مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۶:۴۹:۴۵ ساعت:     
 جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 19 April 2024 میلادی  و   10 شوال 1445 قمری
9655
30 آگوست 2017

 

با تزیین جام برای سفره هفت سین از سایت رنگ وارنگ در خدمت شما عزیزان هستیم. اگر به دنبال تزئین جام برای مناسبت های مختلف از جمله مراسم نامزدی و ظروف سفره هفت سین هستید، پیشنهاد ما این است که این مطلب را از دست ندهید.

تزئین ظروف سفره هفت سین، برای بسیاری از افراد کاری بسیار جذاب و لذت‌بخش است که معمولا از چند روز مانده به عید نوروز انجام می شود و برای بانوی هنرمند ایرانی فرصتی فراهم می کند تا هنر خود را برای هرچه زیباتر و آراسته شدن سفره هفت سین به کار گیرد. برای انجام این تزئینات ، خلاقیت حرف اول را می‌زند و هرکس می‌تواند بسته به امکاناتی که در اختیار دارد و همین طور ذوق و سلیقه خود، یک تزئین زیبا و خاص داشته باشد .

ظروف مورد استفاده در سفره هفت سین می تواند از جنس های مختلفی از جمله کریستال، بلور، سفال ، چینی ، نمد و … باشد، که البته هر کدام زیبایی های خاص خودش را دارد.

در این بین عد‌ه‌ای ترجیح می دهند از جام‌های پایه بلند یا کوتاه تزئین شده به عنوان ظروف سفره هفت سین بهره ببرند. این جام ها علاوه بر اینکه شیک و زیبا هستند ، در عین حال تزئین های متنوع و زیبایی را می توان روی آنها انجام داد که باعث می شود فقط با داشتن همین ظروف بتوانید سالهای سال از آنها در  سفره هفت سین خود استفاده کنید و نیازی به خرید و تهیه ظروف هفت سین متعدد نداشته باشید .

 

وسایل تزیین جام برای سفره هفت سین

 

این جام ها را می توان با وسایل و شیوه های مختلفی از جمله هنر ویترای ،گل‌های پارچه‌ای، روبان‌های رنگی،گل‌های کریستالی ، انواع مروارید، نگین، خمیر گلسازی ، فوم، کنف و . . . تزئین کرد. همچنین از دیگر کاربرد این جام ها، می توان به استفاده از این جام ها در مراسم عقد و عروسی به عنوان جام عسل و نوشیدنی عروس و داماد  اشاره کرد.

در ادامه توجه شما عزیزان را به نمونه هایی  زیبا از تزیین جام برای سفره هفت سین جلب می کنیم. امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید تزئینات زیبایی برای جام های خود داشته باشید .در صورت تمایل با ما و تزئینات زیبا و جدید جام همراه شوید.

 

 

 

 

 

امیدواریم مدل های به اشتراک گذاشته برای تزیین جام هفت سین مورد توجه و استفاده  شما عزیزان قرار بگیرد.چنانچه نظر ،ایده و یا پیشنهادی در این باره دارید می توانید با ما و دیگر همراهان رنگ وارنگ به اشتراک بگذارید.

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.5/5 - (11 امتیاز)