مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۴:۵۱:۲۵ ساعت:     
 سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Tuesday 16 April 2024 میلادی  و   7 شوال 1445 قمری
1766
22 جولای 2020

چنانچه قصد خرید قهوه ساز برقی را دارید و می خواهید با بهترین مدل های قهوه ساز برقی موجود در بازار و قابلیت های آنها آشنا شوید ؛ پیشنهاد می کنیم با مطالعه این مطلب از سایت رنگ وارنگ همراه شوید.

همانطور که می دانید، قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیا است. این نوشیدنی انرژی زا و آرام بخش را به روشهای مختلف می توان تهیه کرد. تهیه قهوه به کمک دستگاه های قهوه ساز برقی یکی از روشهای آماده سازی این نوشیدنی است. سهولت و سرعت عمل از جمله مزایای  آماده سازی قهوه با دستگاه های قهوه ساز برقی است .

پیشنهاد خرید قهوه ساز برقی

کیفیت قهوه تهیه شده با قهوه سازهای برقی یکی دیگر از مواردی است که افراد را به خرید قهوه ساز ترغیب می کند. اما واقعیت این است که همه قهوه سازهای برقی موجود در بازار این ویژگی ها را ندارند.

در ادامه این مطلب با ارائه نکاتی مهم در قسمت راهنمای خرید قهوه ساز شما را با چند ویژگی مهم که قبل از خرید قهوه ساز باید به آن توجه داشته باشید آشنا می کنیم ، سپس با چند پیشنهاد خرید ؛ به شما در انتخاب و خرید بهتر قهوه ساز کمک خواهیم کرد.

راهنمای خرید قهوه ساز برقی

اگر بخواهیم روش آماده سازی قهوه توسط دستگاه قهوه ساز برقی را به طور خلاصه با هم مرور کنیم اینطور می توان گفت که  ابتدا آب جوشیده شده از طریق لوله های تعبیه شده در دستگاه از بالا و اطراف فیلتر که درون آن  قهوه وجود دارد عبور می کند. سپس قهوه دم کشیده در داخل قوری یا ماگ ریخته می شود و تفاله قهوه هم داخل فیلتر باقی می ماند. این روندی است که در تمام دستگاه های قهوه ساز برقی انجام می شود اما آنچه بر کیفیت نهایی قهوه تاثیر می گذارد چگونگی انجام این مراحل توسط دستگاه قهوه ساز است.

دستگاه های قهوه ساز برقی در ابعاد، رنگ، امکانات، قیمت و با برندهای مختلف در بازار موجود هستند. در ادامه برخی از پارامتر هایی که می توانند در رضایت مندی از خرید دستگاه قهوه ساز برقی تاثیر گذار باشند و بهتر است قبل از خرید مورد توجه قرار بگیرند را با هم مرور می کنیم.

صفحه گرم نگهدارنده قهوه: داشتن چنین قابلیتی در  قهوه ساز از اهمیت بالایی بر خوردار است و نمی توان آن را نادیده گرفت . به ویژه این روزها که افراد مشغله بیشتری دارند ، می توانند در دفعات بیشتری در هنگام کار و یا پذیرایی از نوشیدن قهوه گرم و خوش طعم لذت ببرند.

ظرفیت مخزن آب  قهوه ساز : از آنجایی که دستگاه های قهوه ساز برقی موجود در بازار از لحاظ ظرفیت مخزن و نهایتا میزان آماده سازی قهوه در هر نوبت متفاوت هستند در هنگام خرید قهوه ساز حتما به این ویژگی توجه داشته باشید. معمولا قهوه ساز های برقی خانگی ظرفیت  تهیه قهوه از ۲ تا حداکثر  15 فنجان در هر نوبت را دارند.

صفحه نمایش قهوه ساز : وجود صفحه نمایشگر در قهوه ساز یکی از پارامترهایی است که می تواند  در افزایش کارایی  و همچنین سهولت استفاده از قهوه ساز تاثیر گذار باشد.

سیستم قطع کننده قهوه ساز : می توان گفت وجود این قابلیت در دستگاه قهوه ساز نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که قبل از خرید قهوه ساز بهتر است بیشتر به آن توجه داشته باشید. وجود  سیستم قطع کننده در قهوه ساز ، سبب می شود دستگاه به صورت اتوماتیک بعد از آماده سازی قهوه خاموش شود و  کاربر دیگر نگرانی بابت روشن  ماندن دستگاه و عواقب آن نداشته باشد.

