مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۲:۵۸:۱۸ ساعت:     
 پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 25 April 2024 میلادی  و   16 شوال 1445 قمری
1680
29 ژوئن 2020

پاور بانک Power bank یا شارژر همراه یکی از اختراعات موفق متخصصین دنیای تکنولوژی و فناوری در جهت رفاه انسان ها بوده است. همانطور که می دانید تلفن های همراه امروزه تبدیل به یک وسیله جدا نشدنی از زندگی انسانها شده و جایی ثابت در بین خانواده ها پیدا کرده اند. تلفن های هوشمند کمک بزرگی به ما می کنند تا در کمترین زمان بهترین عملکرد را داشته باشیم . علاوه بر انجام یکسری از کارهای روزمره ، بسیاری از کسب و کارها به وسیله تلفن همراه انجام می‌ گیرد.

اما گوشی های هوشمند نیاز به شارژ دارند و استفاده مداوم ما از اینترنت همراه ، دوربین عکاسی و برنامه های اچ دی نصب شده بر روی گوشی، باعث کم شدن و نهایتا تمام شدن شارژ گوشی های موبایل می شود. اگر در میان کار و زمانی که به گوشی موبابل ، تبلت و لپ تاپ خود احتیاج داریم شارژ آن کاهش یابد و خاموش شود ممکن است به دردسر بیفتیم.

راهنمای خرید پاور بانک

آیا شما هم از آن دست از افرادی هستید که نمی‌توانید از تلفن همراه خود برای مدتی استفاده نکنید؟ اگر اینگونه است پس حتما با مشکل کافی نبودن مدت زمان باتری و شارژ مواجه شده اید. در مسافرت ها و مکان هایی که دسترسی به برق ندارید  هم حتما با مشکل کمبود شارژ گوشی همراه روبرو شده اید و این اتفاق موجب ناراحتی شما شده است. چاره رفع این مشکل دستگاهی به نام پاور بانک (شارژر همراه ) است. با خرید پاور بانک دیگر لازم نیست نگران کاهش شارژ و خاموش شدن موبایل خود باشید. پس اگر می خواهید با پاور بانک ، انواع آن و بهترین پاور بانک های موجود در بازار بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب تا پایان را از دست ندهید.

پاور بانک چیست؟

همانطور که از نام این وسیله گویاست، پاور بانک ها، منبع ذخیره انرژی هستند. پاور بانک از دو لغت خارجی  پاور به معنای انرژی و بانک که همان معنای بانک یا منبع ذخیره سازی را می دهد تشکیل شده است . پاوربانک ها باتری های قابل حملی هستند که قادرند میزان مشخصی از نیرو و برق را در خود ذخیره کننده و در مواقع نیاز موبایل ها و دیگر وسایلی که از طریق درگاه  usb شارژ می‌شوند را شارژ کنند.

خرید پاوربانک یا شارژر همراه

این شارژر های همراه در شکل ها و اندازه های مختلف با حجم ذخیره سازی متفاوت وجود دارند که قادرند اکثر وسایل تکنولوژی و فناوری در دسترس عموم مثل تلفن همراه، لپ تاپ، پخش کننده های موسیقی و هدفون ها را تا چند مرتبه شارژ کند.

ممکن است تعداد پورت های خروجی و ولتاژ پاور بانک ها با هم متفاوت باشد، مثلا یکی از آنها ولتاژ بیشتر و دیگری ولتاژ کمتری داشته باشد. پورت با ولتاژ بالاتر معمولا در اختیار گجت های بزرگتر و تبلت ها قرار می گیرد.

انواع مدل های پاور بانک

چند نوع مختلف از پاور بانک ها وجود دارد که قابل خریداری و در دسترس هستند و افراد بر حسب نیازی که دارند می توانند اقدام به خرید پاور بانک کنند. به طور کلی می توان پاوربانک ها را در ۳ گروه پاوربانک های معمولی ، پاور بانک های بی سیم و پاوربانک های انرژی خورشیدی دسته بندی کرد.

۱. پاور بانک های معمولی

شارژرهای قابل حمل معمولی هستند که در فروشگاه ها و بصورت خرید آنلاین در دسترس قرار دارند. با استفاده از یک کابل  USB  شارژ می شوند و با همان کابل وسیله شما را شارژ میکنند. اصولا روی بدنه این محصولات یک صفحه نمایشگر یا چند تعداد لامپ وجود دارد که میزان باتری ذخیره شده را نشان می‌دهد.

