مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۲:۵۸:۴۵ ساعت:     
 جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 19 April 2024 میلادی  و   10 شوال 1445 قمری
1862
8 جولای 2020

ساعت هوشمند smart watch را می توان یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین گجت های بازار تجهیزات دیجیتال دانست که استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. ساعت های هوشمند امروزی  امکانات مختلفی را  برای کاربر فراهم می کنند. پاسخگویی به تلفن همراه  ، استفاده از انواع برنامه های ورزشی ، مکان یابی ، مانیتور ضربان قلب ، مسیر یابی ، بررسی وضعیت آب و هوا، پخش موسیقی، فیلم برداری، عکاسی ، بررسی کیفیت خواب برخی از امکانات ساعت هوشمند هستند. لازم به ذکر است که امکانات همه مدل های  اسمارت واچ ها یکسان نیست . برخی از مدل های ساعت هوشمند از امکانات بیشتری برخوردار هستند و بعضی دیگر  قابلیت های کمتری دارند.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

قطعا همه افراد خواسته ها ی یکسانی از یک ساعت‌هوشمند ندارند . برای اینکه هر فرد بتواند از امکانات ساعت هوشمند به درستی استفاده کند  و از خرید ساعت هوشمند رضایت داشته باشد لازم است علاوه بر آگاهی از نیاز ها و سطح توقع خود ، از قابلیت ها و امکانات هر مدل ساعت هوشمند اطلاع داشته باشد.

اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید توصیه می کنیم  با مطالعه این مطلب از سایت رنگ وارنگ تا پایان همراهی کنید. ما در این مطلب سعی کردیم  به شما در انتخاب بهتر ساعت‌هوشمند کمک کنیم .

راهنمای خرید ساعت هوشمند

تنوع زیاد برند و مدل های مختلف در بازار ممکن است انتخاب  و خرید ساعت هوشمند را تا حدی دشوار سازد. برای انتخاب ساده تر می توان با بررسی نیازهای خود و امکانات ساعت خرید هوشمندانه ای داشت. به همین دلیل لازم دانستیم قبل از معرفی و بررسی  و پیشنهاد خرید ساعت هوشمند ، پارامترهای مختلف که لازم است در انتخاب مدل ساعت هوشمند به آن توجه داشته باشید را  با هم مرور کنیم. اما این بررسی شامل چه مواردی می شود؟

نکات خرید ساعت‌‌ هوشمند

صفحه نمایش : تمام ساعت‌های هوشمندی که در بازار موجود هستند از نمایشگرهای LCD  یا OLED و یا Flexible OLED (جدیدترین و پیشرفته ترین  صفحه نمایش) بهره می‌برند. چگونگی کیفیت و میزان وضوح تصاویر ساعت‌های هوشمند متاثر از صفحه نمایش است. بنابراین بهتر است در هنگام خرید ساعت هوشمند به کیفیت و همچنین عملکرد ساعت هوشمند دقت کنید به ویژه اگر این موضوع اهمیت زیادی برای شما دارد.

قیمت ساعت هوشمند : از دیگر موارد مهم برای خرید ساعت هوشمند ، قیمت اسمارت واچ است. قطعا قیمت ساعت هوشمند متاثر از برند و امکانات آن است. مسلما برندهای مطرح و قدیمی تر قیمت بالاتری دارند. تصمیم گیری با کاربر است که می خواهد هزینه ای که پرداخت می کند بابت برند ساعت هوشمند باشد و یا امکانات آن و حتی هر دوی این موارد.

سازگاری با تلفن همراه: ساعت‌هوشمند به عنوان یک گجت مکمل تلفن همراه شناخته می شود. بسیاری از تنظیمات و قابلیت های ساعت به وسیله تلفن همراه انجام شده و نمایش اطلاعات تکمیلی در فعالیت های ورزشی به وسیله اپلیکیشن اختصاصی آن صورت می گیرد. بنابراین پیش از خرید از سازگاری ساعت‌هوشمند با تلفن همراه خود مطمئن شوید.

