مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۵:۰۰:۰۱ ساعت:     
 شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  برابر با  Saturday 27 April 2024 میلادی  و   18 شوال 1445 قمری
13624
12 آگوست 2020

با آموزش ساخت حیوانات کاغذی از بخش کاردستی سایت رنگ وارنگ همراه شما عزیزان هستیم. ساخت این حیوانات کاغذی  زیبا و جذاب ، آسان و کم هزینه است.  اگر فقط  چند عدد کاغذ یا مقوا ، چسب و قیچی در اختیار  کودکان بگذارید می توانید به آنها فرصت ساخت کاردستی حیوانات  را بدهید. کودکان از ساخت حیوانات لذت می برند و سرگرم می شوند.

می توانید در حین ساخت کاردستی حیوانات و یا بعد از آماده شدن این حیوانات کاغذی ، درباره  محل زندگی ، نوع غذا، نحوه رفتار با حیوانات  و مواردی از این قبیل اطلاعاتی به کودک خود بدهید و او را با دنیای حیوانات بیشتر آشنا کنید. در ادامه شما را با مراحل ساخت چند حیوان کاغذی آشنا می کنیم. این آموزش برای مادران ، مربیان مهد کودک و همه افرادی که با کودکان در ارتباط هستند و دوست دارند ضمن سرگرم کردن کودکان ؛  خلاقیت ، مهارت را در آنها  تقویت کنند مفید است.

مراحل ساخت حیوانات کاغذی

برای داشتن هر حیوان کاغذی باید مطابق با خصوصیات ظاهری آن ، الگو را مانند هر تصویر آماده کنید و آن را روی مقوا یا کاغذ رنگی بکشید . سپس الگوی حیوانات را برش بزنید و تکه های برش زده شده را در محل مناسب خود بچسبانید.

۱. پنگوئن کاغذی

حیوانات کاغذی

۲. قورباغه کاغذی

قورباغه کاغذی

۳. جوجه کاغذی

جوجه کاغذی

۴. سگ کاغذی

حیوان کاغذی - سگ

۵. جوجه تیغی کاغذی

جوجه تیغی کاغذی

۶. پاندای کاغذی

پاندا کاغذی

۷. سنجاب کاغذی

سنجاب کاغذی

پیشنهاد می کنیم  با کودکان خود به ویژه اگر سن کمی دارند و نیاز به کنترل و مراقبت بیشتر در حین ساخت کاردستی دارند در ساخت حیوانات کاغذی همراهی کنید و لحظات شاد و لذت بخشی را در کنار هم سپری کنید. از این حیوانات کاغذی به عنوان عروسک نمایشی هم می توانید استفاده کنید.

آیا روش ساخت حیوانات کاغذی ارائه شده در این مطلب برای شما مفید بود؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.5/5 - (33 امتیاز)