راهنمای خرید قهوه ساز برقی

سیستم ضد چکه : وجود این سیستم در دستگاه قهوه ساز مانع از ریختن و چکه کردن قهوه در موقع برداشتن قوری یا ماگ بر روی صفحه می شود.  و از لک شدن دستگاه و حتی سوختن این قطرات  بر روی صفحه پیشگیری می کند.

فیلتر :  فیلتر مورد استفاده در قهوه ساز ها بر دو نوع دائمی و کاغذی است. فیلتر های دائمی از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر هستند . فیلتر های دائمی نیاز به شستشو دارند اما فیلتر های کاغذی فقط برای یک بار قابل استفاده هستند.  ضمن  اینکه استفاده از فیلتر های کاغذی می تواند بر روی طعم قهوه تاثیر منفی بگذارد و برای برخی افراد، طعم  قهوه چندان خوشایند نیست و آن را نمی پسندند که البته این مشکل، با به کار بستن برای ترفندها ، قابل رفع است .

معمولا قهوه جوش های فیلتردار ، دارای قوری و صفحه گرم نگدارنده قهوه هستند.

توان قهوه ساز :  قدرت یا توان دستگاه در کیفیت نهایی قهوه از لحاظ طعم و گرما موثر است. لازم به ذکر است که میزان توان قهوه ساز ، بر قیمت قهوه ساز تاثیر گذار است.

ظاهر قهوه ساز : دستگاه های قهوه ساز از لحاظ ظاهری بسیار متنوع هستند. ظاهر قهوه ساز فاکتور تاثیر گذاری بر کارایی  دستگاه نیست و فقط می توان از لحاظ زیبایی و همچنین استحکام دستگاه قهوه ساز  به آن توجه کرد.

قابلیت برنامه ریزی: کاربر به کمک این قابلیت قهوه ساز می تواند دسترسی به یک فنجان قهوه گرم را برای ساعات خاصی برنامه ریزی کند. مجهز بودن قهوه ساز به سیستم  برنامه ریزی برای  شاغلین و کارمندانی که تمایل دارند قبل از خروج از خانه حتما یک فنجان قهوه بنوشند  و محدودیت زمانی دارند ،  بسیار سودمند است . بنابراین این دسته از افراد بهتر است دستگاه قهوه ساز را قبل از خرید از این لحاظ بررسی کنند.

بهترین مدل برای خرید قهوه ساز برقی

جنس بدنه قهوه ساز : یکی از پارامترهای تاثیر گذار برکیفیت و طول عمر هر دستگاه جنس بدنه آن است. مسلما دستگاه های قهوه ساز برقی با بدنه استیل علاوه بر اینکه از استحکام  بالایی برخوردارهستند  ، زیبایی  و جلوه بهتری دارند.

برند قهوه ساز : به طور معمول می توان گفت برندهای مطرح ،کیفیت مطلوب تری دارند اما نباید فراموش کنیم برای تهیه محصولات برخی برندها ، باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

آسیاب قهوه :  مجهز بودن قهوه ساز به آسیاب قهوه یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر افزایش کارایی قهوه ساز است. گرچه این قابلیت را می توان در تعداد محدودی از قهوه سازها مشاهده کرد اما وجود آن به کاربر امکان دسترسی به قهوه خوش طعم تر را فراهم کرده و او را از خرید قهوه آسیاب شده بی نیاز می کند. در واقع کاربربا تهیه دانه قهوه و آسیاب کردن آن از اصل بودن قهوه اطمینان خاطر بیشتری دارد..  لازم به ذکر است  وجود چنین قابلیتی در قهوه ساز ، موجب افزایش قیمت دستگاه قهوه ساز می شود.

