مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۰۸:۳۸:۳۶ ساعت:     
 سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  برابر با  Tuesday 19 March 2024 میلادی  و   9 رمضان 1445 قمری
2488
12 مارس 2018

آموزش امروز ما آموزش یک مدل سگ نمدی است.برای درک بهتر ، این آموزش با تصاویر مرحله به مرحله برای شما عزیزان آماده شده است.  پس اگر هنوز نماد سال ۹۷ که همان سگ هست را تهیه نکرده اید و علاقه مند به کارهای نمدی هستید آموزش ساده و زیبای امروز را به هیچ عنوان از دست ندهید.در صورت تمایل در ادامه با این آموزش همراه شوید.

آموزش سگ نمدی

مراحل دوخت سگ نمدی

۱.برای داشتن این سگ نمدی زیبا مطابق تصویر الگو را  روی نمد به رنگ دلخواه برش بزنید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید اجزایی را که باید برش بزنید عبارتند از:۲ عدد گوش ،۲ عدد چشم،۱ عدد بینی، ۲عدد سر،۲ عدد دم ،۲ عدد تنه ، ۳ عدد لکه های روی صورت و تنه

سگ نمدی

۲.حالا اجزای صورت را روی یکی از الگو های سر می دوزیم و یا می چسبانیم (من دوختم) سپس دو ۲ تا قسمتی را که به عنوان سر برش زده ایم با دوخت دندون موشی می دوزیم و با کمی الیاف پر می کنیم .سپس گوش ها را به فرمی که در تصویر مشاهده می کنید بدوزید ( بچسابنید) به این ترتیب سر سگ نمدی ما آماده می شود.

سگ نمدی

۳.در این مرحله ۲ قسمت مربوط به دم را با دوخت دندان موشی به هم متصل کنید ، لکه های روی بدن سگ را هم مطابق تصویر بر روی یک طرف بدن سگ بدوزید(بچسبانید) و در ادامه دم را بین دو ۲ برش مربوط به تنه قرار دهید و ضمن دوخت دندون موشی با کمی الیاف پر کنید . به این ترتیب تنه  سگ هم آماده می شود.

سگ نمدی

۴.سپس دو قسمت آماده شده یعنی سر و بدن سگ را همانند تصویر به هم بدوزید.به این ترتیب سگ نمدی ما آماده می شود.

سگ نمدی

۵.حالا می توانید در صورت تمایل سگ نمدی آماده شده را طبق سلیقه خودتان تزئین کنید.

سگ نمدی

می بینید، به همین  سادگی  سگ زیبای نمدی شما آماده شد.

امیدواریم این آموزش هم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.چنانچه نظر یا پیشنهادی درباره این آموزش دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید.

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

3.5/5 - (2 امتیاز)