مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۲:۴۹:۱۳ ساعت:     
 جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  برابر با  Friday 26 April 2024 میلادی  و   17 شوال 1445 قمری
2564
31 آگوست 2020

خرید میز تحریر هرساله با شروع سال تحصیلی بیش از پیش مورد توجه  قرار می گیرد. اگر در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی برای خرید میز تحریر و میز مطالعه کمی جستجو کرده باشید ، حتما با مدل ها و رنگ های مختلف میز تحریر روبرو شده اید. شاید این همه تنوع در مدل ، جنس ، رنگ و ابعاد  شما را در انتخاب میز تحریر مناسب  کمی دچار مشکل کند.

 برای اینکه بتوانید انتخاب صحیح تری داشته باشید، لازم است کمی با انواع مدل های میز تحریر و خصوصیات آنها آشنا شوید. به این ترتیب انتخاب و خرید میز تحریر مناسب با سلیقه و سطح توقع شما آسان تر می شود.

راهنمای خرید میز تحریر

از این رو سعی کردیم در این مطلب از سایت رنگ وارنگ نکاتی را که بهتر است در هنگام خرید میز تحریر در نظر بگیرید را با شما به اشتراک بگذاریم. چنانچه می خواهید بعد از خرید میز تحریر ، از انتخاب خود رضایت داشته باشید ؛ پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب تا پایان را از دست ندهید. در ادامه با ارائه راهنمای خرید میز تحریر و پیشنهاد خرید چندین مدل میز تحریر و بررسی ویژگی های آنها به شما در تصمیم گیری بهتر کمک خواهیم کرد.

انواع میز تحریر

امروزه طراحان و تولید کنندگان میز تحریر با در نظر گرفتن سلیقه کاربران و نیاز های آنها و همچنین به منظور جلب رضایت مشتریان و رقابت در بازار انواع مختلف میز تحریر را ، طراحی و تولید کرده اند. موارد زیر را می توان  از انواع میز تحریر پر طرفدار و محبوب در میان کاربران به شمار آورد.

میز تحریر کلاسیک:  اگر از طرفداران فضاهای کلاسیک و لوازم آنتیک هستید، خرید میز تحریر کلاسیک به شما پیشنهاد می شود. 

خرید میز تحریر

میز تحریر مدرن: این مدل میز تحریر به دلیل داشتن طراحی  و برش های فانتزی برای فضاهایی با دکوراسیون خاص مناسب است.

میز تحریر دیواری: همانطور که از نام آن مشخص است،  بر اساس  نوع طراحی ؛ همه یا بخشی از این مدل میز تحریر بر روی دیوار نصب می شود. میز تحریر دیواری که می توان آن را در گروه  میز تحریرهای کم جا قرار داد به دلیل داشتن طراحی خاص، متنوع  و همچنین کم جا بودن وعدم نیاز به فضای زیاد؛ می تواند پاسخگوی نیاز کاربران زیادی باشد . بنابراین خرید میز تحریر دیواری به ویژه برای فضاهای کوچک انتخاب هوشمندانه ای است.

میز تحریر تاشو: مدتی است  که  طراحان و تولید کنندگان  میز تحریر به کمک خلاقیت و با توجه به نیاز کاربران ، مدل های مختلفی از میز تحریرهای تاشو  را وارد بازار کرده اند. این نوع میز تحریر به کاربر این امکان را می دهد که در صورت عدم نیاز به استفاده و به منظور بهره وری بیشتر از فضا در  سریع ترین زمان ممکن و به آسانی نسبت به جمع کردن آن اقدام کند. حمل و نقل آسان ، اشغال فضای کم  و قیمت مناسب از جمله مزایای خرید میز تحریر تاشو می باشد.

میز تحریر کتابخانه دار: یکی از انواع میز تحریر که از لحاظ ابعاد و طراحی بسیار متنوع است ، میز تحریر کتابخانه دار می باشد. این مدل میز تحریر به کاربر این امکان را می دهد که همزمان هم میز تحریر و هم فضایی برای قرار دادن کتاب داشته باشد . لازم به ذکر است که این مدل میز تحریر در مقایسه با میز تحریر تاشو و میز تحریر دیواری به فضای بیشتری نیاز دارد.

