مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۰:۰۶:۰۹ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
2330
16 سپتامبر 2020

کرم مرطوب کننده یکی از محصولات مراقبت از پوست است که به کمک آن می توان خشکی پوست را رفع کرد. با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان افراد نیاز بیشتری به استفاده از مرطوب کننده ها پیدا می کنند. این روزها هم به دلیل شیوع ویروس کرونا، افراد زیادی به دلیل استفاده از انواع شوینده و مواد ضد عفونی کننده، دچار خشکی پوست و اگزما به ویژه در پوست دست ها شده اند. بنابراین استفاده از کرم‌مرطوب کننده   بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.

کرم مرطوب کننده دست و صورت

حتما  شما هم در طول زندگی خود  به ویژه در این روزهای کرونایی دچار خشکی پوست شده اید و علائمی مانند احساس خشکی و کشیدگی در پوست، سوزش و خارش پوست، التهاب و قرمزی پوست، پوسته پوسته شدن و ضخیم شدن پوست، ترک شدن پوست که گاها با خونریزی همراه است را برای مدت کوتاهی هم که شده تجربه کرده اید.

 چنانچه شما هم یک یا چندین علائم از موارد  ذکر شده را دارید و یا قصد خرید کرم‌مرطوب کننده را دارید؛ توصیه می کنیم مطالعه این مطلب  تا پایان را از دست ندهید. در ادامه درباره کرم مرطوب کننده و انواع آن  و همچنین تفاوت کرم مرطوب کننده با کرم آب رسان بیشتر صحبت خواهیم کرد ؛ سپس با ارائه یک راهنمای خرید و با معرفی و بررسی بهترین کرم های مرطوب کننده  موجود در بازار برای انواع پوست به شما در انتخاب و خرید کرم مرطوب کننده  مناسب کمک خواهیم کرد.

درباره کرم مرطوب کننده

مرطوب کننده ها یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین محصولات مراقبت از پوست هستند. امروزه مرطوب کننده ها بسیار متنوع تر از گذشته شده و با اشکال مختلف در بازار موجود هستند. مرطوب کننده ها بر اساس نوع پوست عبارتند از : مرطوب کننده پوست نرمال ، مرطوب ‌کننده پوست خشک ، مرطوب ‌کننده پوست چرب و مرطوب‌ کننده پوست حساس .

کرم مرطوب کننده و آبرسان
کرم مرطوب کننده چیست؟


کرم‌مرطوب کننده با ایجاد لایه محافظتی بر روی پوست ، رطوبت پوست را حفظ کرده و به عملکرد طبیعی پوست برای تولید چربی کمک می کند. در واقع مرطوب کننده ها موادی با پایه روغن هستند و موجب نرمی و لطافت پوست می شوند. البته هر مرطوب کننده ای نمی تواند برای پوست مناسب باشد. برخی از مرطوب کننده ها ممکن است پوست را تحریک کرده و به آن آسیب بزنند.

تفاوت کرم روز با کرم شب


کرم های مرطوب کننده روز بافت سبک تری دارند و دارای ترکیبات و آنتی اکسیدان هایی هستند که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کنند. کرم های شب غلیظ تر هستند ، روی کلاژن سازی پوست تاثیر گذارند و ترکیبات مورد استفاده در آنها در برابر نور خورشید کم اثر می شوند.
در یک جمله می توان گفت در کرم های روز ویژگی ضد آفتاب نیز وجود دارد اما کرم های شب حاوی ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست هستند. اما چنانچه می خواهید فقط یک محصول را تهیه کنید و از آن هم در روز و هم در شب استفاده کنید ، باید به سراغ خرید کرم مرطوب کننده روز بروید.

