مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۰:۰۰:۱۴ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
1888
14 جولای 2020

چنانچه قصد خرید اسپیکر بلوتوثی را دارید با این مطلب از بخش راهنمای خرید  سایت رنگ وارنگ همراه شوید. امروزه شاهد محبوبیت بیشتر اسپیکرهای بلوتوثی در میان افراد هستیم. اگر می خواهید در گردش ، در هنگام ورزش کردن ، در دورهمی های خانوادگی و دوستانه موزیک دلخواه خودتان را با صدای رساتر گوش دهید بی شک  اسپیکرهای بلوتوثی می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. با اتصال دستگاه های دیجیتالی خود مانند تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت به اسپیکر بلوتوثی می توانید از گوش دادن به موسیقی بیشتر لذت ببرید.

گوش دادن به موسیقی با اسپیکر بلوتوثی

همچنین یک اسپیکر بلوتوثی خوب و با کیفیت می تواند لذت تماشای فیلم و کار با کامپیوتر را برای شما دو چندان نماید.

با توجه به تنوع  مدل های اسپیکربلوتوثی موجود در بازار شاید انتخاب یک اسپکر بلوتوثی با کیفیت و البته مطابق با سلیقه و نیازشما کار سختی باشد. برای این که بتوانید یک انتخاب صحیح و درست برای خرید اسپیکر بلوتوثی را داشته باشید لازم است اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید. در این مقاله در بخش راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی موارد مهمی که قبل از خرید لازم است به آن توجه داشته باشید را با هم مرور می کنیم و سپس چند مدل اسپیکر بلوتوثی را از لحاظ قابلیت ها و امکانات آنها مورد بررسی قرار می دهیم.  چنانچه می خواهید انتخاب بهتری داشته باشید با این مطلب تا انتها همراهی کنید.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

یکی از کاربردی ترین نوع اسپیکرهای متحرک و قابل حمل, نوع بلوتوثی آن می باشد انواع کوچک این نوع اسپیکر بلوتوثی قابل حمل،  دارای برد خوب و با کیفیت می باشد که به صورت سریع به دستگاه شما وصل می شود . هماهنگی بین صدا ، حمل آسان و طراحی را شاید بتوان مهم ترین نکات  برای خرید یک اسپیکر بلوتوث دانست. در ادامه به اختصار به برخی از ویژگی های بهترین اسپیکر بلوتوث خانگی و نکاتی که قبل از خرید اسپیکر بلوتوثی باید به آن توجه داشت اشاره خواهیم کرد . این موارد عبارتند از:

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

کیفیت  صدا:  قابلیت تفکیک صدا در کنار رسا بودن  و در یک کلام برخورداری از کیفیت صدای مطلوب یکی از فاکتورهای اسپیکر بلوتوثی با کیفیت است. از معیارهای اصلی و مهم در تشخیص میزان صدا, سنجیدن میزان وات آن می باشد.

عمر باتری: از دیگر ویژگی های بهترین اسپیکر بلوتوثی در میزان ظرفیت باتری آن است . عمر باتری اسپیکرهای همراه و بلوتوثی معمولا در بازه زمانی ۴ – ۲۰ ساعت است. برای خرید یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انتخاب مدلی که قابلیت پخش موسیقی در بازه زمانی کوتاهی داشته باشد چندان منطقی و معقول به نظر نمی رسد.  چنانچه قابلیت پخش برای مدت زمان طولانی برای شما مهم است ، بهتر است به  ظرفیت باتری اسپیکر بلوتوثی ،قبل از خرید توجه کنید.

مقاوم در مقابل نفوذ آب:  از آنجایی که اسپیکر های بلوتوثی به عنوان اسپیکرهای همراه در محیط های باز و سفرهای بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است در برابر نفوذ مایعات مقاوم بوده و اصطلاحا ضد آب باشند.

مقاومت محصول: اسپیکر بلوتوثی به دلیل اینکه بیشتر در فضایی بیرون از محیط خانه مورد استفاده قرار می گیرند نیازمند دارابودن مقاومت مطلوب در برار نفوذ گرد و غبار ، ضربه و موارد اینچنینی است. بنابراین لازم است در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید.

