مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۱:۳۷:۱۵ ساعت:     
 پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 28 March 2024 میلادی  و   18 رمضان 1445 قمری
6276
19 آوریل 2017

 

 

اگر می خواهید جام عسل و نوشیدنی عروس و داماد را تزئین کنید و به دنبال ایده هایی شیک و جذاب برای تزیین جام  و هرچه زیباتر کردن آن هستید با سایت رنگ وارنگ همراه شوید؛ تا بتوانید با مشاهده و ایده گرفتن از این تصاویر ، تزیین جام عسل و نوشیدنی عروس و داماد را طبق سلیقه و نظر خودتان به صورت زیبا، شیک و حرفه‌ای آماده کنید.

ایده هایی که در این مطلب برای تزیین جام عسل و نوشیدنی عروس و داماد با شما به اشتراک گذاشته ایم به کمک هنر ویترای خلق شده اند. در برخی از عکس هایی که برای مدل تزیین جام  با شما به اشتراک گذاشته ایم ، در کنار استفاده از تکنیک ویترای (نقاشی  روی شیشه) از مواردی همچون مروارید ، روبان ، تور، سنگ های تزیینی ، گل های تزیینی خمیری یا فومی  استفاده شده است .

 

وسایل لازم برای تزیین جام عسل و نوشیدنی عروس و داماد

 

برای هنر ویترای (نقاشی  روی شیشه) به وسایل و ابزاری از جمله دورگیر (لاینر) ، رنگ ویترای ، قلم موی ظریف و سرگرد و جام  نیاز دارید.

ابتدا جام مورد نظرتان را با الکل یا آب و صابون خوب بشویید. در مرحله بعد طرح را روی جام بکشید. برای اینکه  طرح مورد نظرتان را راحت تر بکشید می توانید طرح را روی کاغذ بکشید و کاغذ را در داخل جام بگذارید و در قسمت مورد نظر فیکس کنید. در مرحله بعد طرح را با ماژیک روی ظرف بکشید. حالا با خمیر دورگیر ،  روی خطوط طراحی شده بکشید. خمیر دور گیر رنگ های متنوعی دارد . برحسب طرح تان می توانید از رنگ مناسب انتخاب کنید. رنگ سفید ، مشکی و طلایی رنگ های پر کاربردتر هستند. بعد از دورگیری اجازه بدهید تا طرح خشک شود.

در مرحله بعد با قلمو  شروع به رنگ آمیزی کنید. رنگ های ویترای بر دو پایه تینر و آب و در انواع ساده ، اکلیلی و متالیک  در بازار وجود دارند. برای  کمرنگ نمودن  رنگها از کیلر ورسای و برای مات کردن و کم کردن شفافیت رنگ ها می توانید  از رنگ ویترای سفید  استفاده کنید. بعد از رنگ آمیزی با اسپری براق کننده سطح کار را بپوشانید.

 

 

 توصیه ها و نکات تزیین جام

 

  1. از اسپری براق کننده به منظور زیباتر شدن و فیکس کردن طرح استفاده می شود.
  2. اگر می خواهید طرح روی ظرف کاملا فیکس  و قابل شستشو شود حتما باید از تکنیک ویترای و ابزار آن استفاده کنید ؛ در غیر این صورت می توانید با خلاقیت خود و با وسایلی که در دسترس دارید طرح را روی جام بکشید.
  3. اگر نیازی به استفاده از خمیر دور گیر نبود می توانید با دقت بیشتر فقط از خود رنگ برای کشیدن طرح استفاده کنید.
  4. در آخر می توانید در صورت لزوم طرح کشیده شده بر روی جام را با تزیینات مختلف همراه کنید.

ایده های تزیین جام برای عروس و داماد

 

 

در ادامه ایده هایی  متنوع و جدید برای تزیین جام عروس و داماد با شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده تا بتوانید با ایده گرفتن از  تصاویر ارائه شده ، تزیینات  جام عسل  و نوشیدنی عروس و داماد را طبق سلیقه و نظر خودتان به صورت زیبا، شیک و حرفه‌ای انجام دهید. سعی کردیم مدل های متنوع ، زیبا و جدید را در اختیار شما قرار دهیم تا برای انتخاب طرح و مدل محدودیت نداشته باشید و بتوانید به شکل دلخواه تزیینات جام را انجام دهید . از این جام ها ی تزیین شده به جز استفاده برای عسل و نوشیدنی مراسم عقد و عروسی می توانید برای تزیین داخل یخچال عروس هم استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

رنگ وارنگ امیدوار است ،  به شما دوستان هنرمند در زمینه تزیین جام عسل و نوشیدنی برای  عروس و داماد کمک کرده باشد تا بتوانید با ایده گرفتن از تصاویر و استفاده از سلیقه و خلاقیت خود  تزئینات زیبایی برای جام های خود داشته باشید.

 

نظر شما در مورد تزیینات ارائه شده  برای تزیین جام عسل و نوشیدنی عروس و داماد  چیست؟ آیا این تزیینات مورد پسند سلیقه شما  عزیزان قرار گرفت؟

اگر ایده و یا نظری در این باره دارید خوشحال می شویم آن را با ما و دیگر کاربران خوب رنگ وارنگ به اشتراک بگذارید.

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

 

 

 

4.3/5 - (10 امتیاز)