مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۰:۴۷:۵۲ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
8164
19 فوریه 2017

اگر به دنبال ایده هایی برای عکاسی خلاقانه از کودک هستید با این مطلب از سایت رنگ وارنگ همراه شوید. شما به شیوه های مختلف و با وسایل و ابزار گوناگون می توانید از کودکان عکس های خلاقانه و زیبایی را ثبت کنید . در این مطلب  ما می خواهیم ایده هایی برای عکاسی خلاقانه از کودکان با پارچه را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

این مدل عکس ها را می توانید با انواع پارچه و لباس نظیر شال و روسری ، ملحفه ، پتو( به عنوان پس زمینه ) ، لباس های کودک ، انواع اسباب بازی در کنار دیگر وسایل که به تم و داستان مورد نظرتان مرتبط است ، ثبت کنید. با چاشنی کردن کمی خلاقیت و البته صبر و حوصله  و ایده گرفتن از این تصاویر مطمئن باشید می توانید عکس های فانتزی ، هنری و زیبایی را از لحظات کودکی دلبندانتان ثبت کنید.

عکاسی خلاقانه از نوزاد و کودک با پارچه

با این مدل عکس ها علاوه بر ثبت عکس هایی متنوع تر و متفاوت از کودک ، مشکل عدم توانایی و مهارت نوزادان و کودکان در گرفتن ژست های متفاوت و زیبا رفع می شود. عکاسی از کودک به کمک پارچه یکی از ایده های خوب برای عکاسی از کودک در منزل می باشد. اگر این مدل عکسها را در خانه بگیرید دیگر محدودیت زمانی ندارید. ضمن اینکه می توانید با خیال آسوده تر و در هنگامی که  شرایط برای شما و کودکتان فراهم است ، اقدام به عکاسی کنید.

 زمان خوابیدن کودک، موقع مناسبی برای این مدل عکاسی از کودکان است. در این زمان دیگر نگران بهم ریختگی توسط کودک  در زمینه ای که طراحی کرده اید را ندارید . البته در نظر داشته باشید که برای بعضی از موضوعات لازم است که کودک بیدار باشد. در هر حال سرعت عمل ، ابتکار و ترفندهایی که شما به کار می برید در موفقیت شما و ثبت این گونه عکس ها ، بسیار تعیین کننده است.

اگر می خواهید با اصول عکاسی از کودکان و نکات آن اطلاعاتی کسب کنید ؛ پیشنهاد می کنیم مطالعه مطلب  راهنمای جامع اصول عکاسی از کودکان ؛ ۴۵ نکته برای عکاسی از کودک در منزل را از دست ندهید. این مطلب به شما کمک می کند که عکس های حرفه ای تری را بگیرید.

نحوه گرفتن عکس های خلاقانه از کودک با پارچه

برای ثبت این مدل عکس ها در ابتدا لازم است زمینه مناسب را به کمک  پتو یا ملحفه  مناسب آماده کنید. سپس براساس طرح مورد نظرتان ، جزییات را  به کمک انواع پارچه طراحی کنید.  این جزییات می توانند ساده تا سخت و پیچیده باشند که به سلیقه و فرصت شما بستگی دارد. می توانید ازعروسک و اسباب بازی های کودک ، کتاب ، گل و دیگر وسایل  در صورت نیاز برای زیبایی بیشتر ، استفاده کنید. حالا با قراردادن نوزاد یا کودک در جای مناسب و تنظیم نور ، با سرعت عمل بالا شروع به عکاسی کنید . عکاسی از زاویه مناسب موضوعی است که در زمان عکاسی به ویژه عکس های خلاقانه از کودک با پارچه لازم است که حتما به آن دقت شود.

مدلهای عکاسی از کودک با پارچه

 حالا وقت آن رسیده که شما را با این مدل عکسهای خلاقانه و فانتزی بیشتر آشنا کنیم ، تا با ایده گرفتن از آنها بتوانید عکس های حرفه ای و متفاوتی را از دلبندانتان ثبت کنید.

امیدواریم مدل های ارائه شده ، به شما ایده های خوبی  برای عکاسی خلاقانه از کودک  با پارچه داده باشد.

آیا شما هم تجربه گرفتن این مدل عکس ها را از کودک داشته اید؟ لطفا نظرات و ایده های خود را درباره این مطلب و همچنین تجارب خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید. منتظر دریافت دیدگاه های شما  مخاطبان خلاق هستیم.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com  

4/5 - (2 امتیاز)