میز تحریر نوجوان : این نوع میز تحریر به گونه ای طراحی شده که بتواند پاسخگوی نیاز و سلیقه دختران و پسران در گروه سنی نوجوان باشد.

میز تحریر کودک : این مدل میز تحریر برای کودکان طراحی و تولید شده است. به همین دلیل از لحاظ رنگ ، جنس ، و ابعاد با دیگر انواع میز تحریر کمی تفاوت دارد و برای استفاده کودکان مناسب سازی شده است.

خرید میز تحریر کودک

تیبل میت : این میزها چند منظوره هستند و از آنها می توان به عنوان میز تحریر ، میز لپ تاپ ، میز مطالعه ، میز نماز ، میز غذاخوری استفاده کرد. وزن کم ، جابجایی آسان ،استحکام بالا،  قابلیت تنظیم ارتفاع  و شیب از ویژگی های بارز تیبل میت Table Mate است.

راهنمای خرید میز تحریر

بعد از اینکه با انواع میز تحریر آشنا شدید برای انتخاب بهتر مدل میز تحریر لازم  است موارد زیر را هم در نظر بگیرید تا علاوه بر انتخاب میز تحریر استاندارد ، یک میز کاربردی و با کیفیت،  متناسب با نیاز و سطح توقع خود یا عزیزانتان  خریداری کنید. این موارد عبارتند از :

جنس میز تحریر: یکی از فاکتور های مهم که در هنگام خرید میز تحریر باید به آن توجه داشته باشید جنس میز تحریر است. میز تحریر خوب باید از استحکام بالایی برخوردار باشد و کار بر روی آن راحت باشد. میزتحریرهای چوبی با روکش چوب را می توان بهترین جنس میز تحریر دانست. میز تحریر با جنس های مختلف نظیر  لمینت یا ام دی اف ، لترون با روکش ملامینه، نئوپان با روكش ملامينه، ملامینه با روکش ام دی اف، ملامینه ، فلزی و پلاستیکی در بازار موجود است.

اندازه و ابعاد میز تحریر: قبل از خرید میز تحریر به ابعاد و اندازه میز تحریر توجه کنید. مسلما یک میز تحریر استاندارد از لحاظ اندازه و ارتفاع  با کاربر تناسب دارد. برخی از میز تحریرها مانند میز تحریرهای تاشو قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب دارند. همچنین اندازه میز تحریر باید با فضایی که قرار است در آن مورد استفاده قرار بگیرد متناسب باشد.

مدل میز تحریر جادار

رنگ میز تحریر: در هنگام خرید میز تحریر نمی توان فاکتور رنگ را نادیده گرفت. برای زیبایی بیشتر ، رنگ میز تحریر باید با فضا و دکوراسیون محیط هماهنگی داشته باشد. همچنین سن کاربر هم در انتخاب رنگ میز تحریر می تواند تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال میز تحریر کودک  رنگ های شادتری دارد و بهتر است میز تحریر با رنگ های تیره برای این گروه سنی خریداری نشود.  

طراحی میز تحریر: به طراحی میز تحریر متناسب با سلیقه و نوع دکوراسیون دقت کنید. عدم توجه به این پارامتر می تواند تاثیر منفی بر زیبایی فضایی که میز تحریر در آن قرار می گیرد ، داشته باشد.

وزن میز تحریر: اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام در حال جابجایی وسایل خانه به دلیل اسباب کشی و یا تغییر دکوراسیون هستید حتما به این فاکتور توجه بیشتری داشته باشد . اگر  وزن میز تحریر انتخابی شما زیاد باشد ، در زمان جابجایی حتما  اذیت خواهید شد.

فضای مورد نیاز برای میز تحریر: قبل از خرید میز تحریر علاوه بر کیفیت و قابلیت های میز تحریر حتما به فضایی که برای قرار دادن میز تحریر در اختیار دارید توجه کنید. مسلما برای  فضاهای کوچک نمی توان میز تحریرهایی با ابعاد بزرگ خریداری کرد. عدم توجه به این مورد می تواند فرد را به دردسر بیندازد.