راهنمای خرید قهوه ساز برقی

قیمت قهوه ساز برقی : افراد با هر بودجه ای می توانند نسبت به خرید دستگاه قهوه ساز برقی اقدام کنند . آنچه در این میان تفاوت دارد  کیفیت نهایی  قهوه آماده شده  و کارایی دستگاه است که تحت تاثیر قیمت می تواند دستخوش تغییر شود. در واقع امکانات و برند قهوه ساز را می توان دو عامل تاثیر گذار بر قیمت انواع قهوه ساز خانگی  دانست. برخی از قهوه سازهای برقی امکانات زیادی دارند و مسلما خرید این قهوه ساز ها مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است. برای اینکه بعد از خرید دستگاه قهوه ساز به هردلیلی پشیمان نشوید بهتر است حتما به موارد گفته شده  دقت کنید  و سپس بر اساس بودجه ،سطح توقع خود از قهوه ساز برای انتخاب مدل قهوه ساز و  خرید آن تصمیم گیری کنید.

نقد و بررسی چند مدل قهوه ساز برقی

قهوه ساز هایی همچون  قهوه ساز فکر Fakir ، قهوه ساز کزینارت CUISINART ، قهوه ساز بوش Bosch  ، قهوه ساز بکو Beko ، قهوه ساز برمودا    Bermuda، فیلیپس philips، فلر Feller ، قهوه ساز بایترون Bitron ، قهوه ساز گوسونیک  GOSONIC از دستگاه های قهوه ساز پر فروش در بازار ایران هستند که در این لیست مورد بررسی قرار گرفته اند.

۱. قهوه ساز فکر مدل COFFEE PASSION

بی شک قهوه ساز Fakir  مدل Cafe Passion  را می توان به عنوان یکی از بهترین قهوه سازهای ساخته شده  تا امروز معرفی کرد. توان این دستگاه ۱۰۰۰ وات بوده  و به دلیل اینکه بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده ، از استحکام بالایی برخوردار است. قهوه ساز فکر مدل  COFFEE PASSION   ساخت کمپانی Fakir  آلمان ، قابلیت آسیاب کردن قهوه را دارد ؛ به همین دلیل مناسب برای پودر قهوه و همچنین دانه های قهوه است .  لازم به ذکر است قابلیت آسیاب کردن قهوه را در کمتر دستگاه قهوه ساز می توان دید. فیلتر قابل شستشو و دائمی آن از دیگر ویژگی های این مدل  قهوه ساز است. این قهوه ساز حرفه ای مناسب برای استفاده در خانه و همچنین کافی شاپ ها است و با آن می توان  قهوه آمریکانو و فرانسه تهیه کرد.  به همه طرفداران قهوه به ویژه افرادی که به طعم و کیفیت قهوه و همچنین کارایی دستگاه قهوه ساز اهمیت زیادی می دهند  در صورت نداشتن محدودیت در بودجه ، خرید قهوه ساز حرفه ای فکر مدل COFFEE PASSION  پیشنهاد می شود.

 خرید قهوه ساز برقی فکر Fakir

مزایا: مجهز به سیستم قطع خودکار، زمان سنج (Timer)، صفحه گرم نگه دارنده ، قابلیت برنامه پذیری، نمایشگر دیجیتالی، مخزن آب با گنجایش ۱.۵ لیتر، آسیاب قهوه، فیلتر قابل شستشو و دائمی ، استحکام بالا ، کیفیت بالای قهوه

معایب : فاقد سیستم رسوب زدایی

چنانچه قصد خرید قهوه ساز فکر مدل COFFEE PASSION  را دارید می توانید  ضمن مشاهده دیگر مشخصات این محصول  از طریق لینک زیر ،نسبت به خرید این مدل قهوه ساز اقدام کنید.

۲. قهوه ساز کزینارت مدل DCC2650E

دستگاه قهوه ساز کزینارت مدل DCC2650E با توان ۱۴۲۵ وات محصول  برند CUISINART  یکی از پرفروش ترین برندهای لوازم خانگی است. این دستگاه در کنار طراحی مدرن و زیبا با کارایی عالی  می تواند تجربه نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم و عطر را به شما هدیه کند.  این قهوه ساز امکان  برنامه ریزی تا ۲۴ ساعت برای آماده سازی قهوه  را به کار بر می دهد. انتخاب غلظت قهوه ، ظرفیت بالای مخزن آب،ساعت دیجیتالی و سیستم ضد چکه   از دیگر قابلیت  های این قهوه ساز برقی است.