تفاوت کرم مرطوب کننده با کرم آبرسان


کرم های مرطوب کننده در رفع خشکی پوست بسیار تاثیر گذارند.محصولاتی که در ساخت آنها از ترکیباتی نظیر روغن دانه های گیاهی (بادام، نارگیل) ، روغن شی باتر، موم عسل، روغن های گیاهی مثل (جوجوبا، رز هیپ (گل نسترن)، روغن درخت چای،اسکوآلن)، اسید استئاریک ، انولین و روغن معدنی استفاده شده دارای خاصیت مرطوب کنندگی هستند.
کرم های آبرسان با تامین رطوبت مورد نیاز پوست، مانع از خشکی پوست می شوند. مواد جاذب رطوبت به کار برده شده در ساخت محصولات آبرسان ،رطوبت را از محیط جذب می کنند. این مواد جاذب رطوبت در کنار مواد رطوبت ساز مانند عسل ،اسید هیالورونیک hyaluronic acid وگلیسیرین می توانند موجب آبرسانی پوست شوند. به طور کلی می توان گفت محصولاتی که در فرمولاسیون آنها از ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک، گلیسیرین، آلوئه ورا، عسل، موسین حلزون، اسید لاکتیک و اسید سیتریک، سدیم لاکتات و اوره استفاده شده ، دارای قابلیت آبرسانی به پوست هستند.
اگر بخواهیم در یک جمله به تفاوت کرم مرطوب کننده با کرم آبرسان اشاره کنیم ، اینطور می توانیم بگوییم که کرم مرطوب کننده ، همانند سدی روی پوست عمل می کند و مانع از دست رفتن رطوبت پوست می شود اما کرم های آبرسان آب مورد نیاز سلول های پوست را تامین می کنند.
برای داشتن پوست سالم بهتر است هر دو فرآیند مرطوب کردن و آبرسانی پوست انجام شود. لازم به ذکر است که هر نوع پوست حتی پوست چرب هم ممکن است دچارکم آبی شده و اصطلاحا دهیدراته dehydrated شود.
اگر می خواهید از محصولات آبرسان و مرطوب کننده به طور جداگانه برای محافظت از پوست خود کمک بگیرید ، باید اول از کرم های آبرسان و سپس از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. گرچه این روزها برندهای مختلف محصولاتی را تولید کرده اند که دارای ویژگی آبرسانی و مرطوب کنندگی به طور همزمان هستند.

راهنمای خرید کرم مرطوب کننده

این روزها کرم های مرطوب کننده از لحاظ  برند ، کیفیت ، قیمت و  نوع بسته بندی بسیار متنوع تر از گذشته  در بازار به چشم می خورد. این موضوع در کنار مزیت هایی که دارد می تواند افراد را برای انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده دچار تردید کند. در ابتدا تاکید می کنم که بهترین کرم مرطوب کننده قطعا کرمی است که با پوست شما و نیاز شما متناسب باشد ؛ اما در کنار این فاکتور ، موارد دیگری را هم در این راهنمای خرید  با هم مرور می کنیم تا بتوانید در نهایت با اطلاعات بیشتر و خیال آسوده تر نسبت به خرید کرم‌مرطوب کننده اقدام کنید.

۱.  نوع پوست خود را بشناسید و با توجه به نیاز پوست تان نسبت به خرید مرطوب کننده مناسب اقدام کنید . اگر پوست خیلی خشکی دارید و یا از اگزما رنج می برید برای رفع خشکی و تسکین عوارض اگزما ، محصولاتی که برای این مشکلات پوستی موثرترند را خریداری کنید. چنانچه پوست شما چرب است باید از کرم های مرطوب کننده مخصوص پوست چرب استفاده کنید. پوست های چرب مستعد آکنه هستند بنابراین این افراد باید از کرم های مرطوب کننده فاقد ترکیبات کومدوژنیک استفاده کنند . چون این ترکیبات منافذ پوست را مسدود کرده و موجب بروز آکنه می شوند.

کرم مرطوب کننده دست و صرت

۲. بهتر است از خرید کرم های مرطوب کننده که حاوی اجزای غیر ضروری نظیر رنگ و عطر هستند  خودداری کنید. چون این اجزا ممکن است پوست شما را تحریک کنند.

۳. در ترکیب یک مرطوب کننده خوب نباید مواد استروئیدی بیش از حد وجود داشته باشد. اگر به دلیل مشکلات پوستی ناچار به استفاده از این نوع مرطوب کننده هستید، باید از استفاده بیش از حد آن خودداری کنید و معمولا بیشتر از ۱- ۲ هفته مجاز به استفاده از این دسته مرطوب کننده ها نیستید مگر اینکه پزشک استفاده آن به مدت طولانی تر را برای شما تجویز کرده باشد. استروئیدها از تحریک شدن پوست  جلوگیری کرده و التهاب پوست را رفع می کنند. اما این ترکیبات موجب نازک شدن پوست می شوند و ممکن است مشکلات پوستی دیگری را هم برای فرد به وجود آورند.

۴. تا زمانی که پزشک توصیه نکرده اقدام به استفاده از کرم‌های مرطوب کننده آنتی باکتریال (ضد باکتری)  نکنید ؛ چون این کرم ها چربی های مفید پوست شما را از بین می برند.

۵. آنتی اکسیدان ها یکی از ترکیباتی هستند که در یک مرطوب کننده خوب وجود دارند. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد  مبارزه کرده و روند پیری زودرس پوست را کند تر می کنند.

خرید کرم مرطوب کننده

۶. تعداد اسیدهای به کار رفته در فرمولاسیون کرم های مرطوب کننده ، یکی دیگر از فاکتورهایی است  که در خرید مرطوب کننده باید مورد توجه قرار بگیرد. به ویژه اگر پوست خشکی دارید ؛ چون این اسیدها به صورت عمقی در پوست نفوذ کرده و ممکن است موجب تحریک و حساسیت پوست شود.

۷. از مرطوب کننده های الکل دار استفاده نکنید چون این گونه مرطوب کننده ها پوست را خشک کرده و به آن  آسیب می رسانند.