خرید ساعت هوشمند سازگار با تلفن همراه

پشتیبانی از سیمکارت: تعدادی از ساعت های هوشمند دارای درگاه سیمکارت بوده تا برای اتصال به اینترنت و سایر ارتباطات مستقل از تلفن همراه فعالیت نمایند. این قابلیت مزایای و معایبی را به همراه داشته که شما می بایست بر مبنای استفاده خود وجود آن را مهم یا غیر ضروری تلقی نمایید.

طراحی ظاهری: یکی از مولفه های مهم خرید ساعت هوشمند زیبایی آن است اما این مورد مد نظر ما نیست. ساعت های هوشمند امروزه در ابعاد و وزن های مختلفی ساخته می شوند. ممکن است یک ساعت‌هوشمند بزرگ دارای امکانات زیادی باشد اما ابعاد آن ممکن است در آینده برای شما مشکل ساز شود. بروز مشکلات این چنینی در خانم ها بیشتر به چشم می آید بنابراین با در نظر گرفتن نوع استفاده خود ابعاد ساعت را نیز ملاک قرار دهید.

خرید ساعت هوشمند شیک

شارژ دهی: ابعاد کوچک ساعت هوشمند باعث می شود کمپانی سازنده قادر به استفاده از باطری های حجیم نباشد. شرکت های سازنده به وسیله تکنیک های مختلف سعی در افزایش شارژدهی محصولات خود را دارند. چنانچه نمی توانید به صورت مکرر ساعت خود را شارژ نمایید حتما محصولاتی با طول عمر باطری را انتخاب کنید.

مقاومت در برابر آب: بعضی از ساعت های هوشمند ضد آب، مقاومت کمی در برابر آب دارند  به بیان دیگر فقط در مقابل رسیدن قطرات آب مثلا بارش باران  مقاومت دارند و نه بیشتر اما برخی از مدل های ساعت های هوشمند هستند که استفاده از آنها تا عمق مشخصی از آب ممکن است و افراد می توانند اسمارت واچ خود را در هنگام شنا کردن همراه داشته باشند. کارایی این قابلیت در فشار جو اندازه گیری می شود. پس چنانچه ضد آب بودن ساعت هوشمند برای شما اهمیت دارد ، قبل از خرید حتما این فاکتور را به خوبی بررسی کنید.

خرید ساعت هوشمند ضد آب

امکان تعویض بند ساعت هوشمند : از دیگر قابلیت  های یک ساعت هوشمند خوب که نمی توان از آن چشم پوشی کرد ، دارا بودن امکان تعویض بند ساعت هوشمند است. داشتن چنین ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که هر زمان  که بخواهد و به هر دلیلی از جمله عدم رضایت از بند ساعت  ، خرابی و یا تغییر و تنوع در طرح و رنگ ساعت‌هوشمند بتواند نسبت به تعویض بند ساعت هوشمند اقدام کند.

خرید بند ساعت هوشمند

در واقع می توان گفت یکی از راحت ترین روش ها برای تغییر ظاهر ساعت هوشمند ، تعویض بند ساعت است. با خرید بند ساعت هوشمند می توانید به راحتی استایل  کلاسیک ساعت هوشمند را به استایل اسپرت  و یا بالعکس تغییر بدهید و یا با رنگ دلخواه  هماهنگ  و ست کنید.

جنس ، طرح ، رنگ و مدل های بند ساعت هوشمند بسیار متنوع هستند. برای مشاهده انواع بندهای ساعت هوشمند و یا خرید بند ساعت هوشمند می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

سایر امکانات: ساعت های هوشمند با طیف وسیعی از امکانات و قابلیت ها در بازار موجود هستند. چنانچه هرکدام از کاربری های ورزشی، استفاده روزانه، مدیریت اعلان ها، قابلیت مکالمه، مکان یابی و غیره هدف شما از خرید ساعت‌هوشمند است به دنبالی محصولی با امکانات منطبق بر نیاز خود باشید تا وجه پرداختی را به بهترین شکل مدیریت کنید.