خرید میز تحریر کتابخانه دار

استحکام میز تحریر: این ویژگی نه تنها برای میز تحریر بلکه برای سایر وسایل این چنینی اهمیت دارد. قطعا خرید وسیله ای که استحکام  خوبی نداشته باشد برای هیچ کس خوشایند نیست. بنابراین قبل از خرید میز تحریر از استحکام مدل انتخابی خود مطمئن شوید.

قابلیت های میز تحریر: داشتن کشو ، قفسه کتاب ، قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب ، حمل ونقل آسان ، کم جا بودن ، چند کاره و چند منظوره بودن برخی از قابلیت ها و امکانات میز تحریر است . شما می توانید بر اساس نیاز ، سلیقه و سطح توقع ،  میزان بودجه ، میزان  فضا و اهمیتی که هر یک از این قابلیت ها برای شما دارد نسبت به خرید میز تحریر اقدام نمایید.

قیمت میز تحریر: میز تحریر با قیمت های مختلف در بازار موجود است. جنس ، ابعاد و قابلیت های میز تحریر  از جمله عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت میز تحریر هستند. با در نظر گرفتن بودجه و سایر مواردی که در راهنمای خرید میز تحریر ارائه کردیم ، می توانید نسبت به خرید میز تحریر اقدام کنید.

۵ + ۲۶ پیشنهاد خرید میز تحریر پرفروش و با کیفیت بازار

۱. میز تحریر مدل ارغوان کد ۱۰۰۲

طراحی این میز تحریر  به گونه ای است که قابلیت استفاده در محیط اداری و همچنین خانگی را دارد. این میز تحریر کتابخانه دار علاوه بر داشتن ظاهری شیک و زیبا ، به کاربر امکان استفاده بهینه از فضا را می دهد . خرید این میز تحریر برای دانشجویان ، دانش آموزان و کارمندان انتخاب مناسبی است.

خرید میز تحریر مدل ارغوان کد 1002

چنانچه طراحی میز تحریر مدل ارغوان کد ۱۰۰۲ مطابق با سلیقه شما است و از لحاظ خرید هم محدودیت مالی ندارید؛ برای مشاهده قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مدل میز تحریر می توانید از طریق دکمه زیر به صفحه فروش این محصول وارد شوید.

۲.  میز تحریر لمکده مدل TK

این میز تحریر چند منظوره برای گروه سنی بزرگسال طراحی شده و از کیفیت خوبی برخوردار است .  این مدل میز دارای چندین قفسه و کشو است . با خرید میز تحریر لمکده مدل TK می توانید به طور همزمان علاوه بر داشتن یک میز برای مطالعه و نوشتن،  از کتابخانه و کشوهای آن برای نگهداری کتاب و قرار دادن وسایل مورد نیاز خود بهره ببرید.

میز تحریر لمکده مدل TK

 اگر فضای کافی در اختیار دارید ، کتابخانه ای به صورت مجزا نداشته و محدودیت بودجه ندارید ؛ خرید این مدل میز تحریر پیشنهاد می شود.

برای اطلاع از  سایر مشخصات و همچنین قیمت میز تحریر لمکده مدل TK بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۳. میز تحریر و لپ تاپ سه کاره انتخاب اول مدل TO-256

این مدل میز تحریر با طراحی زیبا  و کیفیت عالی می تواند مجموعه کاملی را در اختیار خریدار قرار دهد. میز تحریر سه کاره انتخاب اول مدل TO-256 با استحکام بالا ، علاوه بر میز تحریر شامل صندلی و کشو  می باشد. صندلی آن زیبا و راحت است و مانع از خستگی زود هنگام کاربر می شود. جمع کردن این میز تحریر کم جا بسیار سریع و راحت است. 

میز تحریر و لپ تاپ سه کاره انتخاب اول مدل TO-256

طراحی زیبا و جالب این میز تحریر سبب شده که استفاده از آن برای خانه و هم محیط های اداری مناسب باشد. ضمنا میز تحریر و لپ تاپ سه کاره انتخاب اول مدل TO-256 چپ مدل دیگر این میز تحریر است که اختلاف جزیی با این مدل معرفی شده دارد.

