مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۵:۱۶:۲۵ ساعت:     
 پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 18 April 2024 میلادی  و   9 شوال 1445 قمری
4224
9 جولای 2017

رنگ وارنگ در این مطلب به بیان نکاتی درباره تزئین بادکنک و بادکنک آرایی می پردازد و نظر شما را به مدل هایی در این زمینه جلب می کند. بادکنک در واقع  یک کیسه کشسان است  که از موادی چون رزین ، لاستیک، پلی کلروپرین یا نایلون ساخته می شود که با گازهای  مختلفی از جمله گاز هلیوم ، نیتروژن ، نیترو اکسید و یا هوا پر می شود. خصوصیات  بادکنک، همچون چگالی و قیمت کم، موجب شده کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد. این روزها به دلیل تنوع در رنگ ، طرح و سایز بادکنک ها به راحتی می توان سلیقه ، نظر و نیازهای هر نوع مراسم را تامین کرد. هنر آراستن و تزئین یک محوطه توسط بادکنک را بادکنک آرایی می گویند. هنرمندان و افراد خوش ذوق با طراحی و اجرای ایده های خود بر روی بادکنک ، هنر بادکنک آرایی را خلق کردند .

 

 

بادکنک آرایی و کاربردهای آن

 

بادکنک از گذشته تا به امروز یکی از کاربردی ترین و پر استفاده ترین وسایل برای تزیین جشن ها به خصوص جشن تولد محسوب می شود. تزئین با بادکنک در انواع مراسم ها از جمله تزئینات مربوط به جشن تولد ، جشن تکلیف ، جشن فارغ التحصیلی،  جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن عقد و عروسی، تزیینات جشن های مهدها و خانه های بازی و مدارس ، همایش ها، انواع مراسم های افتتاحیه و اختتامیه و مراسمی از این قبیل  قابل استفاده بوده و به دلیل  تنوع رنگ و انواع طرح های آن نیازهای هر مراسمی را تامین می نماید. معمولا در بادکنک آرایی سعی می شود تا انواع شخصیت ها و تم ها را توسط بادکنک ایجاد کرد تا مراسم متنوع و جذاب تر شود . این شخصیت ها و تم ها بسته به نوع مراسم متفاوت است.

در ادامه نمونه هایی از تزئین بادکنک  را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم ، درصورت تمایل با رنگ وارنگ  و این تزئینات زیبا ، جدید و متنوع همراه شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.7/5 - (4 امتیاز)