۲. پاور بانک های انرژی خورشیدی

 همانطور که از نام آن مشخص است، این ذخیره کننده های انرژی خورشیدی می توانند از نور خورشید برای شارژ استفاده کنند. برای این کار پانل های فتوولتائیک دارند. اما نسبت به انواع دیگر ضعیف تر هستند و نیازمند نور خورشید قوی برای شارژ شدن می‌باشند.

۳. پاور بانک های بی سیم یا وایرلس

 یکی از انواع پیشرفته پاوربانک ها است که توانایی شارژر باتری شما را به صورت وایرلس دارد. دراین نوع نیازی به سیم نیست و به راحتی می‌توانید در مسافرت ها از آن استفاده کنید.

خرید پاوربانک و معرفی انواع آن

قبل از خرید پاور بانک به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟

مارک ها و مدل های مختلفی از پاور بانک ها در بازار وجود دارد، که همین تنوع زیاد ممکن است ما را در خرید، گیج کند و ندانیم کدام دستگاه مناسب تر و بهتر است. در اینجا به چند نکته اساسی که قبل از خرید شارژر های همراه بهتر است توجه داشته باشید اشاره می کنیم.

۱. به ظرفیت پاور بانک توجه کنید

چند بار دوست دارید دستگاه های الکترونیکی خود را بدون شارژ کردن پاوربانک Power bank خود شارژ کنید؟ این سوالی است که ظرفیت ذخیره سازی پاور بانک باید به شما پاسخ بدهد. سوال مهم دیگر این است که برای چه دستگاهی قصد استفاده از پاوربانک خود را دارید؟ یک تلفن هوشمند با ظرفیت باتری ۳.۳۵۰ میلی آمپر، با یک پاور بانک قابل شارژ است اما لپ تاپ ها به قدرت بیشتری احتیاج دارند. به پاوربانک لپ تاپ احتیاج دارید؟ از پاوربانک با ظرفیت ۳۰.۰۰۰ میلی آمپر یا بالاتر استفاده کنید. با کمی تامل بر این نکته خواهید فهمید که شارژر همراه شما چند بار توانایی شارژ لوازم شما را دارد و تا چه حد می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

۲. ورودی و خروجی را چک کنید

پاور بانکهای امروزی چنان پیشرفته اند که به این مسئله کمتر بر می‌خوریم. فقط برخی از مدل‌هایی که امروزه در فروشگاه ها هستند ممکن است از ورودی یا خروجی صحیح برای دستگاه های تلفن همراه شما برخوردار نباشند. بنابراین همیشه مشخصات ورودی و خروجی را بررسی کنید که دستگاه های شما با پاور بانک سازگار هستند یا خیر. می‌توانید به این نکته توجه کنید اگر قصد استفاده و شارژ چند وسیله را به طور همزمان دارید توجه کنید که خروجی های کافی در پاور بانک خریداری شده وجود داشته باشد.

راهنمای خرید پاور بانک

۳. قیمت و کیفیت را بررسی کنید

اگر در حال جستجوی پاوربانک کامل و متناسب با نیازهای خود هستید، باید بیشتر جستجو کنید. به مشخصات آن نگاهی بیندازید و تصمیم بگیرید که به درد شما می‌خورد یا خیر؟  بعضی مواقع یک مدل ارزان تر نیازهای شما را برآورده نمی کند و پاور بانک ارزان قیمت ممکن است به اندازه دلخواه شما دوام نیاورند. برخی از پاوربانک های بی کیفیت می توانند دستگاههای الکترونیکی شما را با بار اضافی و جریان بد، خراب کنند.

۴. به اندازه فیزیکی آن توجه کنید

احساس می کنم این از اولین چیزهایی است که باید به دنبال آن باشید. بسیار پیش آمده که پاوربانک افراد از گوشی موبایلشان بزرگ تر و سنگین تر بوده است و در حمل و نقل و استفاده از آن دچار مشکل شده اند. از آنجا که این شارژر های همراه به هدف حمل کردن آن خریداری می‌شوند پس مهم است ابعاد آن به شکلی باشد که برای شما دردسر ساز نباشد.

۵. ولتاژ آن را بسنجید

هنگام خرید پاوربانک Power bank ، در بررسی ولتاژ حداکثر اهمیت را در نظر بگیرید زیرا برخلاف سایر عوامل، این عامل ممکن است خطر ایمنی را ایجاد کند. به این قانون توجه کنید: یک پاوربانک با ولتاژ بالاتر از باتری خود خریداری نکنید. به عنوان مثال ، یک پاور بانک ۵.۵ ولت برای یک باتری ۳.۷ ولت ممکن است بهترین انتخاب نباشد. این امر به این دلیل است که اگر باتری خود را با پاوربانکی شارژ کنید که ولتاژ بالاتری داشته باشد، باتری شما شروع به متورم شدن می کند و حتی ممکن است منفجر شود. همچنین اگر باتری خود را با پاوربانکی با ولتاژ کمتر شارژ کنید ، ممکن است خیلی دیر شارژ شود.

