مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۸:۰۳:۲۹ ساعت:     
 جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 19 April 2024 میلادی  و   10 شوال 1445 قمری
2822
25 نوامبر 2016

با چند تزیین از سالاد فصل از سایت رنگ وارنگ در خدمت شما عزیزان هستیم. همانطور که می دانید ، سالاد فصل یکی از پرمصرف‌ترین سالادهاست که در بیشتر مهمانی ها و هنگام تفریح در دل طبیعت یا پارک یکی از اجزای جدا نشدنی سفره ها محسوب می شود. مصرف سبزیجات همراه غذا و یا به عنوان سالاد از بهترین عادات غذایی ایرانیان است که قرون متمادی در سفره غذایی ایرانیان موجود بوده است. سالاد فصل همواره از تازه ترین میوه ها و گیاهان تهیه می شود و به دلیل داشتن فیبر و انواع ویتامین ها موجب شده تا به یکی از سالم ترین و مفید ترین خوردنی ها تبدیل شود.

سالاد فصل بسته به فصل از سبزیجات و صیفی جات مختلف مانند کاهو، انواع کلم، هویج،گوجه،خیار، پیاز، ذرت، اسفناج، جوانه ها، انواع میوه تشکیل می شود و به همین دلیل بسیار متنوع و پرطرفدار است. برای خوشمزه تر کردن این نوع سالاد از انواع سس به عنوان چاشنی می توان استفاده کرد که براساس مواد تشکیل دهنده سالاد و همچنین ذائقه و شرایط جسمی افراد ترکیبات  متنوع  و متفاوتی  پیدا می کند. چنانچه کمی خلاقیت در تهیه سالاد فصل به کار ببرید؛ می‌توانید سالادی خوش‌طعم‌تر و جذاب‌تر را روی میز غذا داشته باشید. در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که اگر سالاد را قبل از وعده اصلی میل کنید، با ایجاد سیری نسبی از پرخوری جلوگیری می‌کند ولی اگر همراه غذا میل کنید، اشتها را تحریک می‌کند .

 

تزیین سالاد فصل

 

اگر به دنبال تزیین های زیبا و جدید برای این سالاد مفید و خوشمزه هستید و از تزیینات تکراری خسته شده اید با ما همراه شوید. ما برای شما عزیزان تزیین های زیبا و متنوع از سالاد فصل را گرد آوری کرده ایم تا با ایده گرفتن از آنها بتوانید تزیینات جالب و متنوعی را خلق کنید و از خوردن این سالاد خوشمزه بیشتر لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.6/5 - (8 امتیاز)