خرید قهوه ساز برقی کزینارت

 مزایا: قابلیت برنامه ریزی، دارای صفحه گرم نگهدارنده قهوه ، مجهز به تایمر و صفحه نمایش،ظرفیت ۱.۸ لیتری مخزن آب، قابلیت خاموش شدن اتوماتیک همراه با اعلام پایان برنامه، دارای فیلتر آب جهت جلوگیری از رسوب کلر و آهک،دارای سیستم ضد چکه

معایب : نداشتن آسیاب قهوه

اگر تمایل دارید درباره امکانات و همچنین قیمت قهوه ساز کزینارت مدل DCC2650E  اطلاعات بیشتری کسب کنید  می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

۳. قهوه ساز بوش مدل TKA8631

قهوه ساز خانگی بوش مدل TKA8631  با توان ۱۱۶۰ وات  محصول شرکت بوش  Bosch آلمان است. طراحی این قهوه ساز ساده و زیبا است و کار با آن راحت است . به دلیل اینکه مخرن این قهوه ساز ظرفیت ۱.۲۵ لیتری  دارد در هر بار استفاده می توانید ۱۰- ۱۵   فنجان قهوه آماده کنید. جداشدن  محفظه اصلی این کافی میکر یکی  دیگر از قابلیت های آن است . به لطف سیستم ضد چکه ، قطرات قهوه بر روی صفحه گرم نگه دارنده قهوه چکه نمی کند و به این ترتیب صفحه اصلی تمیز و از لک شدن حفظ می شود. به کمک  قهوه ساز خانگی BOSCH می توانید قهوه  خوش طعم و با کیفیت بالا را  به سرعت و در مدت زمان کوتاهی آماده کنید. خرید قهوه ساز بوش گزینه مناسب برای استفاده در خانه و محل کار می باشد.

خرید قهوه ساز برقی بوش

مزایا : سیستم قطع کن خودکار، سیستم ضد‌ چکه، مخزن آب شفاف، فیلتر قابل تعویض، مخزن آب با ظرفیت ۱.۲۵ لیتر،  مجهز به زمان سنج (Timer) و صفحه نمایش

معایب: دمای قهوه برای نوشیدن در ساعات دیگر کافی نیست و برای نوشیدن در همان لحظه آماده سازی مناسب است.

برای خرید قهوه ساز با کیفیت بوش مدل TKA8631   و مشاهده دیگر جزییات آن ، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۴. قهوه ‌ساز بوش مدل TKA6A041

این قهوه ساز  با توان ۱۱۰۰ وات و عملکرد خوب به دلیل مکانیزم های به کار رفته در طراحی و ساخت آن ، قهوه با طعم دلپذیر را برای شما  به ارمغان می آورد.  دستگاه  قهوه ‌ساز بوش مدل TKA6A041  ، مجهز به سیستم Aroma است . این سیستم لذت نوشیدن قهوه در طعم های مختلف و با غلظت دلخواه را برای کاربر فراهم می کند. همچنین سیستم Easy Descale3  به کار رفته در این مدل قهوه ساز بوش قابلیت تنظیم سختی آب  و همچنین رسوب زدایی دارد که در کیفیت وطعم قهوه تهیه شده بسیار موثر است. سیستم قطع خودکار  Auto-off تعبیه شده در این قهوه ساز  سبب خاموشی خودکار دستگاه می شود که قابلیت تنظیم در ۳ زمان ۴۰،۲۰ و ۶۰ دقیقه بر اساس انتخاب  کاربر دارد. ظرفیت بالای این قهوه ساز امکان آماده سازی ۱۰-۱۵ فنجان قهوه درهر نوبت را فراهم می کند. لازم به ذکر است قهوه ‌ساز بوش مدل TKA6A041  به رنگ سفید و مشکی است و قهوه ‌ساز بوش مدل TKA6A043 با همین مشخصات ، به رنگ مشکی است.

خرید قهوه ‌ساز برقی بوش

مزایا : طراحی زیبا ، صفحه گرم نگه دارنده قهوه، مخزن آب جدا شونده برای سهولت در پرکردن مخزن ، ظرفیت ۱.۲۵ لیتری مخزن آب  ، مجهز به سیستم Aroma، سیستم Auto-off، سیستم Easy Descale3  و سیستم ضد چکه

معایب: عدم وجود صفحه نمایش ، نداشتن زمان سنج (Timer)

برای مشاهده  دیگر ویژگی ها و یا  خرید اینترنتی قهوه ‌ساز بوش مدل TKA6A041 می توانید از طریق لینک زیر  اقدام فرمایید.

