مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۲:۳۶:۴۱ ساعت:     
 پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 28 March 2024 میلادی  و   18 رمضان 1445 قمری
7206
17 آوریل 2017

همانطور که می دانید چای یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار و مورد علاقه اغلب ما ایرانی هاست اگر از عاشقان پرو پا قرص نوشیدن چای باشید خوب می دانید که این نوشیدنی‌ نه تنها باید در دمای خاصی تهیه شود که بهتر است در دمای خاصی هم نوشیده شوند تا طعم دلچسب تری داشته باشند.برای داشتن این نوشیدنی چه در خانه(با کاربرد ی کمتر) و چه در گردش و مسافرت از وسیله ای به نام فلاسک استفاده می شود.

روش-صحیح-تمیز-کردن-و-شستشوی-فلاسک-چای

فلاسک(ترمس) یا دمابان که البته به اشتباه توسط برخی فلاکس گفته می شود، ظرفی است که مایعات یا گازها را گرم یا سرد نگه می‌دارد.

در ادامه شما را با بهترین روش های  تمیز کردن و شستن فلاسک چای،این وسیله کاربردی آشنا می کنیم. امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان  قرار بگیرد. در صورت تمایل با ما همراه شوید.

برای شستن فلاسک، ابتدا محتویات داخل فلاسک که تفاله چای می باشد را از آن خارج کنید سپس به یکی از روشهای زیر عمل کنید

روش اول:برای اینکه سطح داخلی فلاسک به صورت کامل تمیز شود مقداری آب گرم در داخل فلاسک ریخته و مقداری مایع ظرفشویی به آن اضافه نموده و یک اسکاچ نرم داخل فلاسک بیندازید ، در فلاسک را خوب ببندید و آن را خوب تکان دهید تا تمیز شود ،سپس آ نرا با آب گرم شستشو دهید.

روش دوم:چند قاشق غذاخوری جوش شیرین داخل فلاسک  ریخته و آن را با آب گرم پر کنید. بعد از ۱۵ دقیقه فلاسک را بشویید و از تمیزی و درخشان بودن آن لذت ببرید.

روش سوم:استفاده از مواد سفید کننده و سپس شستشو با اسکاچ و مایع ظرفشویی طبق روش شستشوی اول.

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.5/5 - (6 امتیاز)