۶. هدف استفاده را بدانید

قبل از خرید پاور بانک دقت کنید بیشتر برای چه مصارفی قصد خرید آن را دارید. برای سفر های طولانی، استفاده در طول روز در خارج از خانه، کوهنوردی ها و طبیعت گردی ها و… با توجه به این موارد می‌توانید ظرفیت و نوع شارژر همراه خود را متناسب با شرایطی که دارید انتخاب و خریداری کنید.

ظرفیت اسمی و واقعی پاور بانک

به میزان توانایی پاوربانک در ذخیره انرژی الکتریکی در مقیاس میلی‌آمپر ساعت، ظرفیت پاوربانک گفته می شود. وزن و قطر پاوربانک با توجه به ظرفیت باتری استفاده ‌شده در آن افزایش پیدا می‌کند؛ در واقع هر چه ظرفیت پاوربانک بالاتر برود منطقی است که وزن پاوربانک نیز افزایش یابد. بنابر ظرفیت پاوربانک می توان دستگاه های مختلف را در تعداد دفعات متفاوت شارژ کرد.

خرید پاور بانک و محاسبه ظرفیت واقعی پاوربانک

در هنگام بررسی ظرفیت پاوربانک با دو لغت ظرفیت اسمی ( نامی ) پاوربانک و ظرفیت واقعی پاوربانک مواجه می شویم.

ظرفیت اسمی پاوربانک به صورت یک عدد بر حسب میلی آمپر ساعت ( mhA )  می باشد. چیزی که عموما پاور بانک به واسطه آن شناخته می شود و روی محصول و جعبه هم درج می شود. اما برای انتخاب پاوربانک مناسب نیاز به محصولی با ظرفیت واقعی داریم. حال چگونه این ظرفیت واقعی را محاسبه کنیم؟

قبل از محاسبه ظرفیت واقعی پاوربانک برای  درک بهتر چگونگی محاسبه آن،  لازم است مواردی را با هم مرور کنیم. ولتاژ باتری داخل پاوربانک معمولا ۳.۷ ولت برابر با ولتاژ  باتری گوشی و تبلت می باشد. با توجه به اینکه ولتاژ استاندارد USB برابر با ۵ ولت است ، ولتاژ خروجی پاوربانک برای شارژ دهی به گوشی باید به ولتاژ ۵ ولت تبدیل شود. در پروسه تبدیل ولتاژ ، مقداری انرژی به صورت گرما تلف می شود که حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد ظرفیت اسمی (نامی ) را شامل می شود. میزان سلامت باتری گوشی ، راندمان مدار شارژ گوشی ، سلامت باتری پاور بانک ، راندمان مدار تقویت پاوربانک ، دمای محیط نگهداری و… از جمله عواملی هستند که می توانند حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد ظرفیت اسمی را شامل شوند. بنابراین بهترین روش برای تعیین ظرفیت واقعی پاوربانک این است که به طور میانگین ضریب تبدیل را ۷۰ درصد در نظر بگیرید .

نحوه محاسبه ظرفیت واقعی پاور بانک

برای محاسبه ظرفیت واقعی پاور بانک باید به صورت زیر عمل کنیم:

ظرفیت واقعی پاوربانک = ۰.۷ × ظرفیت اسمی پاوربانک

*عدد ۰.۷  همان ضریب تبدیل است که ۷۰ درصد می باشد.

به عنوان مثال اگر ظرفیت پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد ، طبق فرمول بالا ظرفیت واقعی آن ۱۴۰۰۰  میلی آمپر ساعت است.

۱۴۰۰۰= ۰.۷ × ۲۰۰۰۰

روش دیگری نیز برای محاسبه ظرفیت واقعی پاوربانک وجود دارد به این صورت که با توجه به اینکه ولتاژ داخلی باتری پاوربانک ۳.۷ ولت و ولتاژ خروجی جهت شارژ گوشی و تبلت ۵ ولت می باشد، با استفاده از فرمول زیر نیز می توانید ظرفیت واقعی پاوربانک را محاسبه کنید.

ظرفیت  واقعی پاوربانک = ۵  / 7 .3 × ظرفیت اسمی پاوربانک 

۱۴۸۰۰ = ۵  / 7 .3 × ۲۰۰۰۰

*  در این فرمول عدد  7 .3 ولتاژ باتری پاوربانک و عدد ۵  ولتاژ خروجی پاوربانک می باشد.