۸. خرید مرطوب کننده هایی که به صورت تیوپی هستند و یا در ظروف غیر شفاف و با دهانه کوچک بسته بندی شده اند، ارجحیت دارد. در این میان مرطوب کننده های تیوپی و پمپی به دلایلی همچون عدم نفوذ نور ، هوا و آلودگی مناسب ترین هستند.

کرم مرطوب کننده پمپی و تیوپی

۹. قبل از خرید مرطوب کننده کیفیت آن را ارزیابی کنید . همانطور که بالا بودن قیمت هر کالایی دلیلی بر با کیفیت بودن آن نیست ، مرطوب کننده هم از این قاعده مستثنی نیست. مسلما کرم‌های مرطوب کننده خارجی در بیشتر موارد در مقایسه با کرم های مرطوب کننده  ایرانی ، قیمت بیشتری دارند. برخی از مرطوب کننده های موجود در بازار با وجود داشتن قیمت پایین تر نسبت به مرطوب کننده های گران تر ، کارایی و تاثیر گذاری  بیشتری هم دارند.

لیستی از بهترین کرم مرطوب کننده های موجود در بازار

در این لیست بهترین کرم‌مرطوب کننده های موجود در بازار بررسی می شوند. سعی کرده ایم  چندین مدل از بهترین کرم مرطوب کننده خارجی و همچنین چندین مدل از بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی برای انواع پوست به شما عزیزان معرفی کنیم. بررسی  3 فاکتور  نوع پوست ، کارایی کرم مرطوب کننده  و قیمت در کنار هم می توانند به شما در انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده متناسب با نیاز شما کمک کنند.

۱. کرم مرطوب کننده کیووی مدل Intensive

کرم کیووی QV  مدل Intensive ، یکی از محصولات مراقبت از پوست برند مطرح و معتبر استرالیایی می باشد. خالق برند کیو وی شیمیدانی به نام جرالد اپنهایم است. این شیمیدان استرالیایی  به احترام Queen Victoria ، برای برند خود نام  Qv را انتخاب کرد.

در ساخت محصولات QV  از مواد تحریک کننده پوست نظیر لانولین ، صابون و عطر استفاده نشده ، به دلیل اینکه این محصولات  به منظور استفاده روزانه کودکان و بزرگسالان تولید شده اند. همین امر موجب شده در اثر استفاده از این محصولات، پروسه طبیعی بازسازی و ترمیم پوست شکل بگیرد.

کرم مرطوب کننده کیووی مدل Intensive

فرمولاسیون غنی کرم کیووی QV   مدل Intensive موجب شده این محصول برای درمان پوست‌های خشک و پوسته‌پوسته، خارش‌های زمستانی، ایکتیوز، گزروزیس، آسیب‌های حاصل از آفتاب، درماتیت و اگزمای آتوپیک استفاده شود. این کرم با تشکیل لایه محافظ ، از پوست حفاظت کرده و پوست های آسیب دیده را ترمیم و درمان می کند. کرم تیوپی کیووی QV  مدل Intensive با حجم ۱۰۰ میلی لیتر ، انتخاب مناسبی برای افراد با  پوست های خشک و حساس می باشد.

برای مشاهده دیگر مشخصات و یا خرید کرم مرطوب کننده با کیفیت QV   می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

۲. کرم دست و بدن هرباسین مدل Lavender Wellness

استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک از ویژگی های بارز برند هرباسین است. کرم دست و بدن هرباسین مدل Lavender Wellness  ضمن مرطوب کنندگی می تواند موجب التیام پوست شود. در فرمولاسیون آن از روغن اسطوخودوس و گلیسیرین گیاهی استفاده شده است. رایحه ملایم اسطوخودوس  (لاوندر) این کرم با خاصیت ضد استرس می تواند در آرامش جسم و روح تاثیر گذار باشد.بعد از استفاده از این کرم‌مرطوب کننده ، آسیب های پوست بهبود یافته ،چروک های پوست ترمیم شده و در نهایت پوست شاداب و جوان می شود.

کرم مرطوب کننده دست و بدن هرباسین مدل Lavender Wellness

خرید این  کرم‌مرطوب کننده به افراد با پوست حساس پیشنهاد می شود.

برای مشاهده سایر مشخصات  کرم دست و بدن هرباسین مدل Lavender Wellness با حجم ۷۵ میلی لیتر بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

۳. کرم مرطوب کننده نیوآ مدل فلزی

برند نیوا Nivea  محصول کشور آلمان برندی شناخته شده در سراسر جهان در زمینه محصولات مراقبت از پوست و مو است. می توان گفت اکثر افراد با کرم‌مرطوب کننده آ با بسته بندی کاسه ای فلزی آبی رنگ  آشنایی دارند. این کرم‌مرطوب کننده بسیار قوی گزینه ایده آلی برای استفاده روزانه بانوان و آقایان است  که با پیشگیری از خشک شدن پوست و آبرسانی بالا روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد. این کرم در حجم های مختلف مانند ۵۰، ۶۰، ۲۵۰، ۴۰۰ نیز در بازار موجود است.