۵. قهوه ساز بکو مدل BKK-2113M

قهوه ساز بکو Beko مدل BKK-2113M با توان ۶۷۰ وات به شما در تهیه قهوه ترک  با طعم عالی در مدت زمان کوتاه کمک می کند. با این قهوه ساز که محصول کمپانی ترکیه ای است در هر نوبت می توانید ۳-۱ فنجان قهوه ترک را بدون نیاز به هم زدن آماده کنید. خرید قهوه ساز بکو به طرفداران قهوه ترک برای استفاده در خانه و یا محل کار  با توجه به عملکرد خوب دستگاه  و کیفیت قهوه آماده شده  در کنار قیمت مناسب در مقایسه با سایر رقبا به شدت پیشنهاد می شود. با خرید این دستگاه می توانید ازنوشیدن قهوه ترک خوش طعم لذت ببرید.

خرید قهوه ساز برقی بکو

مزایا : طراحی مدرن و زیبا ، دارای هشداردهنده صوتی و نوری برای آماده شدن قهوه ، استفاده آسان ، شستشوی راحت، آماده سازی سریع قهوه ،  تهیه قهوه ترک عالی

معایب: آماده سازی قهوه در حجم کم

خرید اینترنتی قهوه ساز یکی از روشهای تهیه این محصول است. برای پیشگیری از بروز هر گونه مشکل توصیه می کنیم سایت های معتبری همچون دیجی کالا را برای خرید آنلاین انتخاب کنید.

 شما می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه فروش  قهوه ساز بکو مدل BKK-2113M در سایت دیجی کالا وارد شده و ضمن اطلاع از قیمت این قهوه ساز ، در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

۶. قهوه ساز برمودا مدل ۷۳۴۲۳

قهوه ساز Coffee Maker  برمودا مدل ۷۳۴۲۳ ساخته شرکت آلمانی برمودا Bermuda  با توان ۱۰۰۰ وات دستگاهی با کیفیت و کارا برای تهیه قهوه به صورت روزانه  می باشد. کار با این قهوه ساز بسیار راحت است و قهوه آماده شده با آن بسیار خوش طعم و با کیفیت است.  این قهوه ساز در کنار ظاهر زیبا ، دارای امکانات خوبی  از قبیل صفحه نمایش دیجیتال ، زمان سنج (تایمر )  و مخزن آب جدا شونده  می باشد . همچنین این مدل قهوه ساز قابلیت برنامه ریزی دارد و به سیستم قطع خودکار هم مجهز شده است. بدنه این قهوه ساز از استیل ضد زنگ ساخته شده و از استحکام  خوبی برخوردار می باشد. چنانچه قهوه ساز با کارایی مناسب و قابل قبول و همچنین قیمت مناسب می خواهید ، خرید قهوه ساز برمودا مدل ۷۳۴۲۳ پیشنهاد می شود.

خرید قهوه ساز برقی برمودا

مزایا :  ظاهر زیبا ، نمایشگر دیجیتال LED، صفحه گرمکن ضدخش، سیستم قطع خودکار ، زمان سنج ( تایمر )  ، قابلیت استفاده از فیلتر دائمی و کاغذی، بدنه استیل ضد زنگ ، دارای قابلیت برنامه ریزی،آماده سازی قهوه در مدت زمان کوتاه و با کیفیت عالی

معایب : با توجه به قیمت و امکانات کاربردی این دستگاه قهوه ساز نمی توان نقطه ضعف با  اهمیت زیاد را برای این قهوه ساز ذکر کرد.

با وارد شدن به صفحه فروش  این محصول در سایت دیجی کالا می توانید از دیگر ویژگی ها و همچنین قیمت قهوه ساز برمودا مدل ۷۳۴۲۳ اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۷. قهوه ساز فیلیپس مدل HD7457

این مدل قهوه ساز از برند فیلیپس philips با توان ۱۰۰۰وات  و با ظاهری شیک و مدرن  یکی دیگر از انواع قهوه ساز است که توانسته رضایت اکثر کاربران  خود را جلب کند. تمام قطعات این قهوه ساز از جمله فیلتر و قوری این دستگاه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی دارند. این قهوه ساز برقی ظرفیت آماده سازی ۱۲-۱۰ فنجان قهوه را دارد و کابل بلند این Coffee Maker  استفاده از آن را راحت تر کرده است.

