مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۵:۱۸:۴۷ ساعت:     
 پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 18 April 2024 میلادی  و   9 شوال 1445 قمری
112857
18 اکتبر 2018

با زیباترین مدل های ژله بته جقه از سایت رنگ وارنگ در خدمت شما عزیزان هستیم. یکی از جذاب ترین و جدید ترین مدلهای ژله، ژله به شکل بته جقه است. این ژله را  می توانید با رنگ های مختلف و با دیزاین های متفاوت تهیه کنید. اگر در انتخاب رنگ و طعم ژله و همچنین دیزاین این مدل ژله تردید دارید با این مطلب از سایت رنگ وارنگ همراه شوید .در ادامه سعی کردیم مدل های مختلف ژله بته جقه از نظر رنگ و تزیین را با شما به اشتراک بگذاریم و به شما در انتخاب صحیح تر و زیباتر رنگ ژله و همچنین تزیین در قالب بته جقه که موجب شکیل تر شدن میز پذیرایی تان می شود ، کمک کرده باشیم.

مدل ژله با طرح بته جقه

ژله با طرح بته جقه؛ طرحی جدید، خاص و متنوع است که برای انواع مهمانی ها مناسب است. از ژله معمولا به عنوان دسر و میان وعده استفاده می‌شود. همانطور که می دانید ژله ها بسیار متنوع است و حق انتخاب هم زیاد و شما می توانید ژله با طعم دلخواهتان را تهیه کنید. باید توجه داشت که پودرهای ژله و ژله‌های آماده درصد بالایی شکر دارند و برای افراد مبتلا به دیابت و دارای اضافه وزن بالا مناسب نیستند. مصرف زیاد این فرآورده در کودکان نیز می‌تواند نه باعث چاقی و فساد دندان شود.

اگر نمی خواهيد از پودر ژله هاي آماده و موجود در بازار به دلیل داشتن وجود مواد مصنوعي و نگهدارنده استفاده كنيد می توانید از ترکیب آب میوه طبیعی  و یا شهد میوه به همراه پودر ژلاتین  ژله سالم تری را تهیه کنید .

ژله بته جقه
ژله-طرح-بته-جقه
تزیین ژله بته-جقه
ژله-بته-جقه

ژله بته جقه یلدا

ژله-طرح-بته-جقه یلدایی

اگر می خواهید برای تزیین ژله شب یلدا ایده بگیرید و با زیباترین مدل های ژله های یلدایی را آشنا شوید؛ پیشنهاد می کنیم مطلب تزیین ژله و دسر شب یلدا(چله)|۶۶مدل زیبا و متنوع ژله هندوانه و انار مطالعه و مشاهده کنید.

ژله-طرح-بته-جقه
ژله با طرح-بته-جقه با تزیین مروارید و گل
ژله-طرح-بته-جقه
ژله بته جقه با تزیین ژله رولی
ژله بته-جقه
ژله ی بته جقه
ژله-طرح-بته-جقه

چنانچه بخواهید هنگام درست کردن ژله از میوه ها استفاده کنید به این نکته توجه داشته باشید که آنزيم موجود در بعضي ميوه ها مثل كيوي، آناناس،هلو و انبه باعث بسته نشدن دسرهاي ژلاتينه مي شوند . اگر این نکته را نمی دانستید و ژله نبست ، ناراحت نباشید  می توانید مواد ژله را داخل میکسر بریزید و له کنید سپس یک تا دو قاشق ژلاتین به روش بن ماری حل کنید و به مواد اضافه کنید و مجددا داخل  یخچال بگذارید تا ژله ببندد.

در صورت استفاده از اين ميوه ها بهتر است چند دقيقه ميوه را در حدي كه شكل آن از بين نرود ، حرارت دهيد . در كمپوت اين ميوه ها آنزيم آنها از بين رفته است . همچنین در صورت استفاده از میوه های اسیدی و ترش مانند ليمو، نارنگی و … زمان آماده شدن ژله بیشتر می شود و ژله دیرتر می بندد.

ژله-طرح-بته-جقه
تزیین ژله در قالب بته جقه

تزیین ژله بته جقه با ژله رولی

ژله-طرح-بته-جقه

اگر می خواهید با روش آماده سازی ژله رولی Pinwheel آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش کامل تهیه انواع ژله رولی+زیباترین ایده ها برای تزیین آن دیدن کنید.

ژله ی بته-جقه
تزیین ژله-طرح-بته-جقه
تزیین ژله-طرح-بته-جقه با ژله رولی

اگر شما هم تمایل دارید ژله و دسر را به شکل بته جقه تزیین کنید، نیاز به تهیه قالب این طرح دارید. اگر قصد دارید این مدل قالب را به صورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری کنید ؛ می توانید از طریق لینک زیر وارد صفحه فروش این محصول شوید.

امیدواریم با کمک مدل های ارئه شده ، برای تزیین بهتر و زیباتر ژله مدل بته جقه ایده گرفته باشید.

نظر شما درباره این مدل ها چیست؟ چنانچه هر گونه نظر ،یا تجربه ای درباره این مدل ژله و این مطلب دارید می توانید از قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید. منتظر دریافت نظرات و تجربیات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

گرد آوری و تنظیم : https://rangvarang.com

4.7/5 - (6 امتیاز)