سازگاری با انواع سیستم عامل ها: در هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی باید به این گزینه توجه داشت که اسپیکری که تهیه می کنید با تمامی سیستم عامل های گوشی های همراه سازگار باشد.

سازگاری اسپیکر بلوتوثی با تلفن همراه

فاصله پشتیبانی کننده: برای خرید اسپیکر بلوتوثی باید توجه لازم را نسبت به فاصله پشتیبانی کننده یا همان برد دستگاه  داشت.

قیمت اسپیکر بلوتوثی :  پارامتر های متعددی می توانند بر روی قیمت اسپیکر بلوتوثی تاثیر گذار باشند.مسلما افراد متناسب با بودجه و سطح توقع خود نسبت به خرید اسپیکر بلوتوثی اقدام می کنند.

نسخه بلوتوث: با اینکه کمپانی های تولید کننده همواره از جدیدترین نسخه ها در دستگاه های صوتی با قابلیت اتصال بلوتوثی استفاده می کنند اما نباید نسبت به  توجه به این مورد  بی تفاوت بود.

درگاه های ورودی: درگاه های ورودی یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.با اینکه در اسپیکرهای بلوتوثی امکان اتصال از طریق بلوتوث با هر وسیله هوشمند دیگری که دارای این قابلیت باشد ، وجود دارد اما داشتن درگاه های دیگری نظیر پورت USB ، ورودی کارت حافظه و  ورودی جک صدا می تواند بر قابلیت اسپیکر و استفاده از آن  تاثیر مثبت  بگذارد.

سایر موارد جانبی: داشتن ریموت کنترل ، قابلیت گرفتن امواج رادیویی، امکان پاوربانک بودن اسپیکر جهت شارژ تلفن همراه ، دارا بودن صفحه نمایشگر، امکان برقراری تماس می توانند از دیگر امکانات یک اسپیکر بلوتوثی باشند.

معرفی و پیشنهاد خرید اسپیکر بلوتوثی

۱. اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XB32

خرید اسپیکر بلوتوثی سونی امکان تجربه ی صدا به صورت سه بعدی را با تمرکز بر روی بیس برای شما ایجاد می کند .

اسپیکر بلوتوثی سونی

مزایا: از مزایای خرید این مدل اسپیکر در این است که در مهمانی میتوان به راحتی به عنوان دی جی از آن استفاده نمود. همچنین دارا بودن مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و ضربه، قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک از دیگر مزایای این اسپیکر محسوب می شود.

معایب: به دلیل وجود چراغ های ال ای دی در داخل و اطراف آن موجب کاهش چشمگیر باتری آن می شود.

برای خرید اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XB32 و مشاهده سایر جزییات آن ، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۲. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2397

اسپیکرمدل TS2397 از برند تسکو با امکانات زیاد در کنار طراحی زیبا و منحصر به فرد می تواند پاسخگوی نیاز مشکل پسندان باشد. این  اسپیکر بسیار کاربردی بیشتر برای استفاده در اتاق خواب مناسب است و استفاده از آن برای محیط های باز و در هنگام مسافرت چندان توصیه نمی شود.

اسپیکر بلوتوثی تسکو

مزایا: داشتن امکاناتی همچون ساعت، رادیو، ریموت کنترل ، پورت USB،  استند رومیزی موبایل، صفحه نمایش، پشتیبانی از کارت‌ حافظه ، میکروفون ،  بدنه مستحکم و مقاوم  ، کیفیت صدای عالی  ، باطری قدرتمند ، سرعت پردازش، قیمت مناسب نسبت به امکانات

معایب:  صدای گویای اپراتور دستگاه ، بلند بودن صدای روشن و خاموش کردن،وزن بالا

برای خرید این مدل اسپیکر بلوتوثی حرفه ای و همچنین آشنایی با سایر مشخصات می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

۳. اسپیکر بلوتوثی و پاوربانک دبلیو کینگ مدل S9

این اسپیکر بلوتوثی بسیار قدرتمند به دلیل داشتن امکانات خوب و با کیفیت مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. خرید این اسپیکر همه کاره به دلیل داشتن قابلیت هایی همچون ضد ضربه  بودن ، ضد آب بودن ، داشتن باتری قدرتمند و همچنین پاوربانک بودن برای همه به ویژه برای افراد علاقمند به طبیعت گردی و کوه نوردی  بسیار مناسب و کارآمد است . این دسته از افراد می توانند پیشنهاد خرید اسپیکر بلوتوثی دبلیو کینگ مدل S9  را به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای خرید در نظر بگیرند.

