مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۱:۰۱:۲۸ ساعت:     
 چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  برابر با  Wednesday 24 April 2024 میلادی  و   15 شوال 1445 قمری
9911
25 دسامبر 2016

با آموزش روش دوخت جانماز نمدی از سایت رنگ وارنگ همراه شما علاقمندان به هنر نمد دوزی هستیم. دوخت این مدل جانماز نمدی شیک خیلی راحت و آسان است. برای درک بهترروش دوخت جانماز نمدی، این آموزش را با تصاویر مرحله به مرحله برای شما عزیزان  آماده کرده ایم. پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ، با این آموزش کاربردی همراهی کنید.

دوخت جانماز نمدی

روش دوخت جانماز نمدی

۱- ابتدا دو مربع به اندازه های ۳۵*۳۵ از دو رنگ دلخواه نمد، ببرید. (البته سایز را بنابر سلیقه و نظر خود می توانید تغییر دهید.) اگر می خواهید جانماز جیبی یا جانماز مسافرتی آماده کنید مسلما باید نمد ها را در ابعاد کوچکتر ( به عنوان مثال ۱۰*۱۰ یا ۱۴*۱۴ ) برش بزنید.

۲- گوشه  یکی از نمدها را براساس سلیقه خودتان ، مطابق شکل، یک دکمه ی کوچک بدوزید.

روش دوخت جانماز با نمد

۳- نمدها  را روی هم قرار دهید و با سوزن ته گرد، کار را فیکس کنید.

روش دوخت جانماز با نمد

۴- در صورت تمایل، می توانید از گلهای نمدی جهت تزیین جانماز استفاده کنید.

روش دوخت جانماز با نمد

۵- حالا از یک گوشه کار شروع به دوخت دندان موشی کنید، بهتراست برای دوخت دندان موشی، از نخ کوبلن استفاده کنید.(به فاصله بین دوختها توجه کنید.)

روش دوخت جانماز با نمد

چنانچه می خواهید با دوخت دندان موشی آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مطلب روش دوخت دندان موشی ؛ آموزش دوخت دندان موشی + تصاویر مرحله به مرحله را مشاهده کنید.

۶-روبروی دکمه، یک بند دولا، که از دو طرف بسته است را؛ مطابق تصویر از وسط بدوزید. کار دوخت دندان موشی را به اتمام برسانید.

روش دوخت جانماز نمدی

۷- حالا کار را از وسط تا کنید. به نحوه قرارگیری دکمه و بند، دقت کنید.

روش دوخت جانماز نمدی

۸- یک تای دیگر بزنید و بند را به دور دکمه بیندازید.

روش دوخت جانماز نمدی

جانماز نمدی ما آماده است.

روش دوخت جانماز نمدی

می توانید مطابق با سلیقه خود  آن را با پارچه ، مروارید،انواع طرح های آماده و دست ساز تزیین کنید. امیدواریم  این آموزش نمدی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

در صورتی که نظر، پیشنهاد و یا ایده ای درباره این مطلب دارید خوشحال می شویم آن را با ما و دیگر همراهان خوب سایت رنگ وارنگ به اشتراک بگذارید. منتظر دریافت دیدگاه های شما عزیزان هستیم.

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.4/5 - (7 امتیاز)