نقد و بررسی و پیشنهاد خرید ساعت هوشمند

۱- ساعت هوشمند اپل سری ۵ کاندیدای بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۰

اپل در محصول جدید خود به طراحی ظاهری سری ۴ وفادار مانده و از همان صفحه نمایش مستطیلی ۱.۸ اینچی استفاده کرده است. اپل برای نخستین بار ساعت هوشمند خود را به صفحه نمایش همیشه روشن مجهز کرده تا کاربری آسان تری داشته باشد. با توجه به روشن بودن دائمی صفحه برای بهبود عملکرد باطری نرخ نوسازی صفحه نمایش به ۱ هرتز کاهش یافته که اپل از آن به عنوان تکنولوژی LTPO یاد کرده است! این ساعت‌هوشمند مجهز به قطب نما بوده که برای سفرهای برون شهری قطعا کارآمد خواهد بود. صفحه نمایش از نوع لمسی بوده که کیفیت مناسبی داشته و حساسیت خوبی نسبت به تاچ دارد. این ساعت مجهز به GPS داخلی بوده که دقت بالایی دارد.

خرید ساعت‌‌ هوشمند اپل سری 5

ویژگی شاخص این گجت که در سری ۴ نیز وجود دارد امکان ثبت و پردازش اطلاعات مربوط به ضربان قلب بوده که برای افراد دارای ناراحتی قلبی ایده آل است. به لطف بدنه ضد آب می توان از این ساعت تا عمق ۵۰ متری استفاده کرده و با برنامه های ورزشی مختلف اطلاعات مربوط را مشاهده کرد. وجود قطب نما و GPS دقیق در کنار سنسور ضربان قلب سبب شده اپل واچ یک ساعت هوشمند ضدآب همه کاره باشد. اما شارژدهی ضعیف باطری سبب می شود در صورت استفاده مداوم تقریبا روزی ۱ بار نیاز به شارژ داشته باشد. ضمن اینکه این دستگاه تنها با گوشی های اپل سازگار است.

اپل واچ سری Apple Watch Series 5 ) 5 ) بدون شک بهترین گزینه برای دارندگان گوشی های آیفون است. از زمان معرفی این محصول گزارشی مبنی بر باگ های احتمالی در آن گزارش نشده است. عمده انتقاد کاربران به طراحی ظاهری آن بوده که تفاوتی با مدل قبل نداشته ضمن اینکه اپل تدبیری برای افزایش شارژ دهی باتری آن اتخاذ نکرده است.

۲- ساعت هوشمند Galaxy Watch 2 سامسونگ

سامسونگ در ساخت این ساعت هوشمند همانند نسخه قبلی از آلومینیوم برس خورده استفاده کرده که کیفیت مطلوبی دارد. صفحه نمایش Super AMOLED دایره ای ۱.۴ اینچ بوده و به لطف سنسور نور محیط در تمامی شرایط نوری قابل استفاده است. به لطف GPS داخلی دقیق قابلیت موقعیت یابی در این گجت اسپرت وجود داشته که در کنار فشارسنج، شتاب سنج و ژیروسکوپ به انجام وظیفه می پردازد. سنسور ضربان قلب به صورت مداوم به دریافت و آنالیز ضربان قلب پرداخته که دقت بالایی دارد. سامسونگ در این ساعت از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی پایزن استفاده کرده که سازگاری مناسبی با برنامه های کاربری آن دارد.

خرید ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ

به لطف استاندارد IP68 این ساعت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است که همین امر سبب شده یک گزینه ایده آل برای کاربری ورزشی باشد.

به علت استفاده از سیستم عامل اختصاصی تعداد برنامه های قابل نصب از سایر ساعت ها کمتر است. شارژ دهی باطری در صورت استفاده مداوم حدود ۵/۱ روز خواهد بود که دلیل آن صفحه نمایش همیشه روشن و وجود سنسورهای فراوان است.

