مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۰:۱۸:۳۲ ساعت:     
 شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  برابر با  Saturday 20 April 2024 میلادی  و   11 شوال 1445 قمری
5510
21 ژوئن 2019

این روزها رنگ مو ها بسیار متنوع تر از گذشته شده اند و بانوان هم تمایل بیشتری برای تنوع دادن به رنگ موهای خود هستند به همین دلیل به دنبال انواع ترکیب رنگ مو هستند .

اگر با اصول رنگ کردن موها آشنا هستید ولی به دنبال ترکیبات زیبا و دقیق برای رنگ مو هستید، خرید مجموعه آموزش انواع ترکیب رنگ مو می تواند به شما در این زمینه بسیار کمک کند.

آموزش انواع ترکیب رنگ مو در خانه

پکیج آموزشی انواع ترکیب رنگ مو

در این پکیج ،ترکیب رنگ مو های متنوع و محبوب در میان بانوان را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم. با داشتن این مجموعه بدون دغدغه و به راحتی می توانید ترکیب دلخواه برای رنگ موی خود را انتخاب کرده و با هزینه ای بسیار کم ، به رنگ موهای خود تنوع و زیبایی بیشتری بدهید.

مجموعه آموزشی انواع ترکیب رنگ مو به فرمت پاورپوینت (ppt)،  شامل  52 اسلاید و ۵۰ نمونه (عکس) ترکیب بسیار زیبا و متنوع رنگ مو با دکلره و بدون نیاز به دکلره مو با ارائه ترکیب رنگ به صورت ساده و دقیق می باشد .

آموزش انواع ترکیب رنگ مو

اگرعلاقمند هستید که خودتان موهایتان را رنگ کنید اما با اصول و شیوه آن آشنا نیستید و یا اینکه فرصت شرکت در کلاس هاو دوره های آموزشی را ندارید می توانید نسبت به تهیه مجموعه آموزش رنگ کردن مو در منزل اقدام کنید.

بعد از دانلود و تهیه مجموعه آموزش رنگ کردن مو در منزل و همچنین دانلود مجموعه آموزشی انواع ترکیب رنگ مو  می توانید رنگ کردن مو در منزل را  به صورت حرفه ای انجام دهید.

لازم به ذکر است قیمت پایین این دو مجموعه به دلیل ضعف در آموزش نیست فقط و فقط برای این است که خانم های عزیز علاقمند از هر قشری بتوانند این مجموعه ها را تهیه کرده و از آن بهرمند شوند.

دانلود مجموعه آموزش انواع ترکیب رنگ مو

در صورت تمایل می توانید به روش زیر نسبت به خرید  مجموعه آموزشی انواع ترکیب رنگ مو اقدام کنید:

بر روی دکمه خرید کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده (نام و آدرس پست الکترونیکی) را به طور صحیح وارد کنید .مجددا بر روی دکمه خرید کلیک کنید. صفحه ای برای شما باز می شود که از آن طریق می توانید نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید. پس از پرداخت وجه ، فایل مورد نظر به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد. مدت زمان اعتبار لینک دانلود ۴۸ ساعت می باشد.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل در فایل دانلود شده، حداکثر تا ۲۴ ساعت، از طریق منوی تماس با ما یا ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۲۸۳۹۷۶۸۲، اطلاع دهید تا مشکل شما در اسرع وقت، مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت این پکیج آموزشی ۱۸۰۰۰ تومان می باشد که با اعمال ۲۰ درصد تخفیف (به مدت محدود) میتوانید آن را با مبلغ  14500 تومان تهیه  نمایید. بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی و ایمیل ، به درگاه پرداخت هدایت می شوید.

4.9/5 - (17 امتیاز)