کرم مرطوب کننده نیوآ مدل فلزی

کرم مرطوب کننده نیوا Nivea  قابلیت استفاده برای پوست دست ، صورت و بدن را  دارد  و به کمک آن می توان نرمی و شادابی را به پوست هدیه کرد. این کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده ، رایحه مطبوعی دارد و با وجود برندهای متنوع همچنان محبوب و پرطرفدار است. با وجود اینکه این روزها این کرم در بازار کمیاب شده و قیمت آن به شدت افزایش پیدا کرده اما به دلیل کیفیت بالا و برخورداری از ۳ ویژگی بارز یعنی مرطوب کنندگی ، مراقبت و محافظت از پوست ، برخی از مشتریان چندین ساله این محصول هنوز ترجیح می دهند این کرم‌مرطوب کننده را خریداری کنند.

برای خرید کرم مرطوب کننده نیوآ مدل فلزی  با حجم  ۱۵۰  میلی لیتر  ، این کرم مرطوب کننده با کیفیت  و محبوب می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

۴. کرم مرطوب کننده قوی هیدرودرم مدل Extra Dry Skins

این کرم‌مرطوب کننده به دلیل داشتن ترکیباتی همچون لاکتات آمونیوم ، اوره ، شی باتر و اسکالن یک کرم مرطوب کننده قوی محسوب می شود و برای درمان اختلالات پوستی نظیر خشکی زبری زیاد پوست و اگزما مناسب است. پوسته ریزی خفیف به دنبال مصرف این کرم طبیعی بوده و از اهداف درمانی آن محسوب می شود.

کرم مرطوب کننده قوی هیدرودرم مدل Extra Dry Skins

کرم مرطوب کننده قوی هیدرودرم مدل Extra Dry Skins 50 میلی لیتر ، به صورت تیوپی بسته بندی شده و برای پوست های خیلی خشک مناسب است.

برای مشاهده قیمت این مدل کرم مرطوب کننده قوی هیدرودرم و خرید آن می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

۵. کرم مرطوب کننده کامان مدل oil free

کرم oil free کامان Comeon  با برخورداری از فرمولاسیون قوی از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و دیگر عوامل خارجی که می توانند روند پیری پوست را تسریع کنند، محافظت می کند. این کرم ، آبرسان قوی بوده و  حس لطافت و نرمی پوست  بدون احساس چربی و چسبناکی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. جذب بالا و ماندگاری طولانی از دیگر ویژگی های این مدل کرم مرطوب کننده کامان است.

کرم مرطوب کننده کامان مدل oil free

این کرم با کیفیت و مقرون به صرفه  با حجم ۴۰۰ میلی لیتر و با بسته بندی پمپی در بازار موجود است. خرید این محصول به افرادی که پوست های چرب و مختلط دارند ، پیشنهاد می شود.

برای مشاهده قیمت کرم مرطوب کننده کامان مدل oil free  و سایر مشخصات آن می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

۶. کرم مرطوب کننده دست و ناخن نلی مدل Unilac

کمپانی نلی Nelly برند محبوب اسپانیایی است که با سابقه‌ای نزدیک به ۶۵ سال در زمینه تولید محصولات مراقیت از پوست و مو  فعال است . کرم مرطوب کننده دست و ناخن نلی مدل  Unilac  یکی از محصولات این کمپانی اسپانیایی است که  برای پوست دست و ناخن مناسب است. کرم گیاهی Unilacحاوی عصاره گندم و آنتی‌اکسیدان است و می تواند در بازسازی و شادابی پوست و همچنین تقویت ناخن موثر باشد.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن نلی مدل Unilac

کرم مرطوب کننده دست و ناخن نلی در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و به شکل تیوپی بسته بندی و به بازار عرضه شده است. خرید این کرم به بانوانی که به مراقبت از پوست و ناخن و زیبایی آن اهمیت می دهند ، پیشنهاد می شود.

با کلیک بر روی دکمه زیر می توانید اطلاعات بیشتری درباره کرم مرطوب کندده دست و ناخن نلی مدل Unilac  دریافت کنید.

۷. کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل Sensitive

به کمک کرم‌مرطوب کننده دست و صورت لافارر می توانید شادابی و لطافت را به پوست خود برگردانید. این کرم رطوبت رسانی عمیق دارد و فاقد اسانس است.  پیشگیری از التهاب، قرمزی و حساسیت پوستی و رطوبت رسانی طولانی مدت از دیگر ویژگی های کرم مرطوب کننده لافارر مدل Sensitive  می باشد. این کرم با بسته بندی تیوپی و با حجم ۷۵ میلی لیتر در بازار عرضه می شود.

کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل Sensitive

استفاده از کرم دست و صورت لافارر برای افراد با پوست حساس گزینه مناسبی است.

با وارد شدن به صفحه فروش  این محصول در سایت دیجی کالا می توانید از دیگر ویژگی ها و همچنین قیمت کرم مرطوب کننده دست و صورت  لافارر  اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۸. کرم نرم کننده اوسرین و اوره ۱۰درصد ثمین

کرم اوسرین ۱۰ درصد ثمین برای درمان هرگونه خشکی  پوست از متوسط تا شدید موثر است  و می تواند نرمی و لطافت پوست را برای مدت طولانی حفظ کند. اوسرین موجود در آن ، با ایجاد لایه ای از چربی طبیعی در سطح پوست و همچنین با نفوذ در عمق لایه شاخی از تبخیر آب پوست ممانعت می کند. اوره موجود در این کرم  نیز ضمن نفوذ به عمق لایه شاخی پوست ، مقادیر زیادی از آب را به خود جذب کرده و برای مدت زمان طولانی نگهداری می کند.

 این کرم فاقد رنگ و عطر بوده ، به همین دلیل احتمال  بروز آلرژی در اثر استفاده از آن کمتر اتفاق می افتد و برای افراد با پوست حساس مناسب است.

کرم نرم کننده اوسرین و اوره ۱۰درصد ثمین

افرادی که  پوست خیلی خشکی دارند و یا دچار اگزمای سرشتی (اتوپیک) سن بالا، ایکتیوز، پسوریاریس و اگزمای دست و پا شده اند استفاده از این کرم پیشنهاد می شود.

در کرم نرم کننده ثمین از ماده کلیدی اوسرین ( ترکیبی از لانولین ، وازلین و لانولین الکل ) به عنوان یکی از مواد اصلی در ساخت این کرم می توان نام برد. کرم نرم کننده اوسرین و اوره ۵ درصد ثمین و همچنین کرم نرم کننده اوسرین ثمین از دیگر کرم های نرم کننده ثمین  هستند که برای اطلاع از ویژگیها و یا خرید آنها می توانید بر روی انواع این کرم ها کلیک نمایید.

کرم اوسرین ثمین  و اوره ۱۰ درصد ثمین با بسته بندی تیوپی و حجم ۱۰۰ میلی لیتر برای پوست های خشک، آسیب دیده و پوست های حساس مناسب  و کارآمد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کرم نرم کننده اوسرین و اوره ۱۰درصد ثمین و سایر مشخصات این محصول می توانید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

۹. کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما مدل HYDRAVEST

این کرم‌مرطوب کننده قوی  برای رفع خشکی پوست دست و کوتیکول ناخن مناسب است. کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما مدل HYDRAVEST بسیار سبک  بوده و قدرت جذب بالایی دارد. از این کرم می توان برای استحکام و تقویت ناخن های شکننده و ترک خورده نیز استفاده کرد.

استفاده از این محصول بعد از هر بار تماس دست با مواد شوینده و همچنین بعد از انجام مانیکور و پدیکور پیشنهاد می شود.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما مدل HYDRAVEST

این کرم برای انواع پوست به ويژه پوستهای خشک و حساس مناسب است و در حجم ۴۰ میلی لیتر با بسته بندی تیوپی به بازار عرضه شده است.

اگر می خواهید درباره این کرم اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا تمایل دارید کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما را به صورت اینترنتی خریداری کنید می توانید از طریق لینک زیر به صفحه فروش این محصول در سایت دیجی کالا وارد شوید.

۱۰. کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره مدل Hydra plus

پوست چرب در مقایسه با پوست‌های خشک رطوبت خود را بیشتر و بهتر حفظ می‌کند اما به این مفهوم نیست که پوست چرب نیاز به مرطوب کننده ندارد . این افراد برای محافظت از پوست خود به ویژه در روزهای سرد سال باید از کرم های مرطوب کننده پوست چرب استفاده کنند.

کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره Hydra plus  فاقد چربی (Oil-Free) بوده و عاری از مواد کومدوژن زا است. چربی پوست ، ظاهر چرب و براق پوست را از بین برده  و موجب طراوت و لطافت پوست می شود. این محصول بافت سبکی دارد و رطوبت مورد نیاز پوست را برای مدت زمان طولانی تامین می کند.

کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره مدل Hydra plus

برخی از مواد گیاهی به کار رفته شده در این کرم می توانند منافذ باز پوست را کوچکتر کرده و ظاهر پوست را زیباتر کنند. افزایش آنتی بیوتیک های طبیعی پوست صورت که در نتیجه استفاده از کرم‌مرطوب کننده پوست چرب سینره Cinere رخ  می دهد ، می تواند از بروز جوش صورت جلوگیری کند.

