مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۸:۴۱:۲۲ ساعت:     
 سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  برابر با  Tuesday 23 April 2024 میلادی  و   14 شوال 1445 قمری
37753
30 اکتبر 2016

با آموزش ژله رنده ای از سایت رنگ وارنگ در خدمت شما خوبان هستیم. همانطور که می دانید روش های مختلفی برای تهیه دسر وجود دارد. یکی از این دسر ها ، ژله رنده ای است که با شکل و ظاهری متفاوت می تواند به شما در سرو متنوع  دسر و  ژله  کمک کند. اگر می خواهید با روش آماده سازی این مدل ژله آشنا شوید پیشنهاد می کنیم ، تا پایان این مطلب را مطالعه فرمایید. در ادامه به روش طرز تهیه این دسر می پردازیم و تصاویری را برای تزیین آن برای ایده گرفتن با  شما خوبان  به اشتراک می گذاریم.

 

 

 

 

ژله رندهای شیک

 

روش آماده سازی ژله رنده

 

  1. برای تهیه این ژله ۲-۳ رنگ ژله را انتخاب می کنیم . بهتر است رنگ های انتخابی خیلی تیره و یا خیلی روشن نباشد . پیشنهاد رنگ وارنگ استفاده از رنگ تیره در کنار رنگ روشن است.

 

  1. هر بسته ژله را با ۱ لیوان آب جوش حل می کنیم. بهتر است برای حل شدن بهتر پودر ژله ، ظرف را روی حرارت غیرمستقیم (روش بن ماری) قرار دهید .

 

  1. اجازه می دهیم ژله حل شده ، کمی خنک شود . حالا ۲-۳ قاشق بستنی یا ۱ فنجان شیر اضافه می کنیم.

 

  1. هر رنگ را به طور جداگانه داخل ظرفی می ریزیم که بعد بتوانیم ژله را به راحتی خارج کرده و رنده کنیم.

 

  1. ژله را بعد از ریختن در ظرف مورد نظر ،داخل یخچال می گذاریم و اجازه می دهیم کاملا سفت شود.

 

  1. در این فاصله ژله آلوئه ورا را آماده می کنیم. برای درست کردن ژله آلوئه ورا می توانید از ۲ روش طبق سلیقه و نظر خود استفاده کنید.

– اگر می خواهید ژله رنده شفاف داشته باشید باید ۱ بسته ژله آلوئه ورا را با ۱/۵ لیوان آب جوش یا ۱ لیوان آب جوش و نصف لیوان آب سرد حل کنید.

 

 

 

 

ژله رنده ای

 

 

 

– چنانچه می خواهید ژله رنده مات داشته باشید ژله آلوئه ورا را باید با ۱ لیوان آب جوش حل کرده و بعد از خنک شدن به آن شیر و یا بستنی اضافه کنید.

به هر  روشی که ژله آلوئه ورا آماده کردید بگذارید خنک شود .

 

 

 

ادامه مراحل آماده سازی

 

۷. زمانی که ژله های رنگی کاملا سفت شدند ، از یخچال بیرون آورده و با رنده درشت سریعا رنده کنید.  اگر سرعت عمل نداشته باشید ممکن است ژله ها آب شوند .

 

۸. ژله ها ی رنده شده را داخل قالب مورد نظر خود بریزید .

 

۹. چنانچه بعد از رنده کردن ژله ها ، هنوز ژله آلوئه ورا را آماده نکرده بودید ؛ برای جلوگیری از آب شدن ژله ها، آنها را داخل یخچال قرار دهید.

 

۱۰. اگر ژله آلوئه ورا را به روشی که گفته شد، آماده کرده بودید بلافاصله روی ژله هایی که رنده کرده اید بریزید و در یخچال بگذارید.

 

۱۱. توجه داشته باشید ژله آلوئه ورا باید کاملا خنک باشد تا گرمای آن موجب آب شدن ژله های رنده شده نشود.

 

۱۲. بعد از اینکه ژله به طور کامل سفت شد ، ژله را از ظرف خارج کرده و در ظرف مورد نظر سرو کنید.

 

 

ایده هایی برای تزیین ژله رنده ای

 

 

 

 

 ژله رنده شفاف

 

 

 

 

 

ژله بته جقه رنده ای

 

پیشنهاد می کنیم مطلب   زیباترین مدل های ژله بته جقه |۱۴ تزیین زیبا برای ژله بته جقه  را نیز مطالعه بفرمایید تا در زمینه تهیه دسر به شکل بته جقه  ایده های بیشتری را بدست آورید.

 

 

 

ژله رنده

 

 

 

 

 

ژله رنده با بستنی

 

 

 

 

اگر از علاقمندان به ژله بستنی هستید پیشنهاد می کنیم  مطلب نکات کلیدی درباره تهیه ژله بستنی + ۲۸ عکس تزیین جذاب را از دست ندهید.

 

 

ژله رنده با شیر

 

 

 

 

 

 

 

ژله رنده هندوانه

 

در صورتی که به دنبال به دست آوردن ایده هایی درباره  دسر و  ژله شب یلدا  هستید، پیشنهاد می کنیم  از مطلب  تزیین ژله و دسر شب یلدا(چله)|۶۶مدل زیبا و متنوع ژله هندوانه و انار  دیدن کنید.

 

 

 

 

ژله رنده با بستنی

 

 

 

ژله رنده شفاف

 

 

 

اگر این مطلب برای شما مفید بود و یا نظر و تجربه ای در این زمینه دارید؛ می توانید به بخش نظرات مراجعه کرده  و ما را از آن مطلع کنید. منتظر دریافت دیدگاه های ارزشمند شما همراهان  عزیز هستیم.

 

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

3.9/5 - (8 امتیاز)