با دانستن ظرفیت واقعی پاوربانک می توانیم تعداد دفعات شارژ گوشی را از فرمول زیر محاسبه کنیم. به این صورت که با تقسیم ظرفیت واقعی پاوربانک  بر ظرفیت باتری گوشی می توانید تعداد دفعات شارژ گوشی را محاسبه کنید.

ظرفیت باتری گوشی  /  ظرفیت واقعی پاوربانک  =  تعداد دفعات شارژ گوشی

لازم به توضیح است که بعضی از شرکت ها علاوه بر ظرفیت اسمی ، ظرفیت واقعی پاوربانک را به صورت عددی کوچک بر روی پاوربانک و یا جعبه درج می کنند.

خرید پاور بانک و ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی پاوربانک

در نتیجه با توجه توضیحات و مطالب فوق ، می توان ظرفیت واقعی یک پاوربانک را در بازه ضریب تبدیل ۶۵ الی ۷۵ درصد در نظر گرفت . با دانستن این نکته می توانید در انتخاب پاوربانک مناسب با نیاز خود بهتر تصمیم گیری کنید.

در هنگام استفاده از پاوربانک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام استفاده از پاور بانک، باید از کابل شارژ مناسب استفاده کنید تا سلامت باتری گوشی شما تضمین می گردد. به عنوان مثال، شارژر تلفن خروجی ۱ آمپری دارد و شما باید کابل را به پورتی متصل کنید که خروجی ۱ آمپر دارد، اگرچه زمانیکه به پورت هایی با ولتاژ بالاتر هم متصل کنید باز هم گوشی شما را شارژ می کند و حتی سریعتر هم شارژ می شود، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که به مرور زمان باتری گوشی شما کارایی خود را از دست داده  و عملکردش کاهش پیدا می کند، بنابراین توجه به نکات و نحوه صحیح استفاده از ابزارهای الکترونیکی کمک می کند تا بهتر از وسایل دیجیتال خود محافظت و مراقبت کنید.

نقد و بررسی و پیشنهاد خرید پاور بانک (شارژر همراه)

۱. شارژر همراه دبلیو اس تی مدل WP-933 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

دبلیو اس تی، یکی از معروف ترین ارائه دهندگان پاوربانک در جهان به شمار می رود. اگر به دنبال خرید پاور بانک قدرتمند هستید که در کنار تلفن همراه شما بتواند لپ تاپ و دیگر تجهیزات شما را شارژ کند، شارژر همراه دبلیو اس تی مدل WP-933 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شرکت تولید کننده این محصول، به داشتن پاوربانک های با کیفیت معروف است پس می‌توانید با خیال راحت خرید کنید.

خرید پاوربانک   دبلیو اس تی مدل WP-933

مزایا: از مزایای این محصول  میتوان به: حجم بالای ذخیره نیرو، که در میزان مصرف بیش از ۱۵ هزار میلی آمپر ساعت نیرو در اختیار شما قرار می‌دهد اشاره کرد. باتری این محصول از جنس لیتیوم پلیمری است که نشان دهنده مقاومت بالای آن در برابر ولتاژ ها و حتی ضربات است.

معایب: وزن سنگین، بیش از نیم کیلویی و ابعاد تقریبا بزرگ آن از معایبی که برای کسانی که می‌خواهند در طول روز در اتوبوس و خیابانها یا گردش های کوتاه از آن استفاده کنند اصلا مناسب نمی‌باشد. این محصول از پاوربانک های تقریبا گران قیمت در بازار کشور می‌باشد که البته در ازای قیمت آن کیفیت خوبی نیز دارد.

برای مشاهده قیمت و یا خرید پاوربانک دبلیو اس تی و سایر مشخصات آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۲. شارژر همراه ژیپین مدل PX305 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

از این مدل پاوربانک  ظرفیت بالا می توانید برای انتقال شارژ به دیگر دستگاه‌های نیازمند به انرژی الکترونیکی است. به کمک این پاور بانک  می توانید به راحتی انواع  تلفن همراه ، دوربین دیجیتال digital camera و موزیک پلیر Music Player ، تبلت Tablet ، فبلت Phablet و آیپد iPad را شارژ کنید و دیگر نگران تمام شدن شارژ  باتری انواع وسایل نیازمند به شارژ نباشید.