برای مشاهده قیمت و خرید این میز تحریر سه کاره و مقرون به صرفه می توانید  از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

۴. میز تحریر تاشو کاردینو مدل نوید

طراحی این میز تحریر تاشو و کم جا بسیار زیبا است. علی رغم اینکه این میز تحریر فضای کمی را اشغال می کند اما بسیار جا دار و کاربردی است. داشتن شلف و کمد از دیگر قابلیت های این میز تحریر است. خرید این میز تحریر به دلیل طراحی ویژه و قابلیت های آن به دانش آموزان، دانشجویان و حتی کارمندان پیشنهاد می شود.

 میز تحریر تاشو کاردینو مدل نوید

خرید اینترنتی میز تحریر یکی از روشهای تهیه این محصول است. برای پیشگیری از بروز هر گونه مشکل توصیه می کنیم سایت های معتبری همچون دیجی کالا را برای خرید آنلاین انتخاب کنید. شما می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه فروش میز تحریر تاشو کاردینو مدل نوید در سایت دیجی کالا وارد شده و ضمن اطلاع از قیمت این مدل میز تحریر ، در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

۵. میز تحریر و لپ تاپ تاشو کاردینو مدل k-101

این مدل میز تحریر کتابخانه دار  به لطف طراحی خلاقانه و زیبا، به فضای کمی نیاز دارد و برای افرادی که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار مفید و کاربردی است. کتابخانه این میز تحریر بر روی دیوار نصب می شود و زمانی که  کاربر به میز آن نیاز دارند می تواند به راحتی میز را از روی کتابخانه ازحالت تاشو خارج کرده و برای نوشتن ، مطالعه و یا کار با لپ تاپ  از آن استفاده کند.

میز تحریر و لپ تاپ تاشو کاردینو مدل k-101

خرید این میز تحریر مقرون به صرفه است و برای افرادی که نیاز به محصولات کاربردی و کم جا دارند بسیار مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و سایر مشخصات این محصول می توانید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

۶. میز تحریر کد ۰۱

این میز تحریر  به دلیل داشتن ظاهری شیک و کاربردی ، محصولی کارآمد و با کیفیت می باشد ؛ به همین دلیل خرید آن برای منزل و همچنین محیط کار مناسب است.  لبه های  این محصول با نوار pvc دو میل پوشش داده شده  و با این کار در برابر ضربه و رطوبت مقاوم شده است.

میز تحریر کد 01

خرید این مدل میز تحریر به افرادی که طرفدار محصولات با کیفیت و مقاوم  با طراحی مدرن هستند ، پیشنهاد می شود.

برای  مشاهده قیمت این مدل میز تحریر و خرید آن می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید. 

۷. میز تحریر مدل M191

این مدل میز دو منظوره از صنایع دکورا  با طراحی زیبا پاسخگوی دو نیاز کاربر یعنی میز و کتابخانه  به طور همزمان در یک محصول می باشد . طاقچه تعبیه شده در این میز تحریر می تواند محلی برای قرار دادن وسایل دم دستی و مورد نیاز باشد با اینکار می توان روی میز را بهتر نظم داد. علاوه بر سامان دهی میز از طاقچه  ها می توان به عنوان محلی برای قرار دادن وسایل دکوری استفاده کرد. 

میز تحریر مدل M191

دسترسی آسان به کتابخانه و داشتن فضای کاربردی از دیگر مزایای خرید این مدل میز تحریر می باشد. از کشوی ۱۰ سانتی تعبیه شده در زیر صفحه میز، میتوان به عنوان محل مناسبی برای قرار دادن وسایل ضروری استفاده کرد.  در ساخت این میز تحریر از ورق MDF مرغوب و ضد خش  استفاده شده و لبه های کار با  pvc به ضخامت  دو میلی متر پوشش داده شده است.

لازم به ذکر است که این میز تحریر  با کمی تغییر در مدل های دیگری مانند تک طاقچه ، طاقچه دوبل  بدون کشو و بدون کشو و بدون طاقچه طراحی و تولید شده تا کاربران بتوانند بر اساس سلیقه و نیاز خود برای خرید اقدام کنند. به افرادی که دنبال میز تحریر با کیفیت و کاربردی هستند،  بررسی بیشتر و خرید این محصولات نیز پیشنهاد می شود.