 دسته قوری این قهوه ساز بسیار خوش دست بوده که علاوه بر زیبایی ، به جا به جا کردن آسان تر آن کمک می کند. به کمک لامپ  LED قرمز رنگ آن می توان  خاموش یا روشن بودن دستگاه را تشخیص داد.لازم به ذکر است که این محصول خوش ساخت ، بسیار اقتصادی و کم مصرف می باشد.

خرید قهوه ساز برقی فیلیپس

مزایا :  طراحی مدرن و زیبا ، مجهز به سیستم ضد چکه ، کابل بلند، کم مصرف ، دارای چراغ نمایشگر روشن بودن دستگاه، شاخص سطح آب ، قابلیت شستشو وسایل جانبی در ماشین ظرفشویی

معایب : فاقد سیستم قطع خودکار ، صفحه نمایش و زمان سنج

چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره قهوه ساز فیلیپس مدل HD7457 کسب کنید  می توانید از طریق  لینک زیر اقدام کنید.

۸. قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447

قهوه ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل HD7447 دستگاهی خوش ساخت  با توان ۹۲۰ وات است که نسبت به  قیمت آن ، عملکرد رضایت بخشی دارد. این قهوه ساز از طراحی کاملی برخوردار است و فضای کمی را در آشپزخانه شما اشغال می کند. به کمک این قهوه ساز می توانید در مدت زمان کمی قهوه با کیفیت و خوش طعمی را تهیه کنید . در داخل قوری این دستگاه قطعه استوانه ای شکل تعبیه شده است که به شکل آرام و پیوسته می چرخد واز  ته نشین شدن قهوه ممانعت می کند که در نهایت موجب طعم و کیفیت مطلوب قهوه فرانسه می شود. ضمنا فیلتر قهوه با قابلیت جدا شدن که در بالای این  دستگاه  قهوه ساز وجود دارد مانع از وارد شدن دانه های درشت قهوه به درون دستگاه می شود.

کمپانی هلندی فیلیپس ، برند شناخته شده در زمینه لوازم خانگی برقی و آشپزخانه است و با توجه به سابقه خوب این برند و همچنین عملکرد این دستگاه می توان  به حفظ کیفیت و استفاده طولانی مدت از این قهوه ساز اعتماد کرد. این قهوه ساز در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود است.

خرید قهوه ساز برقی فیلیپس

مزایا: فیلتر دائمی  از جنس استیل ضد زنگ، دارای چراغ نمایشگر روشن بودن دستگاه، ظرفیت تهیه ۱۰-۱۲ فنجان قهوه ، قابلیت شستشو قطعات جدا شونده در ماشین ظرفشویی ، مجهز به سیستم ضد چکه Drip stop ، مجهز به صفحه گرم نگه دارنده، دارای  پایه های لاستیکی برای ثابت نگه داشتن دستگاه ، تهیه قهوه با کیفیت بالا

معایب: نداشتن تایمر و صفحه نمایش

برای خرید قهوه ساز برقی با کیفیت و قیمت مناسب  فیلیپس مدل HD7447 می توانید  از لینک زیر اقدام کنید.

۹. قهوه ساز فلر مدل CM991

قهوه‌‌ساز فلر Feller  مدل CM991 یکی دیگر از انواع دستگاه قهوه ساز برقی  است که یکی از محصولات با کیفیت کمپانی آلمانی فلر می باشد. قدرت این  دستگاه قهوه ساز ۹۰۰ وات است و می توان به کمک آن قهوه با کیفیت را در مدت زمان کوتاه آماده کرد. این قهوه ساز مخزن آب با ظرفیت ۱.۵ لیتر دارد  و در دو رنگ سفید و مشکی  در بازار موجود است . از این مدل کافی میکر  می توان در خانه ، محل کار و حتی کافی شاپ برای آماده سازی قهوه  فرانسه استفاده کرد.