خرید پاوربانک  ژیپین مدل PX305

مزایا: ظرفیت بالا، دارا بودن ۲ درگاه خروجی USB، دارا بودن ۳ درگاه ورودی از نوع microUSB ، لایتنینگ و Type-C، امکان شارژ همزمان دو دستگاه،دارای باتری لیتیوم‌-پلیمری ،  بدنه مقاوم در برابر آتش، محافظت در برابر گرمای بیش از حد و همچنین شارژ بیش از حد

معایب : عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ، ابعاد تقریبا بزرگ ، سنگینی (وزن  تقریبی ۶۶۰گرم)  و سرعت شارژ پایین که البته نسبت با ظرفیت آن طبیعی است. چنانچه از کابلهای کوتاه، با کیفیت و شارژرهای اصل با قابلیت فست شارژ استفاده شود تا حد زیادی می توان مدت زمان َشارژ شدن را کاهش داد.

برای مشاهده دیگر مشخصات و یا خرید این مدل پاوربانک می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

چنانچه  پاور بانک با ظرفیت بالا برای شما اولویت نیست و  پاوربانک هایی با ظرفیت کمتر هم می تواند متناسب با نیاز  و نوع استفاده شما از پاور بانک باشد ، می توانید  با دیگر پیشنهادهای خرید پاوربانک که ظرفیت پایین تری دارند  همراهی فرمایید.

۳. شارژر همراه شیائومی مدل ۲C ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت


پاوربانک شیائومی مدل ۲C با قدرت شارژدهی بالا ، به سبب برخورداری از کیفیت و قابلیت های زیاد در نزد کاربران بسیار محبوب است. ظرفیت اسمی این پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت واقعی آن ۱۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می باشد. این پاوربانک با انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دیگر دستگاه هایی از این قبیل سازگار است و به صورت هوشمند می تواند شدت‌ جریان مناسب دستگاه شما را تشخیص ‌دهد. بهره مندی از سیستم محافظت چندگانه در مقابل اتلاف انرژی و آسیب در اثر شارژ بیش از حد از دیگر قابلیت های این مدل پاوربانک شیائومی است.

خرید پاوربانک  شیائومی  مدل 2c

مزایا: دارای تکنولوژی فست شارژ Quick Charge 3.0 ، قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان ، قابلیت شارژ Low Power برای شارژ هدست بلوتوث و مچ بند شیائومی، دارای نشانگر LED
معایب: بالا بودن وزن پاوربانک که البته با در نظر گرفتن ظرفیت آن قابل توجیه است.

برای خرید پاوربانک با کیفیت شیائومی مدل ۲C و مشاهده سایر مشخصات این شارژر همراه ، می توانید از لینک زیر اقدام فرمایید.

۴. شارژر همراه سیلیکون پاور مدل S200 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک ها شما را از وابستگی به پریز برق رها می‌کنند. لوازم جانبی سیلیکون پاور برای تجهیزات تکنولوژی، زبانزد عام و خاص است  و کیفیت محصولات آن برکسی پوشیده نیست. شارژر همراه سیلیکون پاور مدل S200 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت، یکی از انتخاب هایی است که هرگز پشیمان تان نخواهد کرد. اس ۲۰۰ یک شارژ تقریبا کوچک با ظرفیت بالاست که می تواند برای همه مناسب باشد.

خرید پاوربانک  سیلیکون پاور مدل S200

مزایا: ابعاد مناسب و ظاهر زیبای این محصول در کنار وزن ۴۰۰ گرمی آن، حمل نقل آن را بسیار ساده کرده است. با ۵ ولت خروجی و ۲ خروجی ۲.۱ آمپر توانایی شارژ دو تلفن همراه را به صورت همزمان دارد. بدنه مقاوم آن، جلوی ضربات نسبی را می‌گیرد. نوع باتری از جنس لیتیوم پلیمری است که عمر بالایی دارد. قادر است اکثر موبایل های معمول را تا ۷ مرتبه شارژ کند.

معایب: این محصول از حالت شارژ سریع و به اصطلاح فست شارژ پشتیبانی نمی‌کند، اما نسبت به شارژر های معمولی دیگر سرعت بیشتری در شارژ کردن دارد. طبق نظر برخی از کاربران پس از استفاده مداوم، پاوربانکشان داغ شده است.

برای مشاهده قیمت پاوربانک سیلیکون پاور مدل S200 و سایر مشخصات آن می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

۵. شارژر همراه باسئوس مدل Parallel PD ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 20000 میلی آمپر ساعت در یک باتری لیتیوم پلیمری، باسئوس یک انتخاب عالی را در اختیار شما قرار داده است. با این محصول دیگر نگران نداشتن باتری و همچنین حجم اضافی حمل پاور بانک نباشید. این مدل یک پیشنهاد خرید پاوربانک با قیمت مناسب و کیفیت خوب است.