برای خرید این مدل میز تحریر جادار و با کیفیت می توانید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

۸. میز تحریر گنجینه مدل B312

این میز تحریر به دلیل نوع طراحی و ابعاد صفحه میز به کاربر امکان قرار دادن چندین کتاب در کنار کار با لپ تاپ را می دهد. کشوی تعبیه شده در زیر صفحه میز محل مناسبی برای قرار دادن وسایل کوچکی که کاربر  می خواهد در دسترس اش باشد ، است . کشو و قفسه این میز تحریر  از شلوغ شدن بیش از حد میز جلوگیری می کند و بر نظم دهی روی میز و افزایش تمرکز موثر است. حمل و جابجایی این میز آسان است چون پایه های میز قابلیت جدا شدن دارند.

خرید میز تحریر گنجینه مدل B312

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این میز تحریر و یا خرید آن بر روی لینک زیر کلیک کنید .

۹. میز تحریر مدل M100

در طراحی و ساخت این میز تحریر از ۲ رنگ استفاده شده است. این میز تحریر دارای یک کتابخانه نسبتا جادار نیز هست. جنس این میز تحریر کم جا و شیک  ، لترون ملامینه درجه یک می باشد.

خرید میز تحریر مدل M100

شما می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه فروش میز تحریر مدل M100 در سایت دیجی کالا وارد شده و ضمن اطلاع از قیمت این میز تحریر ، در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

۱۰. میز تحریر مدل ۵۰۰۰۴

این مدل میز تحریر علاوه بر داشتن  صفحه برای مطالعه و نوشتن و یا کار با لپ تاپ ، فضایی برای قرار دادن کتاب و همچنین وسایل دکوری دارد. این میز تحریر در ۳ رنگ سفید ، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن  تولید شده است و برای گروه سنی بزرگسال مناسب است.

میز تحریر مدل 50004

با کلیک بر روی دکمه زیر می توانید درباره این محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۱۱. میز تحریر گنجینه مدل B330

این مدل میز تحریر دارای طراحی ساده ای است و برای افرادی که این سبک طراحی را می پسندد انتخاب خوبی می باشد.  ابعاد  صفحه  این میز تحریر به کاربر این امکان را می دهد که همزمان در کنار قرار دادن چنین کتاب و دفتر برای استفاده از لپ تاپ هم مشکلی نداشته باشد.

میز تحریر گنجینه مدل B330

لبه های میز با نوار PVC کاور شده که موجب افزایش استحکام و همچنین مقاومت آن در برابر نفوذ آب و ضربه شده است.

لازم به ذکر است میز تحریر گنجینه مدل B333 دارای همین ویژگی ها اما به رنگ سفید می باشد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر و یا خرید اینترنتی میز تحریر گنجینه مدل B330  می توانید از لینک زیر اقدام نمایید.

۱۲. میز تحریر مدل ۸۰ Owens B

این مدل میز تحریر از نوع دیواری و تاشو است و برای استفاده در محیط های کوچک  که افراد با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار مفید و کارآمد است.  خرید این میز تحریر کم جا و تاشو به دانش آموزان و بزرگسالانی که محدودیت فضا دارند پیشنهاد می شود.

میز تحریر مدل 80 Owens B

برای مشاهده تصاویر بیشتر و خرید این محصول می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

۱۳. میز تحریر مدل ۱۲Zager

این مدل میز تحریر از جنس نئوپان ملامینه دارای ۲ طبقه و دو کشو می باشد. رنگ کشوها به صورت متضاد با رنگ میز است یعنی میز به رنگ قهوه ای سوخته دارای کشو به رنگ کرم است.

میز تحریر مدل 12Zager

برای مشاهده ابعاد میز تحریر مدل ۱۲Zager  و دیگر مشخصات ، لطفا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

۱۴. میز تحریر دیواری مدل تاشو ۲۰۱۸

چنانچه شما از جمله افرادی هستید که با محدودیت فضا مواجه هستید می توانید با خرید این مدل میز تحریر دیواری تاشو این مشکل کمبود فضا را به خوبی مدیریت کنید. صفحه این میز علاوه بر مطالعه و نوشتن برای قرار دادن لپ تاپ هم مناسب است و قابلیت تحمل وزن تا ۱۲ کیلو گرم را دارد. در داخل این میز پریزهایی تعبیه شده که از آنها می توان برای روشن کردن لپ تاپ ، شارژ کردن گوشی و تبلت استفاده کرد.