این کرم با حجم ۶۵ میلی لیتر و با بسته بندی تیوپی دربازار عرضه می شود. خرید کرم مرطوب کننده سینره Hydra plus  به افراد با پوست چرب پیشنهاد می شود.

برای مشاهده قیمت و یا خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست چرب سینره مدل Hydra plus می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

۱۱. کرم مرطوب کننده قوی سی گل مدل Hydra Beauty Intense Plus

کرم مرطوب‌کننده‌ قوی Intense Plus  سی گل به دلیل داشتن  ویتامین های  A ،  E و B5 ، روغن گیاهی و معدنی امگا ۳ و امگا ۶، سدیم PCA و سدیم لاکتات؛ می تواند علاوه بر  نرم و مرطوب کردن پوست، موجب تسکین و التیام پوست نیز شود. این محصول فاقد پارابن و اسانس است.  کرم مرطوب کننده قوی سی گل مدل Hydra Beauty Intense Plus  (هایدرا بیوتی اینتنس پلاس) برای پوست های آسیب دیده ، ترک خورده و ملتهب بسیار مناسب است و می تواند موجب نرمی و لطافت پوست شود.

کرم مرطوب کننده قوی سی گل مدل Hydra Beauty Intense Plus

محصولات سی گل یکی از با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار هستند. برند سی گل Sea Gull محصولی از شرکت لابراتوار اخوی است که در سال ۱۳۶۹ توسط دکتر نصرالله اخوی تاسیس شده است. این  شرکت به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های آرایشی و بهداشتی ایرانی شناخته می‌شود. در تولید محصولات سی گل از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود و این محصولات علاوه بر عرضه و فروش داخلی، به کشورهای خارجی نیز صادر می شوند.

کرم مرطوب کننده قوی سی گل مدل Hydra Beauty Intense Plus با حجم ۷۵ میلی لیتر و بسته بندی تیوپی به بازار عرضه شده است. این کرم‌مرطوب کننده سازگار باپوست است و خرید آن به افراد با پوست حساس پیشنهاد می شود.

از طریق لینک زیر می توانید برای مشاهده قیمت و یا خرید این محصول اقدام فرمایید.

۱۲. کرم مرطوب کننده دست سینره مدل Moisturizing

کرم مرطوب کننده دست سینره  موجب حفظ شادابی و لطافت پوست دست به مدت طولانی می شود. این کرم به دلیل داشتن مواد مرطوب کننده فعال از قبیل دکسپانتنول و گلیسرین، توانایی رطوبت رسانی بالایی برای پوست دارد. به دلیل وجود روغن جوجوبا و شی باتر در فرمولاسیون این کرم  و همچنین سیلیکون ها ، این محصول از قدرت پوشانندگی و ماندگاری خوبی برخوردار است. روغن های گیاهی سرشار از امگا -۳ و امگا-۶ به کار رفته در ساخت این کرم موجب بازسازی سریع پوست شده و ترک های پوست را ترمیم می کند.

کرم مرطوب کننده دست سینره مدل Moisturizing

این محصول دارای روغن بائوباب بوده و علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی ، خاصیت ضد چروک نیز دارد. نداشتن پارابن و سرعت جذب بالا از دیگر ویژگی های این کرم‌مرطوب کننده است.

حجم این کرم ۶۵ میلی لیتر و به صورت تیوپی بوده و برای پوست های معمولی ، خشک و حساس مناسب است.

شما می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه فروش کرم مرطوب کننده دست سینره مدل Moisturizing در سایت دیجی کالا وارد شده و ضمن اطلاع از قیمت این مرطوب کننده ، در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

۱۳. کرم مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS

برند جنوا کازمتیکس (Geneva Cosmetics) یکی از معتبر ترین برندهای فعال در تولید محصولات مراقبت از پوست است . استفاده از ترکیبات طبیعی یکی از ویژگی های بارز این برند سوئیسی است. این برند  از چند سال گذشته  همکاری خود را با کشور ایران شروع کرده است. محصولات کامان Comeon در ایران با مواد اولیه سوئیسی و تحت لیسانس سوئیس تولید می شوند.

کرم مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS به دلیل داشتن مواد موثر گیاهی وهمچنین فرمولاسیون پیشرفته ، پوست را تغذیه می کند و موجب بازسازی پوست می شود. این کرم ، محافظ  پوست در مقابل رادیکال های آزاد است و از پوست در برابر فاکتورهای خارجی که می توانند  روند پیری پوست را تسریع کنند محافظت می کند. عصاره آووکادو استفاده شده در این کرم منبع خوبی از آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب ضروری پوست است که می تواند موجب محافظت ،  تغذیه و ترمیم پوست شود.