خرید پاوربانک  باسئوس مدل Parallel PD

مزایا: وزن سبک و ابعاد مناسب برای حمل و نقل. پشتیبانی از حالت شارژ سریع، صفحه نمایشگر ال سی دی میزان نیروی ذخیره شده، استفاده همزمان از دو خروجی به صورت هوشمند، دارای ورودی تایپ سی و میکرو یو اس بی، طراحی زیبا

معایب: در حالت استفاده همزمان از دو خروجی، حالت شارژ سریع غیرفعال می‌شود.

برای مشاهده سایر مشخصات و ویژگی های این شارژر همراه ، می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

۶. شارژر همراه ای دیتا مدل P20000D ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

کاربردی، زیبا و سبک، از یک پاوربانک چه چیزهایی می‌خواهید که در این مدل نیست. چراغ قوه آن می تواند در مواقع ضروری به شما کمک کند. دو درگاه خروجی ۲.۱ آمپری قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم کرده است. میزان نیروی باقی مانده در پاوربانک به وسیله یک نمایشگر ال سی دی به صورت درصدی برای شما نشان داده می‌شود.

خرید پاوربانک  ای دیتا مدل P20000D

مزایا: ظرفیت بالا ( شارژ ۶ تا ۸ مرتبه موبایل)، طراحی زیبا و حمل آسان، پشتیبانی از حالت شارژ سریع و سریع شارژ شدن خود محصول، محافظت در برابر نوسان ولتاژ و بالارفتن دما، دارا بودن چراغ ‌قوه‌ LED

معایب: وزن تقریبا سنگین بیش از ۴۰۰ گرم، باتری لیتیوم یونی

اگر قصد خرید اینترنتی پاوربانک  را دارید می توانید  ضمن مشاهده دیگر مشخصات این محصول  از طریق لینک زیر ،نسبت به خرید شارژر همراه اقدام کنید.

۷. شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

در هنگام شارژ محصولات برقی مهمترین مسئله ایمنی در برابر نوسانات است. این مدل از پاوربانک شیائومی، اطمینان خاطر شما را در این زمینه جلب می‌کند. یک شارژر همراه ظریف که برای هر شخصی در هرمکانی قابل استفاده است و می‌تواند همراهی مطمئن برای شما باشد. اگر به دنبال یک پاور بانک با کیفیت و قیمت مناسب هستید،  می توان گفت این مدل شارژر همراه می تواند یکی از بهترین پیشنهاد های خرید این محصول باشد.

خرید پاوربانک  شیائومی مدل Redmi PB200LZM

مزایا: ظریف بالای ذخیره و به طور معمول ۷ الی ۹ مرتبه شارژ تلفن همراه و تبلت، پشتیبانی از حالت شارژ ایمن، جنس بدنه زیبا و مقاوم و شارژ همزمان دو دستگاه به طور یکسان.

معایب: وزن ۴۰۰ گرمی آن به نظر سنگین تر از سایر رقبا می‌رسد اما ابعاد کوچک و جنس پلاستیکی آن، این مشکل را کمتر نشان می‌دهد. پشتیبانی نکردن از حالت شارژ سریع و دیر شارژ شدن خود پاور بانک.

پاوربانک را می توان به دو روش حضوری و اینترنتی خریداری کرد. چنانچه قصد خرید اینترنتی شارژر همراه را دارید توصیه می کنیم برای اطمینان از کیفیت و اصل بودن محصول حتما خرید خود را از سایت های معتبر و فعال در این زمینه نظیر دیجی کالا انجام دهید.

برای خرید پاور بانک ۲۰۰۰۰ Redmi مدل PB200LZM  و آشنایی بیشتر با سایر مشخصات این شارژر همراه می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

۸. شارژر همراه سیلیکون پاور مدل S103 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

این محصول از سری پاوربانک های پرفروش شرکت سیلیکون پاور است. با باتری لیتیوم پلیمری و خروجی ۵ ولت یک شارژر همراه بسیار مناسب است. نمایشگر ال سی دی میزان نیروی ذخیره شده و طراحی ساخت آن باعث شده برای علاقمندان به شارژر همراه یک محصول جذاب باشد.