سامسونگ با تجربه Galaxy Watch Active سعی در برطرف نمودن نقاط ضعف در نسخه دوم را داشته است. کاربران در استفاده از این گجت مشکل اصلی آن را سیستم عامل پایزن اعلام نموده اند. نقطه ضعف این سیستم عامل کم بودن برنامه های اختصاصی است به عنوان مثال برنامه مجزایی برای تلگرام وجود نداشته و شما تنها قادر به دریافت اعلان های این برنامه هستید و مشاهده پیام های قبلی بر روی ساعت ممکن نیست. ضمن اینکه طراحی شیشه اصلی ضد خش نیست و در صورت وارد شدن ضربه آسیب زیادی خواهد دید و حتما به محافظ مخصوص نیاز دارد.

۳- ساعت هوشمند هوآوی Watch GT2

محصول هوآوی یکی از زیباترین ساعت های معرفی شده تا به امروز است. بدنه تیتانیومی این ساعت در کنار بند فلزی سبب شده ظاهری رسمی داشته باشد. صفحه نمایش ۱.۴ اینچی از نوع OLED بوده که کیفیت خارق العاده ای داشته و به لطف سنسور نور محیط در همه شرایط روشنایی بالایی دارد.

این ساعت هوشمند نیز همانند سایر رقبا به سنسورهای فشارسنج، ژیروسکوپ Gyroscope و شمارش ضربان قلب مجهز است که دقت مناسبی دارند. به لطف وجود GPS داخلی دقیق و سنسور قطب نما این ساعت می تواند در سفرهای خارج شهر و نقاط دورافتاده کارامد باشد.

خرید ساعت‌ هوشمند هوآوی

وجود سنسورهای متعدد و برنامه های ورزشی مناسب در کنار ضد آب بودن سبب شده GT2 یک ساعت ورزشی مناسب باشد.

به لطف باتری ۴۵۵ میلی آمپری این ساعت شارژ دهی مناسبی داشته و در استفاده معمولی تا ۲ هفته احتیاج به شارژ نخواهد داشت اما در صورت استفاده مداوم از GPS و سنسورها این عدد به ۲ روز کاهش می یابد.

ساعت GT2 هوآوی یکی از زیباترین طراحی های ممکن را در این لیست داشته اما قطعا پرداخت چنین هزینه ای برای یک ساعت چینی قابل قبول نیست. امکانات این ساعت همپای سایر رقبای پرچمدار خود بوده و به لطف طراحی خوب مشتاقان زیادی دارد اما گلایه اکثر کاربران از قیمت بالای این ساعت است.

۴- ساعت هوشمند سونتو SS050052000

ساعت سونتو از یک طراحی ساده و زیبا برخوردار است. کمپانی در ساخت این ساعت‌هوشمند از یک صفحه نمایش ۱.۷ اینچی استفاده که کیفیت بالایی دارد. دستگاه تنها به رابط Bluetooth مجهز بوده و به همین دلیل قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد. حسگرهای گام شمار، ژیروسکوپ و شتاب سنج وظیفه دریافت و پردازش داده های ورزشی را دارند. برنامه های اختصاصی سونتو نشان می دهد این ساعت با هدف کاربری ورزشی ساخته شده به طوری که ریزترین جزئیات فعالیت ها ثبت و به شما یادآوری می شود.

خرید ساعت‌ هوشمند سونتو

سنسور ضربان قلب به وسیله برنامه اختصاصی گزارش نسبتا کاملی از وضعیت قلب ارائه می دهد که دقت خوبی دارد.

در صورت استفاده رومزه این ساعت تا ۵ روز نیاز به شارژ نخواهد داشت اما استفاده مداوم از GPS شارژ دستگاه را در ۵/۱ روز خالی خواهد کرد.