اسپیکر بلوتوثی و پاوربانک دبلیو کینگ

مزایا: کیفیت بالای صدا ، ضد آب ، ضد ضربه ، مقاوم در برابر گرد و غبار ، باتری قدرتمند، رادیو با کیفیت مناسب ، پاوربانک ، پخش طولانی به مدت تقریبی ۲۰- ۲۵ ساعت ، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، شیار کارت حافظه، بلوتوث، تنوع رنگ و  کیفیت بالای محصول

معایب: عدم پشتیبانی از پورت USB ، عدم وجود صفحه نمایش

برای اطلاع از قیمت اسپیکر بلوتوثی و پاوربانک دبلیو کینگ مدل S9 و سایر مشخصات آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۴. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO

شرکت جی‌بی‌ال (JBL) که یکی از معتبرین شرکت های جهانی می باشد با ارائه اسپیکر بلوتوثی مدل GO حس و حال خوب گوش دادن به موسیقی را در دل طبیعت و گشت و گذار را برای شما به ارمغان آورده است. این مدل اسپیکر از حجم صدای بالایی برخوردار است ضمن اینکه صدای آن وضوح بسیار خوبی دارد. این اسپیکر را می توان از بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی دانست که قابلیت های آن در کنار قیمت این محصول می تواند کاربران زیادی را راضی نگه دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال

مزایا: طراحی زیبا، تنوع رنگ، پشتیبانی از جک ۳.۵میلی‌متری صدا ، برخورداری از میکروفن داخلی، وزن پایین خروجی صدای قدرتمند

معایب: پخش موسیقی به مدت ۵ ساعت و حتی کمتر

چنانچه قصد خرید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل  GO را دارید می توانید  ضمن مشاهده دیگر مشخصات این محصول  از طریق لینک زیر ،نسبت به خرید اسپیکر بلوتوثی اقدام کنید.

۵. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل آوی مدل Y200

وجود پردازنده دیجیتالی سیگنال صوت DSP در این مدل اسپیکر سبب شده ، صدا با افزایش ولوم دیستورت Distorted نشده  و همیشه صدای شفاف و با کیفیت پخش شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل آوی Y200

مزایا : عملکرد بسیار خوب باطری، کیفیت بالای صدا ، وزن  سبک ، طراحی زیبا ، بلوتوث قوی، قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت بالای محصول

معایب: لمسی بودن ،عدم داشتن درگاه USB ، نداشتن صفحه نمایش

برای خرید این اسپیکر بلوتوثی با کیفیت و مشاهده دیگر جزییات آن ، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

۶.  اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل RGK-220

خرید اسپیکر بلوتوثی مدل RGK-220 می تواند یک گزینه مناسب برای کسانی که دوست دارند موسیقی خود را در طبیعت با صدایی رسا و بلند گوش دهند باشد

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل 220

مزایا: جنس بدنه ی این اسپیکر از سیلیکون و پلاستیک فشرده می باشد به همین دلیل مقاوم در برابر ضربه است. همچنین این اسپیکر دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا ،  پورت USB، شیار کارت حافظه و  بلوتوث می باشد.

معایب: ظرفیت باتری این مدل از اسپیکر بلوتوثی ۸۰۰ میلی آمپر می باشد که بعد از ۱۲۰ دقیقه شارژ کامل به مدت ۱۸۰ دقیقه برای شما پخش مداوم خواهد داشت و این زمان برای اکثر مردم خوشایند نمی باشد.

اگر تمایل دارید درباره امکانات و همچنین قیمت اسپیکر بلوتوثی مدل  اطلاعات بیشتری کسب کنید  می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

۷. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وستر مدل WS-663BT

این مدل اسپیکر بلوتوثی شاید نسبت به مدل های معرفی شده امکانات بالایی نداشته باشد اما قابلیت های آن در مقایسه با قیمت آن سبب شده این اسپیکر محصولی ایده آل برای تعدادی از کاربران باشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وستر

مزایا: تنوع رنگ ، سبک ، حمل آسان، ظاهر زیبا ، رادیو ،  پشتیبانی از جایگاه  USB ، کیفیت صدای مناسب ، پشتیبانی از کارت‌ حافظه ، جک ۳.۵ میلی متری ،امکان پاسخگویی به تماس تلفنی ، قابلیت تعویض باتری

معایب: عدم مقاومت در برابر ضربه ، زیاد کردن ولوم بر روی کیفیت صدا تاثیر می گذارد.

