مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۳:۱۵:۲۵ ساعت:     
 پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 28 March 2024 میلادی  و   18 رمضان 1445 قمری
7598
23 فوریه 2017

اگر شما هم به دنبال انتخاب مدل مانتو سنتی هستید، با این مطلب از سایت رنگ وارنگ همراه شوید.  مانتو سنتی به  مدل هایی از مانتو گفته می شود که در کنار دوخت و طراحی معمولی و یا مدرن در تزیین آنها از نمادهای سنتی استفاده می شود. پارچه های ترمه و سوزن دوزی از جمله پارچه هایی هستند که در دوخت مانتو سنتی  بسیار مورد استقبال و استفاده قرار می گیرند. طرح هایی نظیر طرح فرش و گلیم ، بته جقه ، گل و مرغ ، خوشنویسی و طرح کاشی را می توان از دیگر طرح های مورد استفاده در انواع مانتو سنتی نام برد.

در ادامه زیباترین ، متنوع ترین و جدیدترین مدلهای مانتو سنتی در طرح ها و رنگ های متنوع را تقدیم نگاه شما عزیزان می کنیم. پیشنهاد می کنیم مشاهده این مدل ها را از دست ندهید.

مدل مانتو سنتی شیک

انواع مدل مانتو سنتی

مانتو سنتی در مدل های مختلف در بازار عرضه می شود. مانتو سنتی کوتاه ، بلند ، جلو باز ، جلو بسته ، مانتو پیراهنی ، مانتو دامنی ، مانتو جلیقه دار و سارافون دامن از انواع مانتو سنتی هستند.

به دلیل وجود تنوع در مانتو های سنتی چه از لحاظ طراحی و نقوش مورد استفاده و چه از نظر نوع پارچه و رنگ موجب شده که این مدل مانتو برای حضور در اکثر مهمانی ها و مراسم مناسب باشد.

انتخاب صحیح نوع پارچه مانتویی، نقوش سنتی و طراحی مناسب در کنار توجه به ترکیب رنگ مناسب در زیبایی مانتو سنتی بسیار تاثیر گذار است. نقوش سنتی در قسمت یقه ، سر آستین ، جیب ، در اشکال مختلف و در دیگر نقاط مختلف مانتو استفاده می شود.

مدل مانتو سنتی عکس

نحوه ست کردن با مانتو سنتی

بهتر است از شال و روسری ساده  که با رنگ مانتو و یا طرح های سنتی همخوانی و هماهنگی دارد، پوشیده شود این نکته به ویژه در مدل هایی از مانتو سنتی که کمی پرکارتر و شلوغ تر هستند اهمیت بیشتری دارد.

بهتر است استایل خود را ، با کفش های پاشنه دار متناسب با فصل و نوع مهمانی در کنار کیف با طرح ساده و رنگ متناسب با مانتو کامل کنید.

انواع مدل مانتو سنتی

مانتو سنتی جدید

مدل مانتو سنتی

مانتو سنتی زمستانی

مدل مانتو سنتی پاییزه

عکس مانتو سنتی رنگی

مدل مانتو سنتی زمستانه

مدل مانتو نخی سنتی

مدل مانتو سنتی نخی

مانتو سنتی مجلسی مشکی

مانتو مشکی یکی از انواع مانتو است که در میان بانوان بسیار پر طرفدار است. ست کردن راحت تر، مناسب بودن آن برای انواع مجالس و مهمانی ها، تنوع بالا ،عدم نیاز به مراقبت زیاد برای تمیز نگه داشتن آن  و همیشه مد بودن از جمله دلایل محبوبیت آن به شمار می رود.

مانتو مشکی سنتی و کارشده ، اسپرت ، مجلسی ، ساده ، اداری را بر اساس نوع مجلس و مراسمی که می خواهید در آن شرکت کنید  می توانید انتخاب کرده ، بپوشید و به راحتی شال ، روسری و کیف و کفش خود را با آن ست کنید.

مانتو مشکی کار شده

مانتو مشکی  مناسب برای مهمانی و مجالس معمولا با تزییناتی از جمله پارچه های سنتی ، گیپور ، مروارید ، سنگ و گلدوزی همراه است.

عکس مانتو سنتی مشکی

مانتو سنتی مشکی بلند

مانتو سنتی مشکی مجلسی

با پوشیدن مانتو سنتی مجلسی مشکی به دلیل استفاده از نقوش سنتی و بیشتر شدن جذابیت آن می توانید استایل شیک تر و زیباتری داشته  باشید.

