مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۲۱:۲۲:۲۴ ساعت:     
 پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 28 March 2024 میلادی  و   18 رمضان 1445 قمری
21253
27 مارس 2017

در این مطلب از رنگ وارنگ می خواهیم مراحل ساخت خانه بازی کودک با مقوا را با شما به اشتراک بگذاریم. لازم است بدانید یکی از روشهای تقویت حواس پنجگانه ساخت کاردستی است و نقش کارهای دستی را نمی توان دراین باره نادیده گرفت.  در نتیجه مشارکت و هماهنگی میان ذهن ، دست و چشم  کاردستی ساخته و آماده می شود. از کاردستی به عنوان ابزاری برای بیان احساسات و افکار کودکان می توان نام برد. یکی از روشهای تشویق کودک به داشتن ایده های بکر و تازه ساخت کاردستی است. پس این شرایط را برای کودک خود فراهم کنید. در ادامه با آموزش تصویری ساخت کاردستی خانه بازی مقوایی  همراه شوید. کمک به پرورش خلاقیت ، سرگرمی و فراهم کردن  قلمرو شخصی برای کودک می تواند از اهداف ساخت این کاردستی باشد.

 

خانه بازی کودک با مقوا

کاردستی را می توان با وسایل ساده و در دسترسی همچون کاغذ ، مقوا ، ظروف یکبار مصرف و حتی انواع دور ریختنی ها  درست کرد. در این آموزش به کمک مقوا ،چسب و کمی رنگ یک خانه مقوایی زیبا برای کودک خود آماده کنید. کودکان علاقه به ساخت خانه و خانه سازی با وسایل مختلف دارند.یکی از وسایلی که می توانید با آن برای کودک خود خانه بسازید مقوا است. با تهیه کارتن مقوایی در ابعاد بزرگ نظیر کارتن یخچال ، ماشین لباسشویی و وسایلی از این قبیل می توانید خانه بازی متفاوتی را برای کودک خود آماده کنید. شما می توانید از مراحل ساخت این چند مدل خانه بازی ایده بگیرید و آن را با تزیینات و جزییات دیگری طبق سلیقه و امکانات خود همراه کنید. در ساخت این خانه با مقوا می توانید کودک خود را مشارکت دهید و لذت داشتن این خانه را برای او دو چندان کنید.

مراحل ساخت چند مدل خانه بازی مقوایی

خانه بازی کودک با مقوا- ساخت خانه مقوایی برای کودکان

خانه بازی مقوایی

مراحل ساخت خانه بازی کودک با مقوا

ساخت خانه بازی با مقوا

خانه بازی کودک با مقوا- ساخت خانه با کارتن برای بچه ها

ساخت خانه با مقوا برای کودکان

مراحل ساخت خانه بازی کودک با مقوا- الگوی ساخت خانه مقوایی

ساخت خانه با کارتن برای کودک

مراحل ساخت خانه بازی کودک با مقوا

خانه با کارتون برای بچه ها

مراحل ساخت خانه بازی کودک با مقوا

امیدواریم این آموزش مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد و بتوانید به کمک آن موجب سرگرمی و نشاط کودک خود شوید. آیا شما هم تجربه ساخت خانه بازی مقوایی برای کودک خود را داشته اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مطلب از طریق بخش ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.4/5 - (16 امتیاز)