خرید پاوربانک  سیلیکون پاور مدل S103

مزایا: وزن سبک و ابعاد خوب این محصول، برای استفاده در هر جا مناسب است. جنس چرم بدنه مقاومت بدنه را بالا برده است و از انتقال گرما و ضربان به بدنه جلوگیری می‌کند جای اثر انگشت و کثیفی روی آن نمی‌ماند. نسبت به قیمت ظرفیت خوبی دارد. شارژ دو دستگاه به صورت همزمان امکان پذیر است.

معایب: از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. ظرفیت شارژ گوشی های موبایل ۳ تا ۴ مرتبه است.

برای خرید این پاوربانک با کیفیت و مشاهده دیگر جزییات آن ، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۹. شارژر همراه ریمکس مدل Jany ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 اگر ظاهر شیک پاوربانک نیز برایتان اهمیت دارد با این محصول آشنا شوید. این شارژر همراه با باتری لیتیوم پلیمری ۱۰۰۰۰ جایگاه خوبی در بازار فروش پاوربانک های با کیفیت دارد. به طور همزمان از دو پورت خروجی این محصول استفاده کنید از بی نیازی به پریز برق لذت ببرید.

خرید پاوربانک  ریمکس مدل Jany

مزایا: داشتن چیپ هوشمند شارژ برای جلوگیری از افزایش دمای باتری و نواسانات برقی، تخصیص شدت هوشمند جریان برای کنترل میزان ولتاژ وارده شده به وسیله شما، دارای ظاهری زیبا به همراه وزن و ابعادی مناسب.

معایب: عدم پشتیبانی از حالت شارژ سریع، دیر شارژ شدن پاوربانک

اگر قصد خرید اینترنتی پاوربانک  را دارید می توانید  ضمن مشاهده دیگر مشخصات این محصول ، از طریق لینک زیر نسبت به خرید شارژر همراه اقدام کنید.

۱۰.  شارژر همراه شیائومی مدل PLM09ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شیائومی بازار تکنولوژی امروز دنیا را قبضه کرده است. پاوربانک های این برند در برابر قیمت مناسبی که دارند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این مدل از طرف ما یک پیشنهاد خرید پاور بانک با کیفیت و قیمت مناسب است. زیبایی این محصول و بدنه آلومینیومی آن باعث می‌شود حس داشتن یک پاوربانک با کیفیت به شما منتقل شود. ضمن اینکه این مدل پاورپانک با دارا بودن ظرفیت مناسب ، وزن مطلوب و مناسبی هم دارد.

خرید پاوربانک  شیائومی مدل PLM09ZM

مزایا: حدودا ۲۵۰ گرم وزن دارد و بسیار سبک است. بنابراین به راحتی در همه جا قابل حمل است و شما را خسته نخواهد کرد. علاوه بر ظرفیت بالای ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که دارد، قابلیت شارژ سریع را نیز به شما هدیه می‌کند. خود پاوربانک بسیار سریع شارژ می‌شود همچنین نقطه قوت آن ایمنی در برابر نوسانات برقی است. باتری لیتیوم پلیمری دارد.

معایب: از شدت جریان خروجی ضعیف تری نسبت به رقبای خود دارد اما برای شارژ موبایل و تبلت کافی است.

برای خرید پاور بانک با کیفیت و قیمت مناسب شیائومی می توانید  از لینک زیر اقدام کنید.

۱۱. پاور بانک یوسمز مدل PB9 Mini با ظرفیت ۱۰۰۰۰میلی آمپر ساعت

چنانچه به دنبال خرید پاور بانک سبک وزن با حمل آسان هستید ، به شما شارژر همراه یوسمز مدل PB9 mini را پیشنهاد می دهیم. این پاور بانک یکی از کوچکترین پاوربانک‌های موجود در بازار است و به دلیل وزن پایین و ابعاد کوچک، بسیار سبک است . ولتاژ ورودی و خروجی شارژر همراه یوسمز مدل PB9 mini 5 ولت است و ظرفیت اسمی آن ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و ظرفیت واقعی این شارژر همراه ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعت می باشد.
بدنه این پاوربانک از پلاستیک فشرده ساخته شده است و مقاومت نسبتا خوبی نیز دارد. روی این پاوربانک یک نشانگر به شکل یک LCD کوچک تعبیه شده که به کمک آن می توانید میزان شارژ دستگاه را که به صورت درصد نمایش داده می شود ، مشاهده کنید و شارژ دستگاه خود را بهتر مدیریت کنید. این شارژهمراه با دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

خرید پاوربانک  یوسمزPB9-Mini

مزایا : وزن سبک ، حمل آسان ، قابلیت شارژ ۲ دستگاه به صورت همزمان، مجهز به تراشه هوشمند برای محافظت از گوشی در برابر نوسانات و اتصالات کوتاه ، سرعت شارژ بالا، قيمت مناسب در کنار کیفیت عالی

