.

 

شلوار زنانه دم پا پاکتی

 

مدل شماره ۶

شلوار پارچه ای حتما نباید ساده باشد. برای تنوع در استایل خود می توانید از شلوارهای پارچه ای طرح دار استفاده کنید. پارچه ها با پترن های چهار خانه یکی از انواع پارچه های طرح دار هستند. شلوارهای چهار خانه ریزتر معمولا برای داشتن استایل رسمی و اداری بیشتر مناسب است. برای داشتن یک استایل پاییزی و زمستانی شیک تر، پوشیدن نیم بوت همراه با شلوار چهار خانه پیشنهاد خوبی است.

 

شلوار زنانه چهارخانه کمربند دار

 

مدل های ترند شده شلوار زنانه

 

مدل شماره ۷

همراه کردن شلوار با کمربند هم رنگ و هم جنس پارچه می تواند استایل ساده شما را به استایل شیک تبدیل کند. در واقع کمربند یکی از اکسسوری های مهم و تاثیر گذار بر روی شیک تر شدن استایل است که بانوان کمتری به آن توجه میکنند.

 

شلوار زنانه گشاد

 

مدل شماره ۸

شلواری که به صورت یکنواخت از باسن تا پایین گشاد می شود یکی از مدلهای پر طرفدار این روزها در میان بانوان است. این شلوار موجب می شود که فرد با قدی بلندتر و اندامی متعادل تر دیده شود. یکی دیگر از مزایای این شلوارها این است که فرد می تواند آن را با هر مدل کفش بپوشد. اگر شما هم از پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان خسته شده اید ، پوشیدن شلوار گشاد را حتما امتحان کنید.

 

شلوار زنانه

 

 

امیدواریم با مشاهده نمونه های ارائه شده، ایده های خوبی در زمینه پوشیدن و ست کردن صحیح انواع شلوار با لباس های پاییزی و زمستانی و همچنین داشتن استایل شیک کسب کرده باشید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در این باره از بخش ارسال دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.5/5 - (6 امتیاز)