برای وارد شدن به صفحه فروش اسپیکر بلوتوثی وستر مدل WS-663BT در سایت دیجی کالا ، مشاهده سایر مشخصات و همچنین خرید اسپیکر بلوتوثی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۸. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گولون مدل RX-8866BT

بی شک یکی از محصولات موفق شرکت GOLON، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گولون مدل RX-8866BT  است.  وجود قابلیت های مختلف در این رادیو اسپیکر و کارایی  بالای آن  موجب محبوبیت این محصول در میان بسیاری از کاربران شده است. استفاده از این رادیو همه کاره برای گوش دادن به رادیو و کتاب های صوتی بسبار مناسب است اما از آن نباید برای گوش دادن به موسیقی انتظار صدای بلند و خیلی با کیفیت داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گولون

مزایا : رادیو  با دریافت موج های  FM-AM-SW ، پورت USB ، پشتیبانی از کارت حافظه ، چراغ قوه ، برد قوی بلوتوث، باتری موبایلی قابل تعویض ،  پخش موزیک با فرمت های MP3/WMA ، آنتن دهی قوی ، طراحی زیبا و نوستالژیک ، حمل آسان، امکان شارژ باتری به ۳ روش ( با باتری قلمی ، باتری شارژی همراه محصول  و آدابتور(برق شهری)

معایب : ضعیف بودن دکمه های پخش ، پایین آمدن کیفیت صدا در ولوم های بالا

برای مشاهده  دیگر ویژگی ها و یا  خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوثی گولون مدل RX-8866BT  می توانید از طریق لینک زیر  اقدام فرمایید.

۹.اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل CHARGE3

اسپیکر بلوتوثی مدل CHARGE 3 را می توان یک اسپیکر غیر اصل کار راه انداز دانست که کیفیت خوب آن را نمی توان نادیده گرفت.
طراحی زیبا در کنار امکانات و قیمت مناسب این اسپیکر توانسته مورد توجه و رضایت برخی کاربران قرار بگیرد. با توجه به اینکه این اسپیکر توسط برند اصلی تولید نشده ، خرید این اسپیکر برای افرادی که خرید محصول برند برایشان مهم است به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود .

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل CHARGE3

مزایا: مقاوم در برابر آب و رطوبت، وزن کم ، دارای پورتUSB، رادیو ، پاوربانک ،  جک ۳.۵ میلی‌متری صدا،  پشتیبانی از کارت حافظه

معایب:  عدم مقاومت در برابر ضربه ،کارکرد نامناسب چراغ شارژ، پایین آمدن کیفیت صدا در ولوم های بالا

با وارد شدن به صفحه فروش  این محصول در سایت دیجی کالا می توانید از دیگر ویژگی ها و همچنین قیمت این مدل اسپیکر بلوتوثی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۱۰. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل T66

این نوع اسپیکر بلوتوثی قابل حمل در دو نوع وایرلس و با سیم می باشد که علاوه بر بلوتوث می توانید از طریق آیو ایکس AUX نیز به آن متصل شوید و لذت گوش دادن به موسیقی با صدای رسا و بلند را در طبیعت برای خود فراهم نمایید. ظاهر استوانه ای آن ،  امکان شنیدن صدای ۳۶۰ درجه برای کاربر فراهم می کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل T66

مزایا: بدنه محکم ،ضد آب بودن ،وزن پایین ،حمل آسان،دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

معایب: کیفیت صدای معمولی ، ظرفیت پایین باتری

از طریق لینک زیر می توانید سایر جزییات را مشاهده کرده و یا برای خرید اینترنتی اقدام فرمایید.