کرم مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS

روغن زیتون، روغن بادام شیرین ، گلیسیرین و شی باتر از دیگر ترکیبات مورد استفاده در این کرم‌مرطوب کننده می باشد. جذب بالا ، ماندگاری طولانی و ایجاد حس لطافت و شادابی پوست با ماندگاری ۲۴ ساعته از دیگر ویژگی های این کرم مرطوب کننده است.

کرم مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS برای افراد با پوست خشک بسیار مناسب است.

این کرم با دوحجم ۷۵ و ۲۵۰ در بازار موجود است. کرم کامان با حجم ۷۵ میلی با بسته بندی تیوپی در بازار عرضه شده است .در صورتی که تمایل دارید این کرم را  با حجم بیشتر خریداری کنید می توانید  کرم مرطوب کننده کامان مدل oil plus حجم ۲۵۰ میلی لیتر  که به صورت کاسه ای بسته بندی شده است را تهیه کنید.

کرم مرطوب کننده کامان مدل oil plus حجم ۲۵۰ میلی لیتر

چنانچه می خواهید قیمت کرم‌مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS با حجم ۷۵ میلی لیتر را مشاهده کنید و یا قصد خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده کامان برای پوست های خشک  را می توانید از طریق لینک زیر به صفحه فروش این محصول در سایت دیجی کالا وارد شوید.

۱۴. کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense

کرم مرطوب کننده اپتیمال هیدروسنس نئودرم به دلیل داشتن هیالورونیک اسید به عنوان ماده ای موثر برای جذب رطوبت، می تواند ذخیره رطوبت پوست را بالا برده و حالت کشسانی پوست را افزایش دهد همچنین  این کرم می تواند پوست را مستحکم کرده و موجب شفافیت و جوانی پوست شود. کرم اپتیمال هیدروسنس نئودرم بسیار سبک می باشد و به دلیل داشتن جذب سریع و عدم باقی گذاشتن رد چربی احساس خوشایندی را برای فرد به همراه دارد. این محصول فاقد پارابن است و به دلیل داشتن ترکیباتی نظیر هیالورونیک، گلیسیرین، ویتامین E و ویتامین B5 مرطوب کننده و آبرسان خوبی است.

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense

کرم مرطوب کننده اپتیمال هیدروسنس به شکل تپوپی  و در حجم ۵۰ میلی گرم تولید شده است و خرید آن به افراد با پوست های معمولی و خشک پیشنهاد می شود.

این محصول با حفظ رطوبت پوست و نیز افزایش آن، ساختار پوست بدن را محکم‌تر کرده و به شفافیت، جوانی و شادابی آن کمک شایانی خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense و سایر مشخصات آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۱۵. کرم نرم کننده و مرطوب کننده میوه ای قوی مای مدل Silky Touch

کرم سیلکی تاچ  Silky Touch  یکی از محصولات برند مای است که دارای خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی است. ویتامین های موجود در این کرم خشکی پوست را رفع کرده و موجب آبرسانی و لطافت پوست می شوند. این کرم اثرات ضد التهابی دارد و به دلیل مغذی بودن می تواند از چین و چروک پوست پیشگیری کند. کرم‌مرطوب کننده و نرم کننده مای با رایحه ریچی و حجم ۷۵ میلی گرم  در بسته بندی تیوپی در بازار عرضه شده است.

کرم نرم کننده و مرطوب کننده میوه ای قوی مای مدل Silky Touch

کرم مرطوب کننده  Silky Touch  مای برای افراد با پوست های معمولی و خشک مناسب است.

برای مشاهده  قیمت و یا خرید این مدل کرم مرطوب کننده  مای می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

۱۶. کرم مرطوب کننده دست و صورت شون مدل Avocado Oil

خشکی پوست می تواند روند پیری پوست و بروز چین و چروک را افزایش دهد. از انواع کرم مرطوب کننده می توان برای به تعویق انداختن روند پیری پوست کمک گرفت. کرم مرطوب کننده شون مدل Avocado Oil با قابلیت استفاده برای دست و صورت می تواند پوست را مرطوب و آبرسانی کرده و موجب لطافت و نرمی آن شود. در این محصول از روغن میوه آووکادو استفاده شده است. این میوه به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ، انواع ویتامین و مواد معدنی برای پوست بسیار مفید است و می تواند پوست را از آسیب های محیطی محافظت کرده و روند بروزچین چروک و پیری پوست را کند کند. این کرم جذب سریع دارد و بعد از استفاده چربی اضافی بر روی پوست باقی نمی گذارد.

کرم مرطوب کننده دست و صورت شون مدل Avocado Oil

شون Schon در زبان آلمانی به معنای زیبایی است. محصولات شون که در آنها از عصاره گیاهان و میوه ها و بهره گیری از خواص مرتبط با آنان تولید می شوند ، مشترک بین  کشورهای آلمان، ترکیه و ایران است. فرمولاسیون محصولات گیاهی این شرکت توسط شرکت آلمانی کریس اند کارل ارائه شده، ترکیب مواد اولیه و ساخت محصول در ترکیه انجام شده و در ایران توسط شرکت آریان کیمیا تک وارد و پخش می شود.