ساعت سونتو مورد بحث که ارزان ترین محصول این کمپانی به شمار می رود مدت زمان زیادی از معرفی آن نمی گذرد به همین دلیل امتحان خود را برای استفاده بلند مدت پس نداده است. اما به جهت کیفیت بالای سایر محصولات این شرکت فنلاندی می توانید با خیال راحت به خرید این ساعت بپردازید و چنانچه طراحی ظاهری آن مورد پسند شما نیست می توانید مدل های هم رده با ظاهر جذاب تر را انتخاب کنید.

۵- ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos بهترین ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی جزء بهترین مارک های ساعت هوشمند است. Stratos از یک بدنه با متریال چندگانه با کیفیت استفاده کرده که طراحی زیبا و اسپرتی دارد. صفحه نمایش ۱.۳۴ اینچی کیفیت مطلوبی در کاربری های مختلف دارد اما نور پایین صفحه در محیط های پرنور آزار دهنده است. سنسورهای به کار رفته در این گجت شامل شتاب سنج، قطب نما، گام شمار و سنسور ضربان قلب بوده که در کنار GPS داخلی کارایی مطلوبی دارند.

خرید ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos

باطری دستگاه شارژ دهی خوبی داشته و در استفاده روزمره تا ۴ روز پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود اما در صورت استفاده از GPS این میزان نصف خواهد شد که بازهم برای بهترین ساعت هوشمند شیائومی عدد قابل قبولی است.

تجربه زیاد شیائومی در ساخت ساعت هوشمند ورزشی سبب ارائه Performance فوق العاده خوب این دستگاه در بخش ورزش بوده به وسیله پروفایل های ورزشی مختلف می توان میزان فعالیت را سنجید.

ساعت Strators شیائومی پایین ترین قیمت را در قبال امکانات ارائه شده دارد. اما مشکل اصلی این ساعت کیفیت نه چندان خوب صفحه نمایش و عدم پشتیبانی از زبان فارسی است که به نسبت مدل های رقیب ضعف بزرگی به حساب می آید. برنامه های اختصاصی ورزشی ارائه شده برای این ساعت سبب شده یکی از ساعت های مورد علاقه ورزشکاران باشد هرچند که گزارش هایی مبنی بر مشکلات سخت افزاری در استفاده بلند مدت شنیده شده است.

۶- ساعت هوشمند گارمین FENIX5X

گارمین یکی از شاخص ترین کمپانی های تولید تجهیزات رهیاب است. این زمینه فعالیت در طراحی ساعت مشهود بوده که با مشاهده آن گمان می کنید با یک ساعت هوشمند ضد ضربه مواجه هستید. صفحه نمایش ۱.۲ اینچی لمسی نیست و به وسیله ۵ دکمه کنترل می شود. سنسورهای ژیروسکوپ، شتاب سنج، گام شمار، قطب نما، فشارسنج همانند بسیاری از ساعت های هوشمند موجود بوده با این تفاوت که سنسور ارتفاع سنج نیز در این گجت وجود دارد. تفاوت کارکرد این سنسورها را از همان ابتدا مشاهده خواهید کرد به طوری که در نقشه های موجود در ساعت امکان رهیابی وجود داشته و در شرایط جغرافیایی مختلف موقعیت شما به طور دقیق اعلام می گردد.

خرید ساعت هوشمند گارمین FENIX5X

باطری لیتیومی دستگاه در شرایط کاری پر فشار تا ۵/۱ روز شارژدهی داشته که مناسب ارزیابی می شود. این ساعت دارای Bluetooth و USB بوده و با سیستم عامل های اندروید و IOS سازگار است.

ساعت هوشمند گارمین به هیچ عنوان یک ساعت برای کاربری روزمره نیست و مناسب استفاده های ورزشی و بیراهه نوردی است.