۱۱. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل GT-112

این مدل اسپیکر بلوتوثی ابعادی استاندارد و ظاهر زیبایی دارد. فرم استوانه ای آن باعث پخش بهتر صدا می شود. رقص نور این مدل که در قسمت بالای این اسپیکر تعبیه شده  در زمان پخش آهنگ فضایی زیبا و جذاب را به وجود می آورد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل GT-112

مزایا : کیفیت صدا،  پورت USB، رادیو ، طراحی زیبا

معایب: مدت زمان پخش کوتاه

چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره این مدل اسپیکر بلوتوثی کسب کنید  می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

۱۲.  اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG117

اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت متوسط هستید ، خرید اسپیکر TG117 به شما پیشنهاد می شود. این اسپیکر محصول شرکت  تی اند جی است که طراحی آن شباهت زیادی به اسپیکر Flip 4 ساخته شرکت جی بی ال JBL دارد. فرم استوانه ای آن باعث شده که این مدل اسپیکر ، قابلیت استفاده به صورت اسپیکر دسکتاپ و همچنین اسپیکر قبل حمل Portable داشته باشد. از این اسپیکر نباید انتظار بالایی برای کیفیت صدا به ویژه با ولوم بالا داشته باشید. اما کیفیت معمولی صدا در کنار دیگر امکانات و قیمت آن سبب جلب رضایت تعدادی از کاربران از این اسپیکر قابل حمل شده است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی

مزایا: کیفیت صدای معمولی و قابل قبول، وزن پایین ، دارا  بودن پورت  USB  و کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، تنوع رنگ و رادیو

معایب: افت کیفیت صدا با افزایش ولوم

برای مشاهده قیمت اسپیکر بلوتوثی تی اند جی مدل TG117   و سایر مشخصات آن می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

۱۳. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2307

طراحی خوب ، قابلیت حمل آسان و کیفیت صدای خوب از ویژگی های اسپکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2307 می باشد. انرژی مورد نیاز این مدل اسپیکر بلوتوثی توسط باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۲۰۰mAh تامین می‌شود و با یک دفعه شارژ تا مدت زمان نسبتا طولانی و قابل قبولی شارژ داشته و می تواند موسیقی پخش کند.
به کمک بندی که در آن تعبیه شده ، می توانید در صورت نیاز دستگاه را آویزان کنید که این قابلیت هم بسیار کاربردی است.

خرید اسپیکر بلوتوثی


مزایا : کیفیت صدای مطلوب، اتصال بی‌سیم و با سیم ، دارای پورت USB، شیار کارت حافظه و بلوتوث، نورپرداز LED

معایب: نداشتن خروجی میکروفن و هدفون و ریموت کنترل

اگر قصد خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوثی را دارید می توانید ضمن مشاهده دیگر مشخصات این محصول، از طریق لینک زیر نسبت به خرید این مدل اسپیکر قابل حمل اقدام کنید.

۱۴. اسپیکر بلوتوثی و گلدان هوشمند مدل Smart

این مدل اسپیکر بلوتوثی محصولی  چندکاره متفاوت و جذاب است. با خرید این اسپیکر می توانید هم زمان یک گلدان موزیکال و شب خواب هم داشته باشد. زیبایی و خلاقیت این محصول چندکاره  باعث شده این اسپیکر گزینه خوبی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان شما به ویژه علاقمندان به گل و گیاه باشد.

اسپیکر بلوتوثی و گلدان هوشمند Smart

مزایا : طراحی زیبا ، گلدان، چراغ خواب ، رقص نور جالب و زیبا، سبک

معایب: قدرت صدا معمولی

برای خرید اسپیکر بلوتوثی و گلدان هوشمند مدل Smart  و آشنایی بیشتر با سایر مشخصات این اسپیکر می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

در این مطلب سعی کردیم با ارائه اطلاعات مفید و مختصر در قالب راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی و چندین پیشنهاد خرید به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم. شما می توانید با استفاده از این اطلاعات و همچنین در نظر گرفتن اولویت های خود نسبت به خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی اقدام کنید.

آیا شما تجربه استفاده از مدل های معرفی شده در این مطلب را داشته اید؟ آیا اسپیکر بلوتوثی قیمت مناسب و با کیفیت دیگری را می شناسید که در این لیست قرار نگرفته باشد؟ لطفا نظرات و تجربیات ارزشمند خود را با ما و دیگر همراهان خوب سایت رنگ وارنگ به اشتراک بگذارید.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.7/5 - (8 امتیاز)