مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۰:۵۲:۳۴ ساعت:     
 پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 28 March 2024 میلادی  و   18 رمضان 1445 قمری
2878
7 دسامبر 2016

رنگ وارنگ با  ایده هایی برای عکاسی از نوزادان و کودکان در خدمت شما خوبان عزیزان است. همه والدین دوست دارند عکس های زیبا از نوزاد و کودک خود بگیرند اما شاید  بنا به دلایل مختلف از جمله نداشتن زمان کافی ، عدم همکاری کودک ، عدم توانایی مالی برای مراجعات مکرر به آتلیه ها و … این کار برایشان امکان پذیر نباشد. برای این دسته از والدین پیشنهادات و ایده هایی داریم.

 

در مطالب گذشته  که نکاتی درباره عکاسی کودکان و نوزادان  با شما به اشتراک گذاشتیم سعی کردیم شما را با تکنیک ها و ترفند های عکاسی از این موجودات دوست داشتنی را به طور خلاصه و مفید آشنا کنیم ؛ حال وقت آن رسیده مدل هایی برای عکاسی را دراختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید  با ایده گرفتن از آنها عکس های متنوع ، متفاوت، خلاقانه و جذاب تری را از دلبندانتان ثبت کنید. به خصوص که هر چه سن کودک شما پایین تر باشد درصورت نداشتن مدل و ایده خاص عکس های کوچولوی دوست داشتنی  شما یکنواخت شده و از جذابیت آن کاسته می شود.

ایده هایی برای عکاسی از نوزادان و کودکان

 

همانطور که می دانید زیبایی عکس های کودکانه در واقع به این خاطر است که آنها از ژست های کاملا طبیعی خود استفاده می کنند. البته گاهی هم لازم است تا با شکلک ها و حرکاتی که انجام می دهید کودک را وادار به  تغییر  حالات و پز های خود کنید. این راهم بدانید که کودک شما در هر مرحله از عکاسی انرژی زیادی صرف می کند پس لطفا زمانی که احساس کردید کوچولو خسته شده  بدون هیچ درنگی به او اجازه استراحت بدهید. به هر حال باید قبول کرد با تمام سختی هایی که ممکن است عکاسی  از کودکان داشته باشد قطعا شیرینی ها و زیبایی های خاص خود را نیز به همراه دارد.

بسته به نوع عکس  می توانید از انواع اکسسوری از جمله خز ،انواع پارچه ، بادکنک ، گل ، لباس ،عروسک ،اسباب بازی و … به میزان معقول و به اندازه ،  برای زیبایی هرچه بیشتر  و ایجاد تنوع در عکس ها استفاده کنید.

 

اگر قصد دارید در خانه عکس های زیبا و حرفه ای از کودک خود ثبت کنید و  به دنبال ایده هایی برای عکاسی از نوزادان و کودکان خود هستید، با رنگ وارنگ  و یکسری از این ایده ها همراه شوید .

 

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.6/5 - (5 امتیاز)