بدون شک گارمین خاص ترین ساعت این نقد و بررسی لقب می گیرد. این ساعت به لطف متریال با کیفیت بدنه فوق العاده مقاومی داشته تا در کنار برنامه جغرافیایی انحصاری بهترین گزینه برای کوهنوردان و دوست داران طبیعت گردی باشد. عدم وجود نقشه های داخل کشور در این ساعت ضعف بزرگی محسوب شده که البته راه های برای برطرف نمودن این مشکل وجود دارد. اما قیمت بالای آن قطعا سبب تردید خریدار می شود

۷- ساعت هوشمند لنوو مدل HW25P

ساعت HW25P یک محصول مناسب در کلاس قیمتی اقتصادی است که ویژگی های مناسبی دارد. صفحه نمایش ۱.۳ اینچی لمسی نبوده و کلیدهای تعبیه شده وظیفه انتقال فرامین را برعهده دارند. سنسور گام شمار و سنجش ضربان قلب تنها حسگرهای دستگاه بوده که دقت سنسور ضربان قلب چندان دقیق نیست. سنسور گام شمار دقت مطلوبی داشته و به وسیله برنامه های ورزشی تعبیه شده می توان اطلاعات مختلفی را دریافت کرد.

خرید ساعت هوشمند لنوو مدل HW25P

هشدارها و اعلان های دریافتی بر روی صفحه بدون مشکل نمایش داده می شود اما کیفیت صفحه ضعیف تر از رقبا است. به لطف استاندارد IP68 این ساعت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است که البته دوام این ویژگی قابل تضمین نیست.

ساعت HW25P قربانی قیمت گذاری نامناسب کمپانی خود شده است. متریال ساعت در استفاده طولانی مدت کیفیت خود را حفظ می کنند و باطری با افت توان روبرو نخواهد شد. اما اکثر کاربران با مقایسه قیمت و امکانات دریافتی به گزینه های دیگری فکر می کنند.

۸- ساعت هوشمند amazfit Bip Lite بهترین ساعت هوشمند ارزان

ساعت هوشمند Bip Lite یکی از محصولات اقتصادی امیزفیت است. بدنه صفحه نمایش ۱.۲۸ اینچی را دربرگرفته که می توانست ابعاد بزرگتری داشته باشد. کیفیت صفحه چندان مناسب نبوده که البته با توجه به کلاس قیمتی قابل پیش بینی است. این ساعت تنها به سنسور گام شمار و سنسور شمارش ضربان قلب مجهز است که دقت مناسبی دارند. تفاوت این ساعت با نسخه Global در عدم وجود GPS است. به وسیله برنامه های اختصاصی Mi  امکانات فراوانی را در اختیار خواهید داشت که اکثر آنها رایگان هستند. شارژ دهی باطری حدود ۴ روز بوده که دلیل عمده آن پایین بودن رزولوشن صفحه نمایش است. اعلان های فارسی به وسیله برنامه های مخصوص بر روی ساعت قابل مشاهده است.

خرید ساعت هوشمند amazfit Bip Lite

برنامه های ورزشی اختصاصی شیائومی امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند ضمن اینکه به دلیل ضدآب بودن می توان از آن در استخر نیز بهره برد.

Bip Lite یکی از محبوب ترین ساعت های زیر ۱ میلیون تومان بازار است. کاربران زیادی پس از سال ها استفاده از این ساعت از آن رضایت داشته و تنها نقطه ضعف آن را کیفیت پایین صفحه نمایش می دانند. وجود برنامه های متنوع سبب شده در بحث امکانات کاربران کمبودی احساس نکنند. به گفته اکثر کاربران حتی پس از گذشت چندسال نیز این ساعت ارزان قیمت خاصیت ضد آب بودن خود را حفظ کرده و باتری ساعت نیز دوام مطلوبی دارد.

۹- ساعت هوشمند کودک OEM G90

ساعت هوشمند G90 یک ساعت سیمکارت خور مخصوص کودکان است. این ساعت یک بدنه پلاستیکی دارد که صفحه نمایش ۱.۴ اینچی را احاطه کرده است. به دلیل قابلیت نصب سیمکارت و وجود GPS داخلی امکان رصد لحظه به لحظه کودک وجود داشته که اطلاعات مورد نظر می تواند برای چند دستگاه ارسال شود.