خرید قهوه ساز برقی فلر

مزایا : ظرفیت آماده سازی ۱۲-۱۵ فنجان قهوه، مجهز به سیستم ضد چکه و سیستم قطع خودکار ، دارای نشانگر میزان آب

معایب:  نداشتن تایمر  و صفحه نمایش، عملکرد ضعیف صفحه گرم نگدارنده قهوه

برای خرید قهوه ساز فلر مدل CM991 و آشنایی بیشتر با سایر مشخصات آن می توانید از لینک  طریق زیر اقدام کنید.

۱۰. قهوه ساز بایترون مدل BKF-50

بایترون Bitron کمپانی آمریکایی  است که در زمینه تولید لوازم خانگی معروف است. نام این برند از نام خانوادگی دو موسس انگلیسی این کمپانی گرفته شده است. قهوه ساز بایترون مدل BKF-50  با توان ۱۲۰۰ وات و مجهز به سیستم قطع خودکار است.  مخزن آب جدا شونده  و سیستم ضد چکه از دیگر ویژگی های این دستگاه قهوه ساز است. جنس بدنه آن ترکیبی از استیل و پلاستیک می باشد. از این قهوه ساز می توانید برای تهیه فرانسه ، نسکافه و کاپوچینو استفاده کنید.

خرید قهوه ساز برقی بایترون

مزایا: فیلتر دائمی ، نشانگر میزان آب ، صفحه گرم نگه دارنده قهوه، مخزن آب جدا شونده ، سیستم ضد چکه

معایب: نداشتن تایمر

برای مشاهده دیگر مشخصات و خرید قهوه ساز برقی با کیفیت و قیمت مناسب بایترون  می توانید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

۱۱. قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858

دستگاه قهوه ساز گوسونیک  مدل  GCM-858 با توان  450 وات  و ابعاد کوچک است . گوسونیک یا گاسونیک (GOSONIC) نام برند کمپانی ترکیه ای است که به تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب شناخته شده است. خرید قهوه ساز برقی گوسونیک  GCM-858 به افرادی که به دنبال دستگاه قهوه ساز سبک  و کوچک با قیمت و کارایی مناسب هستند پیشنهاد می شود. این قهوه ساز لذت نوشیدن قهوه با طعم مناسب و در زمان کم را برای کاربران و طرفداران قهوه  فراهم کرده است.

وزن سبک و ابعاد کوچک و قیمت مناسب این مدل قهوه ساز  باعث شده از آن بتوان در محل های مختلف از جمله منزل ، محل کار، خوابگاه دانشجویی استفاده کرد. مسلما نباید از این دستگاه توقع زیادی بابت قابلیت و امکانات  داشت. این دستگاه می تواند به شما در تهیه حداکثر ۲ فنجان قهوه در هر نوبت و در مدت زمان کوتاه کمک کند.

خرید قهوه ساز برقی  گوسونیک

مزایا : ظاهر زیبا، سبک ، آماده سازی قهوه  در زمان کوتاه و قیمت مناسب 

معایب : فاقد صفحه گرم نگهدارنده ، صفحه نمایش و زمان سنج

برای مشاهده قیمت و خرید قهوه ساز برقی گوسونیک  مدل  GCM-858 می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

در این لیست سعی کردیم مدل های مختلف دستگاه  قهوه ساز برقی را در طیف متنوعی از قیمت، امکانات و برند بررسی کنیم تا بتوانیم به شما در انتخاب بهتر دستگاه قهوه ساز مورد نظرتان  کمک کنیم.

آیا راهنمای خرید قهوه ساز برقی و مدل های معرفی شده در این مقاله توانست به شما در انتخاب بهتر دستگاه قهوه ساز کمک کند؟ از نظر شما بهترین قهوه ساز خانگی کدام مدل است ؟ آیا در بین قهوه ساز های معرفی شده در این لیست ، مدلی بوده که شما  تجربه استفاده از آن را داشته اید؟ کدام مورد یا موارد ذکر شده درباره امکانات قهوه ساز ، برای شما اهمیت بیشتری دارند ؟

خوشحال می شویم نظرات و تجربیات ارزشمند خود را با ما و دیگر مخاطبان سایت به اشتراک بگذارید.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.5/5 - (6 امتیاز)