مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۳:۴۳:۴۷ ساعت:     
 جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Friday 29 March 2024 میلادی  و   19 رمضان 1445 قمری
5069
18 اکتبر 2016

با آموزش سر انداختن با دو رنگ کاموا در خدمت شما عزیزان هستیم. شاید شما هم  از آن دسته افرادی هستید که می خواهید با سر انداختن دو رنگ کاموا، بافتنی  را شروع کنید و به همین دلیل به دنبال آموزش  روش بافت با دو رنگ کاموا هستید. رنگ وارنگ این مطلب را به آموزش سر انداختن با دو رنگ نخ بافتنی اختصاص داده است. سعی شده این آموزش به صورت کاملا دقیق برای شما آماده شود به طوری که کسانی هم که تا به حال حتی میل به دست نگرفته اند ، بتوانند بدون هیچ مشکلی بافتن با میل را شروع کنند.  به همین دلیل آموزش سر انداختن با دو رنگ کاموا  با  تصاویر مرحله ای برای شما عزیزان در نظر گرفته شده که امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد . اگر تمایل دارید این آموزش  را مشاهده کنید با  ما همراه شوید.

 

 

نحوه  سر انداختن با دو رنگ کاموا

 

امروزه تنوع کاموا  از لحاظ جنس ، ضخامت و رنگ بسیار زیاد است. به دلیل همین  تنوع  انتخاب رنگ مناسب برای بافت،  این روزها خیلی راحت تر شده و فرد انتخاب های زیادی می تواند داشته باشد. حتی برخی از کامواها   بیش از ۲ رنگ دارند که موجب می شود علاوه بر راحت تر شدن بافتن در نهایت بافت زیباتری داشته باشید. با این حال برای برخی طرح ها و الگوهای بافتنی ناگزیر به استفاده از دو یا چند رنگ کاموا هستید. نکته ای که بهتر است به آن دقت شود انتخاب ترکیب  رنگ مناسب است. برای انتخاب صحیح تر می توانید از چرخه رنگ کمک بگیرید. اگر به این مورد توجه نشود ممکن است در نهایت از نتیجه کار خیلی راضی نباشید.

برای سر انداختن با دو رنگ نخ بافتنی کافی است مطابق با تصاویر مرحله به مرحله پیش بروید تا بتوانید در نهایت ،بتوانید شروع خوبی برای بافتنی با چند رنگ کاموا داشته باشید.

 

 

 

 

به همین راحتی شما می توانید برای شروع یک بافت خوب اقدام کنید . توصیه ما به شما عزیزان این است که سر انداختن با کاموا ی تک رنگ و دو رنگ را تمرین کنید تا برای شروع بافتنی مشکلی نداشته باشد. به شما  عزیزان پیشنهاد می کنیم ، آموزش های بعدی بافتنی ما را حتما دنبال کنید.

 

نظر شما کاربر محترم درباره این آموزش چیست؟ آیا شما روش بهتر دیگری برای سرانداختن دو رنگ نخ بافتنی (کاموا)  می شناسید؟  چنانچه نظر و پیشنهادی در این باره دارید می توانید از بخش ارسال نظر با ما در میان بگذارید. منتظر دریافت دیدگاه های شما عزیزان هستیم.

 

 

 

گردآوری و تنظیم: https://rangvarang.com/

4.1/5 - (9 امتیاز)