مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۶:۱۷:۰۸ ساعت:     
 سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  برابر با  Tuesday 19 March 2024 میلادی  و   9 رمضان 1445 قمری
8085
21 ژوئن 2019

طراحی ناخن (دیزاین ناخن ) دارای  یکسری قواعد است  ولی شما می توانید با دیدن آموزش طراحی ناخن و آشنایی با قواعد طراحی ناخنو ایده گرفتن از مدل های مختلف طراحی ناخن و با کمی تمرین در کنار علاقه به یک حرفه ای در زمینه طراحی ناخن تبدیل شوید. فقط باید کمی  تلاش کنید ،صبر و حوصله به خرج دهید و کمی سلیقه و خلاقیت چاشنی کار کنید،نتیجه کار  حتما عالی خواهد شد.

اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید همیشه ناخن های زیبا با طرحهای متنوع و در عین حال ساده و جذاب  داشته باشید ؛ مجموعه کم نظیر آموزش طراحی ناخن را از دست ندهید. با داشتن چنین مجموعه ای به راحتی و خیلی آسان می توانید ناخن های خود را در مدت کوتاه به صورت دلخواه دیزاین و طراحی کنید ، متفاوت باشید و در هزینه و  وقت خود صرفه جویی کنید. پس همین الان برای داشتن این مجموعه کم نظیر  اقدام کنید مطمئن باشید از داشتن آن پشیمان نمی شوید.

آموزش طراحی ناخن

پکیج آموزش طراحی ناخن

مجموعه مدل های طراحی ناخن شامل ایده های ناب، کاربردی و  ساده و جالب به همراه تکنیک های ساده برای طراحی  مفید برای سالن های آرایشگاه و مانیکوریست های حرفه ای و در عین حال قابل استفاده برای افراد عادی در منزل می باشد .

شما با داشتن این مجموعه می توانید ضمن اینکه در وقت خود صرفه جویی می کنید می توانید از طرح ها ایده بگیرید و با سلیقه خودتان طرح های جدید دیگری را  خلق کنید.

این مجموعه (مدل های طراحی ناخن) شامل ۱۷۰ اسلاید و ۱۶۸طرح زیبا و با کیفیت بالا و به فرمت پاورپوینت(ppt)می باشد.

مجموعه مدل های طراحی ناخن

برخی از طرحهای  مجموعه مدل های طراحی ناخن عبارتند از:

طراحی ناخن با طرح گل

دیزاین ناخن چهار خانه

طراحی ناخن فانتزی

طراحي ناخن پلنگی

دیزاین ناخن با طرح فصل ها

دیزاین ناخن برای جشن تولد

طراحی ناخن کارتونی

دیزاین ناخن ۳ بعدي

دیزاین ناخن کودکانه

طراحی‌ناخن میوه ای

دیزاین ناخن عروس

دیزاین ناخن با نگین

طراحی‌ناخن اسپرت

و …

با داشتن این مجموعه می توانید برای دیزاین ناخن و هرچه زیباتر کردن آن به راحتی تصمیم بگیرید. مدل مناسب و مورد نظرتان را به آسانی و بدون دردسر و صرف زمان انتخاب کنید.

آموزش طراحی ناخن

قیمت پایین مجموعه مدل های طراحی ناخن به دلیل ضعف در آموزش نیست فقط و فقط برای این است که خانم های عزیز علاقمند از هر قشری بتوانند این مجموعه را تهیه کرده و از طرح ها و مدل های زیبای  آن بهرمند شوند. تصاویر این مجموعه را می توانید به راحتی بر روی گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر خود مشاهده و از آنها استفاده کنید.

دانلود مجموعه مدل های طراحی ناخن

در صورت تمایل می توانید به روش زیر نسبت به خرید این مجموعه آموزشی اقدام کنید:

بر روی دکمه خرید کلیک کنید،اطلاعات خواسته شده (نام و آدرس پست الکترونیکی) را به طور صحیح وارد کنید ،مجددا بر روی دکمه خرید کلیک کنید،صفحه ای برای شما باز می شودکه از آن طریق می توانید نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید.پس از پرداخت وجه ،فایل مورد نظر به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد. مدت زمان اعتبار لینک دانلود ۴۸ ساعت می باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل در فایل دانلود شده، حداکثر تا ۲۴ ساعت، از طریق منوی تماس با ما یا ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۲۸۳۹۷۶۸۲، اطلاع دهید تا مشکل شما در اسرع وقت، مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت این مجموعه ۱۲۰۰۰ تومان می باشد که با اعمال ۲۰ درصد تخفیف (به مدت محدود) می توانید آن را با مبلغ   9500 تومان تهیه  نمایید. بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی و ایمیل ، به درگاه پرداخت هدایت می شوید .

4.9/5 - (17 امتیاز)