مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۹:۲۷:۰۸ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
1564
19 مارس 2017

آموزش امروز ما آموزش مدل دیگری از خروس نمدی است. این آموزش نسبت به مدل قبلی که در سایت رنگ وارنگ منتشر شد، راحت تر و ساده تر است و آماده سازی آن هم زیاد  زمان بر نیست . پس اگر هنوز نماد سال ۹۶ که همان خروس هست را تهیه نکرده اید و علاقه مند به کارهای نمدی هستید آموزش امروز را به هیچ عنوان از دست ندهید.پس با ادامه این آموزش همراه شوید.

 

 

 

آموزش خروس با نمد

 

 

 

مراحل دوخت خروس نمدی

 

۱.برای داشتن این خروس زیبا طبق الگو روی نمد به رنگ دلخواه برش بزنید. همانطور که می بینید از طرح کلی خروس ۲ عدد ، بال یک عدد و ۲ مدل  دم خروس که از

هرکدام یکی لازم است، احتیاج دارید.

 

 

 

۲.حالا روی یک طرح کلی خروس بال و دم ها را در جای مناسب خود بچسبانید. البته به جای چسب ،می توانید از دوخت هم استفاده کنید اما همانطور که گفتم این خروس خیلی سریع آماده می شود و چسباندن به  کار سرعت می دهد.

۳.در ادامه دو قسمت طرح خروس را که روی نمد برش زده اید را بر روی هم قرار دهید و شروع به دوخت دندان موشی کنید.

نقطه شروع دوخت خیلی مهم نیست اما به نظر من اگر دوخت  را از کنار تاج خروس شروع کنید راحت تر و بهتر می توانید هم دوخت را انجام دهید و هم راحت تر خروس را پر کنید.

۴.وقتی نیمی از دوخت را انجام دادید ،خروس را با مقداری الیاف پر کنید .

۵.همینطور به دوختن و پر کردن با الیاف ادامه دهید تا دوخت شما تمام شود .

 

 

 

۶.برای چشم خروس از چشم متحرک یا نمد مشکی یا حتی خود کار مشکی  می توانید کمک بگیرید که انتخاب هر کدام از اینها به امکانات و سلیقه شما بستگی دارد.

۷.در آخر می توانید یک سیخ چوبی را در قسمت پایین خروس وارد کنید.

می بینید،به همین زیبایی و سادگی  خروس نمدی شب عید شما آماده شد.

 

 

امیدواریم این آموزش هم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.دیدگاه های خود را می توانید از بخش ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.7/5 - (3 امتیاز)