مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۴:۵۴:۳۱ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
4410
27 می 2018

جشن تولد یک شخص با کیک تولد و شمع روشن بر روی آن در آلمان و از قرن هیجدهم نشأت گرفته‌است. این کیک از اواسط قرن نوزدهم بخشی جدایی‌ناپذیر از مراسم جشن تولد در کشورهای پروتستان را تشکیل می‌داده‌است و به تدریج این رسم در دیگر کشورها نیز رایج شده‌است .

کیک گونه‌ای شیرینی است که خاستگاه اروپایی دارد و سه ویژگیِ شیرین بودن، سبکی و بافت اسفنجی را در ذهن مجسم می کند. کیک تولد علی رغم تنوع فراوانی که دارد، در سراسر جهان و بین میلیاردها انسان، دارای یک مفهوم مشترک است. کیکی معمولا چند لایه، به همراه خامه یا دیگر مواد و دارای تزییناتی خاص، که خوراکی اصلی جشن تولدها به حساب می‌آید.

یک کیک تولد کامل، نه تنها باید از ظاهری جذاب برخوردار باشد، باید طعم و مزه خوبی هم داشته باشد. مهم‌ترین نکته این است که طعمی را انتخاب کنید که مورد پسند اکثر افراد حاضر در مهمانی باشد . شما باید هم در مورد طعم خود کیک، هم مواد بین لایه‌های آن و هم رویه خامه‌ای کیک تولد تصمیم‌گیری کنید. توجه داشته باشید که کیک‌های تولد شکلاتی یکی از محبوب ‌ترین کیک‌های تولد از نظر طعم هستند.

مواد تشکیل دهنده کیک موجب می شوند تا کیک در مجاورت هوا خشک ‌شود، به همین علت در روش‌های تزیینی، معمول است که سطح کیک به طور کامل با مواد پوشانده شود تا مانع از رسیدن هوا به کیک شود و  دوام کیک افزایش یابد. برای پوشاندن ، تزیین و زیباسازی کیک از خامه زده شده، کرم کره، مرنگ، فوندانت یا خمیر شکر، شکلات ، مارزیپان و  جوهر خوراکی استفاده می شود .

حالا بعد از این مقدمه کوتاهی که درباره کیک برای شما دوستان گفته شد بهتره سراغ اصل مطلب بریم یعنی ،مدل و تزیین های کیک تولد که توسط سایت رنگ وارنگ برای شما گرد آوری شده ،امیدواریم این مدل ها بتواند پاسخگوی سلیقه شما عزیران باشد، پس لطفا با ما همراه شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4/5 - (3 امتیاز)