خرید ساعت هوشمند کودک OEM G90

علاوه بر قابلیت مکالمه به وسیله ساعت امکان شنود نیز وجود داشته تا شرایط تحت کنترل والدین باشد. سنسورهای گام شمار و شتاب سنج به صورت لحظه ای اطلاعات مربوط به حرکت کودک را ثبت و برای والدین ارسال می کنند.

بر روی ساعت یک دوربین کوچک نیز وجود داشته که البته کیفیت بالایی ندارد.

بزرگترین نقطه ضعف این گجت شارژدهی پایین آن است که البته به دلیل وجود سیمکارت و GPS منطقی به نظر می رسد و به طور کل می توانG90  را بهترین ساعت هوشمند کودک دانست.

ساعت G90 با توجه به وظیفه اصلی خود قیمت و امکانات مناسبی داشته و کاربران از خرید آن رضایت داشته اند. با توجه به اینکه کاربر اصلی این ساعت کودکان هستند تجربه نشان داده در استفاده طولانی مدت هیچ مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای این گجت رهیاب به وجود نخواهد آمد.

۱۰- ساعت هوشمند سیمکارت خور DZ09 یک ساعت موبایلی ارزان

ساعت DZ09 یک محصول اقتصادی و کارامد است. این ساعت سیمکارت خور می تواند به طور کاملا مستقل از تلفن همراه فعالیت کرده و نیازهای کاربر را برطرف کند. صفحه نمایش LCD 1.54 لمسی بوده ولی نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. علاوه بر درگاه سیمکارت درگاه کارت حافظه جانبی نیز بر روی دستگاه تعبیه شده که می توان کارت حافظه ۱۶ گیگابایتی بر روی آن قرار داد.

خرید ساعت هوشمند سیمکارت خور  DZ09

در قسمت جلو یک دوربین VGA قرار داشته که می توانید عکس های گرفته شده با آن را به وسیله شبکه های اجتماعی برای دوستان خود ارسال کنید. با اتصال دستگاه به تلفن همراه به وسیله Bluetooth می توانید تماس های گوشی را نیز پاسخ داده ضمن اینکه به پخش موسیقی نیز بپردازید.

امکانات این ساعت هوشمند فراتر از قیمت آن بوده و بدون تردید بهترین ساعت هوشمند سیمکارت خور است اما تجربه استفاده بلند مدت آن نشان داده عمر این گجت طولانی نخواهد بود ضمن اینکه در برخی قسمت ها پشتیبانی از زبان فارسی به درستی صورت نمی گیرد.

در این مقاله به معرفی و بررسی برخی از بهترین مدل های ساعت‌هوشمند پرداختیم  و سعی کردیم در راهنمای خرید ساعت هوشمند با بیان نکاتی درباره ویژگی های یک ساعت هوشمند خوب و همچنین با ارائه چندین پیشنهاد خرید ساعت هوشمند به شما در انتخاب بهتر این گجت پرطرفدار کمک کنیم. از نظر ما  بهترین ساعت هوشمند  بدون تردید ساعتی است که علاوه بر سازگاری با تلفن همراه  بتواند به خوبی پاسخگوی نیاز های کاربر بوده  و همچنین مطابق با سطح توقع و سلیقه او باشد.

برای شما علاوه بر قیمت ساعت هوشمند  کدام یک از امکانات ساعت هوشمند مهم تر و کاربردی تر است  و می تواند در انتخاب و  خرید شما تاثیر گذار باشد؟ آیا نکات ارائه شده  و بررسی های  انجام شده  در مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند که با شما همراهان گرامی به اشتراک گذاشته شد برای شما مفید بود؟  لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.6/5 - (11 امتیاز)