مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۲:۱۹:۵۵ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
4901
30 می 2020

از آنجایی که انتخاب مناسب رنگ مو برای عروس می تواند در زیبایی چهره و همچنین آلبوم عکس بسیار تاثیر گذار باشد ، تصمیم گرفتیم در  این مطلب از سایت رنگ وارنگ به این موضوع بیشتر بپردازیم. درست است که انتخاب رنگ مو کاملا سلیقه ای است  اما آگاهی از یکسری نکات می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس خانم ها باشد. عروس خانم ها در هنگام انتخاب رنگ مو باید موارد متعددی مانند رنگ پوست ، رنگ چشم ، سن ، سایز اندام ، مدل مو و مدل لباس را در نظر بگیرند. با توجه به این فاکتورها ، می توان گفت بهترین رنگ مو برای عروس،  رنگی است که از هر لحاظ برای عروس مناسب باشد.

چنانچه برای مراسم عروسی خود به دنبال انتخاب  رنگ مو هستید و  نمی خواهید بعد از مدتی از انتخاب خود و یا آرایشگر تان احساس پشیمانی داشته باشید  با این مطلب از سایت رنگ وارنگ همراه شوید. ما با ذکر نکات و موارد مهم به شما برای تصمیم گیری بهتر در این باره کمک می کنیم. پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب تا پایان را از دست ندهید.

بهترین رنگ مو عروس

رنگ مو برای عروس

مسلما عروس خانم مرکز توجه در مراسم عروسی است و انتخاب رنگ موی مناسب در کنار مواردی مانند مدل شینیون و مدل لباس  برای عروس بسیار مهم است. در واقع رنگ مو و  انتخاب مناسب آن یکی از پارامترهای تاثیر گذار در زیبایی عروس محسوب می شود.

رنگ مو برای عروس

چنانچه رنگ موی عروس به خوبی انتخاب نشود، می تواند تاثیر منفی بر زیبایی عروس داشته باشد. خسته به نظر رسیدن چهره ، رنگ پریدگی و حتی بیشتر به نظر رسیدن سن عروس را می توان از تاثیرات منفی  انتخاب رنگ موی نامناسب برای عروس دانست.

انتخاب رنگ مو برای عروس بر اساس رنگ پوست

چنانچه رنگ پوست عروس گرم است ، استفاده از رنگ های سرد مانند عسلی سرد ، شنی ، ترکیب طلایی و کاراملی و لایت زیتونی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

رنگ مو عروس

استفاده از رنگ های گرم مانند شکلاتی ، فندقی ، دارچینی ،موکا ،کاکائویی  و رنگ های اینچنینی برای عروس خانم های با پوست  سرد توصیه می شود.

برای افراد با پوست خنثی معمولا همه رنگ موها می تواند مناسب باشد. فقط بهتر است برای اینکه  عروس خانم چهره جذاب تر ی داشته باشد و در آینده از انتخاب رنگ موی خود در شب عروسی اش  دچار پشیمانی نشود مانند دو گروه دیگر در انتخاب رنگ  مو دقت بیشتری داشته باشد.

رنگ مو مناسب برای عروس

استفاده همزمان از رنگ های سرد و گرم هم می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. به شرط اینکه انتخاب رنگ ، صحیح باشد و به خوبی  بر روی مو ها اجرا شود. این کار به کمک تکنیک هایلایت امکان پذیر است. استفاده از بی بی لایت (لایت های خبلی ریز) با رنگ هایی مانند عسلی ، کاراملی و شکلاتی بر روی موها به رنگ تیره می تواند جلوه زیبا تر و امروزی تری به موها بدهد.

رنگ موی هایلایت برای عروس

با کمک روش هایلایت می توان ضمن تغییر مناسب در ظاهر و چهره عروس  ، رنگ طبیعی تری داشت ضمن اینکه حجم و زیبایی  موها را برای انواع شینیون فراهم کرد.