عکس مانتو سنتی جدید

مانتو سنتی بلند مشکی  در جذابیت و  شیک تر شدن  فرم اندام و استایل بانوان  بسیار تاثیر گذار است به همین دلیل عده ای از بانوان طرفدار این مدل مانتو هستند.

مانتو سنتی مشکی بلند مجلسی

مانتو سنتی مجلسی 

مانتو سنتی مشکی بلند 

مانتو سنتی شیک و بلند

مانتو سنتی جلو باز

مانتو سنتی مشکی با نقوش سنتی و خرج کار آبی کاربنی

مانتو سنتی مجلسی و شیک مشکی

طرح مانتو سنتی مشکی بلند

مانتو سنتی مشکی

مانتو سنتی تابستانه

مانتو سنتی بلند و جلو باز

مانتو سنتی رنگ روشن

جدیدترین عکس مانتو سنتی

برای اینکه با پوشیدن مانتو سنتی خوش اندام تر به نظر بیایید لازم است طرح ، اندازه و رنگ مانتو را متناسب با خصوصیات ظاهری خود انتخاب کنید. برای افراد درشت اندام و چاق مانتو های سنتی با نقوش ریز انتخاب مناسب تری است . افراد با اندام لاغر و همچنین متناسب می توانند هم از نقوش ریز و هم از نقوش درشت استفاده کنند.

مانتو سنتی با رنگ های روشن و شاد

ایده دوخت مانتو سنتی 

مانتو سنتی پاییزی

مانتو سنتی پاییزی و زمستانی

مانتو سنتی طرح کاشی

امروزه استفاده از نقوش کاشی که بر گرفته از معماری ایرانی است در میان انواع مدل های مانتو سنتی به چشم می خورد. طراحی مدرن همراه با استفاده از نمادهای سنتی این مدل مانتو، برای بسیاری از افراد شیک پوش که طرفدار طرح های خاص هستند ، جذاب است. طرح کاشی با رنگ آبی لاجوردی در کنار پارچه هایی به رنگ سفید و مشکی ،ترکیبی زیبا و چشمگیر را خلق می کند. البته ترکیب رنگهای مختلفی از طرح کاشی در مانتو سنتی به کار می رود که بسته به سلیقه تولید کننده پارچه و طراح مانتو متفاوت است.

مانتو سنتی تابستانی

عکس مانتو سنتی رنگ روشن

مانتو سنتی رنگی و بلند

عکس مانتو سنتی بلند

مانتو سنتی جلو بسته بلند

مانتو سنتی جلو بسته بلند برای پوشیدن در اکثرمجالس و مهمانی ها مناسب است. این مدل مانتو، موجب می شود فرد در کنار ظاهر پوشیده ، بلند تر ، شیک تر و جذاب تر به نظر برسد. برای تکمیل استایل و زیباتر شدن فرم اندام بهتر است این مدل مانتو با کفش های پاشنه دار پوشیده شود. اندازه پاشنه بر اساس اندازه قد و راحت بودن فرد می تواند متفاوت باشد.
این روزها پوشیدگی ، تنوع در طرح و رنگ ، راحتی و داشتن ظاهری شیک موجب محبوبیت این مدل مانتو نسبت به گذشته شده است.

مانتو سنتی رنگی بلند

مانتو دامن سنتی 

شیک ترین مانتو سنتی

مانتو سنتی بلند

مدل مانتو سنتی بلند

مانتو سنتی رنگی

مانتو سنتی کوتاه 

مانتو سنتی ترمه

مانتو سنتی سفید

عکس مانتو سنتی

جدیدترین مدل مانتو سنتی

جدیدترین مدل مانتو سنتی

مانتو سنتی شیک 

مدل مانتو سنتی شیک و جدید

سعی کردیم مدل های متنوع مانتو سنتی را برای سلیقه های مختلف گردآوری کنیم. امیدواریم مدل های ارائه شده مورد پسند و رضایت شما مخاطبان عزیز قرار گرفته باشد. نظر شما درباره این مدلها چیست؟ شما کدام مدل ها را پسندیدید؟ مشتاق دریافت نظرات و دیدگاه های  شما هستیم.

گرد آوری و تنظیم:https://rangvarang.com  

4.4/5 - (14 امتیاز)