مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۳:۱۵:۲۶ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
2932
1 ژوئن 2017

پژوهش ها نشان داده ، لباس می تواند بر ابعاد شخصیتی افراد از همان اوان کودکی تا بزرگسالی تاثیر بگذارد و یکی از مهمترین این تاثیرات ،تاثیر بر میزان اعتماد به نفس افراد می باشد. دخترها از همان بچگی یاد می‌گیرند حواسشان به ظاهرشان باشد و زیبا به نظر برسند.

دوخت و یا خرید  لباس مجلسی دخترانه نیاز به دقت زیادی دارد چون بچه‌ها دقیقا با پوشیدن همین لباس مجلسی دخترانه است که اولین تجربه‌هایشان از حضور در جمع بزرگ‌ترها را تجربه می‌کنند و هر چقدر لباس مجلسی دخترانه ای که برایشان تهیه کرده اید،زیباتر و مناسب‌تر باشد برای روحیه‌ی اجتماعی‌شان هم بهتر خواهد بود.

در هنگام تهیه لباس مجلسی دخترانه باید به نکاتی از جمله جنس پیراهن توجه کنید. ابریشم و ساتن، جنس مناسب لباس مجلسی دخترانه هستند. این دو پارچه به خودی خود، براق و رسمی هستند و به کار مهمانی‌های مهم می‌آیند. این لباس‌ها باید با انواع روبان و نگین‌های براق تزئین شوند تا به یک لباس مجلسی دخترانه تمام عیار تبدیل شوند.

جنس مورد استفاده دیگر تور است. بچه‌ها عاشق لباس‌هایی با دامن‌های پف‌دار و توری هستند اما این شما هستید که باید به مدل دقت کنید و مراقب استایل آن‌ها باشید. برای مثال دامن‌های توری کوتاه و پف کرده گزینه‌ی مناسبی به عنوان لباس رسمی دخترانه نیست و بیشتر جنبه‌ی نمایشی دارد و به کار تئاترهای کودکانه می‌آید. در حالی که اگر تور به مقدار کم و مناسب در لباس به کار رفته باشد، لباس را زیباتر خواهد کرد.

رنگ‌های شاد و شفاف و زنده، ذوق و شوقی بیشتر برای کودکان ایجاد می‌کند و باید رنگ لباس بچه‌ها با روحیه لطیف آنها هماهنگ باشد .کودکان بیشتر مایل به پوشیدن رنگ‌های قرمز، سبز، نارنجی، زرد، آبی و صورتی هستند

اگر به دنبال مدلهای زیبا برای لباس کودک دلبندتان هستید ،با ما همراه شوید. مدلهایی از  لباس مجلسی دخترانه برای شما جمع آوری شده ،امیدواریم این مدل ها مطابق با سلیقه شما عزیزان باشد.

 

 

 

 

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4/5 - (3 امتیاز)