برخی از عروس خانم ها ترجیح می دهند برای تغییر در ظاهر و رنگ موی خود از رنگ قهوه ای استفاده کنند.  این روزها به لطف پیشرفت آرایشگری و با کمک گرفتن از قوانین ترکیب رنگ ، می توان از انواع رنگ قهوه ای متناسب با رنگ پوست و چشم بهره برد. لازم است یادآوری کنم برخی از رنگ های قهوه ای مانند قهوه ای شکلاتی، قهوه ای طلایی ، قهوه ای عنابی ، قهوه ای خرمایی ،قهوه ای موکا گرمی  بیشتری دارند و ترکیب های قهوه ای شنی ، قهوه ای کاراملی ،قهوه ای زیتونی را می توان جزء رنگ های قهوه ای با تناژ سرد محسوب کرد.

رنگ موی تیره برای عروس

طبق نظر اکثر افراد و آرایشگران از رنگ های تیره می توان به عنوان  بهترین رنگ مو برای عروس نام برد. رنگ تیره ضمن اینکه سن عروس را بیشتر نمی کند با گذشت زمان و تغییر مد روز همچنان در آلبوم  عکس عروس  زیبا به نظر می رسد.

نکاتی درباره انتخاب رنگ مو برای عروس

قبل از تصمیم گیری نهایی برای رنگ موی عروس ،  بهتر است علاوه بر نکات گفته شده موارد زیر را هم برای انتخاب رنگ مو برای عروس در نظر بگیرید.

۱. توصیه می شود حداقل ۵-۷ روز  قبل از مراسم عروسی برای رنگ کردن مو اقدام شود. برای حفظ زیبایی و درخشندگی موها حتما بعد از رنگ کردن موها هم  از شامپو ی مناسب برای موهای رنگ شده و محصولات مراقبت از مو استفاده کنید.

۲. اگر موهای آسیب دیده ای دارید بهتر است حتما این آسیب دیدگی را به کمک روشهای موثر رفع کنید. چنانچه به هر دلیلی آسیب دیدگی موها به طور کامل رفع نشد پیشنهاد می شود از رنگ های تیره برای رنگ مو استفاده کنید. آسیب موها با رنگ موهای تیره کمتر به چشم می آید ضمن اینکه  استفاده از رنگ موهای روشن می تواند آسیب موها ی شما را دوچندان کند.

۳. بهتر است از رنگ های فانتزی نظیر آبی ،یاقوتی ، سبز ، صورتی و دیگر رنگ های این گروه به علت ظاهر غیر طبیعی و غیر متعارف استفاده نکنید. البته نمی توان گفت این رنگها به هیچ عنوان برای عروس انتخاب نمی شوند، بلکه بنا به دلایلی که گفته شد تعداد کمی از عروس خانم ها تمایل به انتخاب این رنگ ها را دارند.

رنگ موی فانتزی برای عروس

۴. ریسک نکنید و دور تغییرات زیاد و اساسی برای رنگ مو را خط بکشید. چون مراسم عروسی فقط یک بار برای شما پیش می آید بنابراین باید در انتخاب رنگ مو محتاطانه تر عمل کنید.  به این فکر کنید که حتی اگر یک درصد ظاهر جدید برای شما و یا شریک زندگی تان خوشایند نباشد می تواند  شما را دچار استرس ،  ناراحتی  و پشیمانی کند.

۵. بهتر است درباره رنگ موی انتخابی با آقای داماد هم مشورت کنید و از نظر او هم مطلع شوید. آگاهی از نظر و سلیقه او به عنوان شریک زندگی تان می تواند در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کند.

رنگ موی مناسب برای عروس چه رنگیه؟

به نظر شما بهترین رنگ مو برای عروس چه رنگی است؟ ضمنا اگر می خواهید با فوت و فن رنگ کردن مو آشنا شوید ، می توانید به مطلب رنگ کردن مو در خانه مراجعه فرمایید.

چنانچه درباره نکات ارائه شده در این مطلب؛ نظر ، پیشنهاد و یا تجربه خاصی دارید  خوشحال می شویم از بخش ارسال دیدگاه، نظرات و تجربیات ارزشمند خود را برای استفاده سایر مخاطبان با ما به  اشتراک بگذارید.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.6/5 - (10 امتیاز)