میز تحریر دیواری مدل تاشو 2018

در طراحی این میز تحریر کم جا و دیواری چراغ مطالعه ای تعبیه شده که با یک  کلید کوچک می توان به راحتی آن را روشن و خاموش کرد. 

برای اطلاع از قیمت میز تحریر دیواری مدل تاشو ۲۰۱۸ و دیگر مشخصات بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید.

۱۵. میز تحریر تاشو دیواری کاردینو مدل غزل

این مدل میز تحریر تاشو و دیواری کاردینو با قابلیت نصب بر روی دیوار می تواند به خوبی به رفع مشکل کمبود جا ( فضا)  که امروزه مشکل افراد زیادی است ، کمک کند. کاربر در صورت تمایل و عدم استفاده می تواند  به راحتی این میز را بر روی دیوار جمع کند.

میز تحریر تاشو دیواری کاردینو مدل غزل

برای مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت خرید میز تحریر تاشو کاردینو مدل غزل می توانید از طریق لینک زیر به صفحه فروش این محصول در سایت دیجی کالا وارد شوید.

۱۶. میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل ۰۰۲

ابن مدل میز تحریر و صندلی آن از نوع تاشو هستند که البته میز آن علاوه بر داشتن  ویژگی تاشو بودن قابلت تنظیم شدن هم دارد. جنس این میز تحریر  ملامینه ضدخش است و پایه های آن ، پروفیلی و سبک  و در عین حال مقاوم می باشد.

این مدل میز تحریر وایت بردی است به همین دلیل می توان با ماژیک بر روی آن نوشت و در صورت تمایل می توان آن را به دیوار آویزان کرد. این میز و صندلی برای افراد از سن ۵ به بالا می تواند مناسب باشد و در رنگ های مختلفی از جمله سفید ،قرمز ، قهوه ای،  آبی، سبز، نارنجی و صورتی تولید شده است .

میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل 002

از این میز علاوه بر استفاده برای میز تحریر و میز مطالعه می توان به عنوان میز اتو ، میز چرخ خیاطی یا حتی یک میزغذا خوری کوچک استفاده کرد.

برای مشاهده تصاویر این مدل میز تحریر و صندلی تاشو و دیگر مشخصات و همچنین خرید اینترنتی میز تحریر سپهر یاس سفید مدل ۰۰۲  بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

۱۷. میز تحریر باکسدار و صندلی مدل رنگی (ضدخش،تاشو،تنظیم شونده ارتفاع)

میز تحریر باکس دار نوعی از میز تحریر است که به دلیل قابلیت های خوبی که دارد می تواند مورد رضایت کاربران زیادی قرار بگیرد. باکس طراحی شده برای این مدل میز تحریر می تواند فضای مناسبی برای قرار دادن کتاب و دفتر و انواع نوشت افزار یاشد. میز و صندلی  از نوع تاشو بوده  و علاوه بر آن میز قابلیت تنظیم ارتفاع را هم دارد.

میز تحریر باکسدار و صندلی مدل رنگی (ضدخش،تاشو،تنظیم شونده ارتفاع)

این میز سبک  وزن و کاربردی را می توان به عنوان میز مطالعه ، میز تحریر ، میز طراحی و نقاشی ، میز کامپیوتر ، میز خیاطی و حتی میز غذاخوری تک نفره و میز نماز مورد استفاده قرار داد . این محصول تنوع رنگ بالایی دارد. این  مدل میز تحریر باکس دار به رنگ های مختلفی مانند قهوه ای ، سفید ،آبی، صورتی ، قرمز ، صدفی و سبز  تولید شده است.

