مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۵:۵۶:۲۰ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
6687
5 سپتامبر 2017

کاردستی همچون زبان گویا برای برقراری ارتباط با دیگران عمل می کند.کودکان از حدود دو سالگی شروع به ساختن می کنند. ساختن یعنی  ترکیب اشیا، تغییر شکل و یا تفکیک آنها را از همدیگر با هدفی خاص می توان ساختن نامید . کودک از این که چیزی را خلق کرده احساس رضایت می کند و اعتماد به نفس او توسعه می یابد، به قدرت و توانايي خودش پي خواهد برد و ذوق هنری و حس زیبا شناسی او ارتقاء پیدا می کند.  کاردستی علاوه براینکه سرگرمی خوبی برای بچه ها محسوب می شود موجب افزایش مهارت و خلاقیت در آنها می شود. همچنین با  ساخت کاردستی شناخت کودک از محيط و چيزهاي پيرامونش بيشتر مي شود و امکان  اشتباه کردن ، تجربه کردن  و ريسک کردن برای کودک فراهم می شود. کاردستی را می توان با وسایل ساده و در دسترسی همچون کاغذ ،مقوا ،ظروف یکبار مصرف و حتی دور ریختنی ها  و…درست کرد.

کاردستی که برای شما درنظر گرفتیم  آموزش درست کردن کادرستی قلعه مقوایی دخترانه و پسرانه  با کارتن های خالی و لوله داخل دستمال آشپزخانه است. در صورت تمایل با ما برای ساخت این کاردستی همراه شوید.

برای این کاردستی زیبا به ارزان ترین مواد اولیه و دور ریختنی ها از جمله کارتن های خالی ، لوله داخل دستمال آشپزخانه، مقوای رنگی ، نی یا چوب بستنی،  قیچی  ، چسب ، ماژیک و… لازم است.

با درست کردن این کاردستی علاوه بر افزایش خلاقیت کودکان و آموزش  مفاهیم هندسی مانند دایره ، مثلث ، استوانه و مکعب مستطیل به آنها دوستی با محیط زیست را یاد می دهد.

با نگاه کردن به تصاویری که برای شما عزیزان آماده کرده ایم می توانید به راحتی این قلعه های  زیبا را بسازید ،حتی با استفاده از ایده و خلاقیت خودتان می توانید مدل های زیباتر و متفاوت تری را خلق کنید.

 

 

 

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.4/5 - (8 امتیاز)