مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۶:۲۰:۴۲ ساعت:     
 پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 18 April 2024 میلادی  و   9 شوال 1445 قمری
5898
25 فوریه 2017

با ارائه مدل های متنوع برای تزیین جام عسل عروس و داماد از سایت رنگ وارنگ در خدمت شما عزیزان هستیم. همانطور که می دانید خوردن عسل توسط  عروس و داماد  بر سر سفره عقد یکی از رسوم ایرانی است. عسل سمبل شیرینی است  و خوردن عسل توسط عروس و داماد، نماد شیرین‌کامی و داشتن و تجربه کردن یک زندگی شیرین است.

معمولا عسل درون ظروف شیشه ای و یا جام های شیشه ای ریخته می شود و بر سر سفره عقد گذاشته می شود. بهتر است ظرف عسل تزئین شود و به صورت تزیین شده و زیباتر برسر سفره عقد قرار داده شود .به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب نمونه هایی از تزیین جام برای عروس و داماد را با شما به اشتراک بگذاریم. برای مشاهده مدل ها و ایده گرفتن برای تزیین جام با ادامه مطلب همراه شوید.

 

تزیین جام عسل و نوشیدنی عروس و داماد

 

 

شما با وسایلی از جمله اکلیل، نگین، مروارید، رنگ های مخصوص کار بر روی شیشه (ویترای) ، گل های طبیعی و مصنوعی ، ربان، تور  و کمی خلاقیت  می توانید این جام ها را  با تزئین های زیبا همراه کنید و به صورت هر چه زیباتر و جذاب تر از جام عسل (ظرف عسل) تزئین شده بر سر سفره عقد استفاده کنید.

از این تزئینات می توانید علاوه بر تزیین جام عسل ،برای تزئین جام در موارد مختلف دیگر هم بهره برد. از جمله کاربرد های دیگر این جام های تزئین شده ، می توان به استفاده از این جام ها به عنوان ظرف نوشیدنی ، استفاده در  تزئین یخچال عروس اشاره کرد.

 

با ایده گرفتن از این تصاویر و چاشنی کردن کمی خلاقیت می توانید تزیین زیبا و شیکی برای جام مراسم عقد و عروسی عروس و داماد داشته باشید.

 

 

 

مدل های ارائه شده در این مطلب بسیار متنوع هستند و به شما این امکان را می دهند که با هر نوع سلیقه و هر نوع امکانات و وسایلی که در اختیار دارید بتوانید جام عسل عروس و داماد را تزیین کنید و سفره عقد  را زیباتر و جذاب تر کنید.

آیا این مدل ها توانست مورد توجه و پسند سلیقه شما خوبان قرار بگیرد؟ رنگ وارنگ برای ارائه مدل ها  و تزیینات جام عسل مطابق با سلیقه شما عزیران، از نظرات و ایده های شما همراهان و مخاطبان گرامی استقبال می کند.

 

 

 

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

4.5/5 - (10 امتیاز)