کرم مرطوب کننده دست و صورت شون Avocado Oil ، ۷۵ میلی لیتر حجم دارد و به شکل تیوپی در بازار موجود است

برای مشاهده  قیمت و یا خرید کرم مرطوب کننده دست و صورت شون مدل   Avocado Oil می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

۱۷. کرم مرطوب کننده سوپکس مدل ۲۵۳

برند سوپکس soapex نام تجاری شرکت کفساز شرق است. این شرکت با سابقه ۳۰ سال فعالیت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی  را با تمرکز بر تولید کالای با کیفیت محصولات مراقبتی را  با بکارگیری فناوری روز اروپا تولید می‌کند.

کرم آبرسان سوپکس با فرمولاسیون خاص و با بهره گیری از ترکیباتی از جمله گلیسیرین، عصاره هلو و انواع ویتامین نظیر A ،E، B و C و آنتی اکسیدان ، برای پوست مفید است. ترکیبات موجود در این کرم موجب افزایش ویژگی کشسانی (الاستیسیته) پوست شده و مانع از پیری زود رس  پوست می شود. خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ موجود در گلیسیرین کرم های سوپکس موجب از بین رفتن جوش های سر سیاه شده و با حفظ سطح PH پوست از بروز هرگونه لک و جوش پیشگیری می کند.

کرم مرطوب کننده سوپکس مدل ۲۵۳

کرم‌مرطوب کننده سوپکس  با رایحه هلو برای انواع پوست مناسب بوده و با حجم ۲۵۰ میلی لیتر و به صورت پمپی بسته بندی شده است.

اگر قصد خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده سوپکس soapex را دارید می توانید  از طریق لینک زیر وارد صفحه فروش این محصول شوید.

۱۸. کرم مرطوب کننده قوی کودک مای مدل Kids

کودکان معمولا پوست خشکی دارند، چون  میزان چربی پوست کودکان کم است. وقتی که کودکان در معرض تماس با عواملی نظیر خاک ، باد و مواد شوینده قرار میگیرند ؛ خشکی پوست آنها تشدید می شود. برای پیشگیری از آسیب پوست کودکان و رفع خشکی پوست آنها لازم است از محصولات مراقبت از پوست کودکان برای این منظور کمک گرفت. یکی از محصولات پرطرفدار و کاربردی برای مراقبت از پوست کودکان، کرم مرطوب کننده مخصوص کودکان است.

کرم مرطوب کننده قوی کودک مای مدل Kids با داشتن روغن بادام و شی باتر میتواند در رفع خشکی پوست کودک موثر باشد . شی باتر یکی از ترکیبات مهم و مفید برای پوست کودکان می باشد که حاوی آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها  و مواد مغذی است.

کرم مرطوب کننده قوی کودک مای مدل Kids

این کرم بافت سبکی دارد، به راحتی جذب پوست می شود و اثری از چربی بر روی پوست باقی نمی گذارد.

کرم مرطوب کننده قوی کودک مای ، با حجم ۷۵ میلی گرم و با بسته بندی تیوپی و قیمت مناسب در بازار عرضه شده و برای انواع پوست کودکان مناسب می باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده قوی کودک مای مدل Kids   بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

در این مقاله سعی کردیم با زبان ساده  اطلاعات مختصر و مفید ی را درباره کرم های مرطوب کننده  با شما به اشتراک بگذاریم و با ارائه راهنمای خرید کرم مرطوب کننده  به همراه معرفی بهترین کرم مرطوب کننده های موجود در بازار به شما در انتخاب بهتر کرم‌مرطوب کننده کمک کنیم. در نهایت این شما هستید که متناسب با نوع پوست ،  نیاز خود و همچنین قیمت کرم مرطوب کننده  برای انتخاب مدل کرم مرطوب کننده  و خریداری آن تصمیم می گیرید. امیدواریم با مطالعه این مقاله ، دیگر در انتخاب و خرید کرم‌مرطوب کننده مطابق با پوست و نیاز خود مشکلی نداشته باشید.

از نظر شما کرم مرطوب کننده خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ شما از میان محصولات معرفی شده کدام یک را استفاده کرده اید و از نتیجه و عملکرد کدام مرطوب کننده رضایت داشته اید؟ لطفا تجربیات خود را با ما و سایر همراهان خوب سایت رنگ وارنگ به اشتراک بگذارید. ضمنا خوشحال می شویم ما را از نظرات ارزشمند خود درباره این مطلب و راهنمای خرید کرم مرطوب کننده مطلع کنید. منتظر دریافت دیدگاه های ارزشمند شما مخاطبان عزیز هستیم.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.6/5 - (8 امتیاز)