معایب: نداشتن کابل تایپ سی Type-C

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید پاوربانک یوسمز مدل PB9 Mini می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

۱۲-  شارژر همراه ای دیتا مدل PT100 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

خرید پاور بانک ارزان اما با کیفیت، مسئله ای است که همه دنبال آن هستند. اگر ۳ تا ۴ مرتبه شارژ مجدد گوشی برایتان کافی است و نمی‌خواهید بیش از اندازه هزینه کنید اما در مقابل دنبال محصول با کیفیت هستید ای دیتا این مدل را برای شما ساخته است. این پاور بانک ضمن اینکه ظرفیت کمی دارد اما از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

خرید پاوربانک  ای دیتا مدل PT100

مزایا: وزن بسیار سبک و ابعاد مناسب، ظرفیت مناسب نسبت به قیمت، پشتیبانی از دو خروجی همزمان، سرعت شارژ مناسب از مزایای این پاوربانک محسوب می شود. برای اینکه بتوانید به کمک  پاوربانک ، تبلت خود را شارژ کنید باید  شدت جریان خروجی آن ۲.۱ آمپر باشد که این مدل شارژر همراه این قابلیت را دارد.

معایب: عدم پشتیبانی از حالت شارژ سریع، در بعضی از موارد دیده شده پاوربانک دیر شارژ می‌شود.

برای خرید پاور بانک ای دیتا مدل PT100 و همچنین مشاهده قیمت این پاوربانک با کیفیت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

۱۳- شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

این مدل پاوربانک شیائومی می تواند همراهی مطمئن برای شارژ کردن گوشی‌های موبایل، تبلت، و دوربین در شرایط مختلف برای کاربر باشد .

خرید پاوربانک  شیائومی مدل Redmi PB100LZM

مزایا: مجهز به فناوری Fast Charging، قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ،دارای سیستم محافظتی در برار نوسانات برق و همچنین تغییرات دما،سبک و قابل حمل و مناسب برای استفاده روزانه

معایب: سطح پلاستیکی که روی ظاهر محصول تاثیر منفی گذاشته واز طرف دیگر می توان آن را جزء مزایای این مدل پاوربانک محسوب کرد زیرا باعث کاهش وزن و سبکی بیشتر این شارژر همراه شده است. داشتن  باتری لیتوم – یونی را هم می توان یکی دیگر از معایب آن به شمار آورد.

با خرید پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM می توانید یک پاوربانک ارزان و البته با کیفیت داشته باشید. لازم به ذکر است که خرید اینترنتی شارژر همراه از سایت های معتبر نظیر دیجی کالا یکی از آسان ترین و مطمئن ترین راه برای خرید شماست. برای مشاهده دیگر ویژگی ها و همچنین خرید این پاوربانک قیمت مناسب می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

۱۴- شارژر همراه سامسونگ مدل EB-PG950CSEGWW ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت

حمل و نقل آسان یکی از معضلات دارندگان پاوربانک است که سامسونگ با ارائه یک محصول به اصطلاح جمع و جور این مشکل را رفع کرده است. طراحی زیبا و ساده این محصول باعث می‌شود برای شما یک همراه همیشگی باشد.

خرید پاوربانک  سامسونگ مدل EB-PG950CSEGWW

مزایا: بسیار سبک و ابعاد کوچکی دارد، دارای بند متصل به بدنه، پشتیبانی از خروجی تایپ سی، قیمت ارزان

معایب: یک خروجی دارد، از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند، مقدار ظرفیت کم

برای وارد شدن به صفحه فروش شارژر همراه سامسونگ مدل EB-PG950CSEGWW در سایت دیجی کالا ، مشاهده سایر مشخصات و همچنین خرید اینترنتی پاور بانک  سامسونگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

امیدواریم با مطالعه راهنمای خرید پاور بانک که توسط سایت رنگ وارنگ برای شما عزیزان تهیه شد ، بتوانید انتخاب مناسب ، هوشمندانه و صحیحی را برای خرید پاور بانک متناسب با نیاز، بودجه و سطح توقع خود داشته باشید.

آیا این مطلب توانست به شما در انتخاب پاوربانک ( شارژر همراه ) کمک کند؟ شما تجربه خرید و استفاده از کدام یک از پاوربانک های معرفی شده در این مطلب را دارید؟ لطفا دیدگاه ها و تجربیات ارزشمند خود را با ما و سایر همراهان خوب سایت رنگ وارنگ به اشتراک  بگذارید.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.4/5 - (7 امتیاز)