برای مشاهده تصاویر بیشتر و همچنین اطلاع از  قیمت خرید میز تحریر باکس دار و صندلی دار بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

۱۸. میز تحریر جهان مدل فلورانس پایه کوتاه

این مدل میز با کیفیت را به دلیل بهره گیری از  طراحی خوب ، می توان در گروه میز های چند منظوره  دسته بندی کرد. از این میز جادویی علاوه بر استفاده برای نوشتن و مطالعه می توان برای میز نماز ، میز اتو ، میز غذا نیز استفاده کرد. سهولت استفاده ، وزن پایین، حمل آسان ، برخورداری از استحکام بالا و قابلیت تنظیم در ۵ ارتفاع و ۴ شیب متفاوت برخی از مزایای میز تحریر جهان مدل فلورانس پایه کوتاه می باشد.

میز تحریر جهان مدل فلورانس پایه کوتاه

برای خرید اینترنتی میز تحریر و لپ تاپ تاشو کاردینو مدل k-101 می توانید از طریق لینک زیر به صفحه فروش این محصول در دیجی کالا که یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین فروشگا ه های اینترنتی در ایران است، وارد شده و در صورت تمایل برای خرید اقدام کنید.

۱۹. میز تحریر و لپ تاپ تاشو دو تکه سایز بزرگ مدل Goo28

این میز دو تکه تاشو قابلیت تنظیم در ۵ ارتفاع و ۵ شیب  مختلف ، متناسب با قد کاربر را دارد . تاشو بودن پایه های این میز سبب شده که بتوان آن را به راحتی در زیر تخت یا مبلمان قرار داد. میز تحریر و لپ تاپ تاشو دو تکه سایز بزرگ مدل Goo28  علاوه بر استفاده به عنوان میز تحریر و میز مطالعه ، برای غذا خوردن و نماز خواندن هم کاربرد دارد.

خرید میز تحریر و لپ تاپ تاشو دو تکه سایز بزرگ مدل Goo28

برای ورود به صفحه فروش این میز تحریر کم جا و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مدل می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

۲۰. میز تحریر مدل الیت

این مدل میز تحریر توسط پیچ الیت Mini Fix مونتاژ می شود و قابلیت متصل کردن و جدا کردن قطعات میز برای آسان تر شدن جابجایی و اسباب کشی را دارد. محل نصب میخ ها و پیچ ها به گونه ای است که تاثیر منفی بر زیبایی ظاهری میز ها نمی گذارد. میز تحریر مدل الیت توسط خریدار مونتاژ می شود و برای گروه سنی بزرگسال مناسب است.

میز تحریر مدل الیت

برای اطلاع از قیمت خرید میز تحریر مدل الیت و مشاهده دیگر مشخصات آن بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

۲۱. میز تحریر و لپ تاپ تاشو سایز بزرگ مدل G0025

این مدل میز تحریر با ظاهری کلاسیک ، دارای پایه های محکم و فلزی است که پایه ها قابلیت تنظیم دارند. کیفیت خوب در کنار قیمت  مناسب سبب شده میز تحریر و لپ تاپ تاشو سایز بزرگ مدل G0025 بتواند مورد توجه و رضایت کاربران زیادی قرار بگیرد.

میز تحریر و لپ تاپ تاشو سایز بزرگ مدل G0025

از طریق دکمه زیر می توانید به صفحه فروش این میز تحریر پر فروش دیجی کالا دسترسی داشته باشید.

۲۲. میز تحریر تاشو مدل میلاد ۷۰ باکس دار

این میز تحریر باکس دار یکی ازانواع  میزتحریرهای  تاشو است که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع نیز هست. باکس بزرگ و جادار آن می تواند محل مناسبی برای قراردادن چندین کتاب ، دفتر و انواع لوازم التحریر باشد. جک تعبیه شده در قسمت باکس این میز از سقوط صفحه میز بر روی انگشتان دست ، ممانعت می کند. داشتن  دسته پلاستیکی تاشو برای حمل آسان تر از دیگر ویژگی های این میز تحریر ارزان قیمت و با کیفیت است.

میز تحریر تاشو مدل میلاد 70 باکس دار

برای اطلاع از قیمت خرید میز تحریر باکس دار و تاشو مدل میلاد و دیگر مشخصات این میز تحریر ارزان  قیمت و با کیفیت می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

۲۳. میز تحریر تاشو پارس مدل ۸۰

این میز تحریر اقتصادی و از نوع تاشو است. از جنس MDF مقاوم ساخته شده  و دارای  وایت برد، ماژیک و تخته پاک کن می باشد. این ویژگی می تواند باعث صرفه جویی در استفاده از کاغذ در زمان حل تمرین شود. خرید این میز تحریر ارزان برای گروه های سنی مختلف از جمله کودکان در سنین مهد کودک و پیش دبستان ، دانش آموزان ، دانشجویان ، سالمندان مناسب است.

میز تحریر تاشو پارس مدل 80

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت این میز تحریر کم جا  و ارزان و سایر مشخصات این محصول می توانید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

۲۴.   میز تحریر تاشو و تنظیم شو میلاد سفید ۷۰

این میز تحریر تاشو با قابلیت تنظیم پایه یکی دیگر از انواع میز تحریر است. دستگیره تعبیه شده در آن برای حمل و نقل آسان تر و همچنین آویزان کردن تخته به دیوار کاربرد دارد. این میز تحریر ارزان  و قیمت مناسب از تنوع رنگ خوبی برخوردار است و کاربر می تواند طبق سلیقه خود رنگ دلخواهش را تهیه کند.

میز تحریر تاشو و تنظیم شو میلاد سفید 70

از طریق لینک زیر می توانید سایر جزییات این میز تحریر را مشاهده کرده و یا برای خرید اینترنتی اقدام فرمایید.

۲۵. میز تحریر کودک مدل سگهای نگهبان

این مدل میز و صندلی کودک از نوع  باکس دار بوده و جنس آن  نئوپان ملامینه است . باکس این میز می تواند محل مناسبی برای نگهداری دفتر ، کتاب و  لوازم التحریر کودک  باشد. وجود تشک در قسمت پشت و نشیمن صندلی  موجب می شود کودک در هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی داشته باشد. میز تحریر کودک مدل سگهای نگهبان برای کودکان از سن ۳ تا ۹ سال مناسب است.

میز تحریر کودک مدل سگهای نگهبان

برای اطلاع از قیمت میز تحریر کودک مدل سگهای نگهبان و سایر مشخصات آن می توانید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

۲۶. میز و صندلی تحریر کودک مدل کیتی

در طراحی این میز تحریر و صندلی کودک از شخصیت عروسکی کیتی برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. رنگ صورتی آن سبب جذابیت بیشتر این میز تحریر کودک برای دختر بچه ها شده است. این محصول از کیفیت و استحکام خوبی برخوردار است. میز و صندلی تحریر کودک مدل کیتی برای کودکان از سن ۵ تا ۱۲ سال مناسب و کاربردی است.

میز و صندلی تحریر کودک مدل کیتی

با وارد شدن به صفحه فروش  این محصول در سایت دیجی کالا می توانید ضمن کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول در صورت تمایل برای خرید اقدام کنید.

در این مطلب سعی کردیم  طیف متنوعی از انواع  میز تحریر یعنی میز تحریر کتابخانه دار، میز تحریر کلاسیک ، میز تحریر مدرن ، میز تحریر تاشو، میز تحریر دیواری ، میز تحریر باکس دار، میز تحریر کم جا، میز تحریر تاشو و تنظیم شو ، میز تحریر چند کاره ، میز تحریر ارزان و میز تحریر کودک  را معرفی کنیم تا افراد با سلیقه های مختلف و با هر میزان بودجه  بتوانند برای  خرید میز تحریر، راحت تر تصمیم بگیرند و در نهایت از خرید خود رضایت داشته باشند.

امیدواریم  راهنمای خرید میز تحریر که در این مطلب ارائه شد  به همراه  موارد پیشنهادی ، به شما در انتخاب بهترین مدل میز تحریر مطابق با سلیقه و نیاز شما کمک کرده  باشد.

شما در هنگام خرید  میز تحریر به چه نکاتی توجه می کنید؟ اگر موارد مهم دیگری وجود دارد که می توان به این فهرست اضافه کرد ، لطفا با  گذاشتن کامنت به ما در تکمیل این راهنمای خرید کمک کنید. ضمنا خوشحال می شویم ما را از نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود درباره این مطلب مطلع کنید.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.8/5 - (9 امتیاز)