مرجع تخصصی آموزش و دانلود
۱۵:۰۷:۲۳ ساعت:     
 پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳  برابر با  Thursday 28 March 2024 میلادی  و   18 رمضان 1445 قمری
7815
7 نوامبر 2016

این مطلب از رنگ وارنگ را  به آموزش دوخت کیف موبایل به همراه جاهندزفری اختصاص داده ایم . کیف موبایلی نمدی که جای هندزفری هم دارد. با داشتن این کیف موبایل می توانید علاوه بر جای مناسب برای موبایل (تلفن همراه) خود، جایی هم برای نگهداری هندزفری داشته باشید. اگر از علاقمندان به هنر نمد دوزی و وسایل نمدی هستید یا از هندزفری زیاد استفاده می کنید؛ پیشنهاد می کنیم این آموزش کاربردی را که با تصاویر مرحله به مرحله همراه شده است را تا پایان دنبال کنید.

 

روش دوخت کیف موبایل به همراه جاهندزفری

۱. برای داشتن این کیف موبایل ابتدا باید الگو ی کار را تهیه کنید .در اینجا طبق ابعاد موبایل این الگو به دست آمده اما شما باید ابتدا براساس سایز گوشی موبایل و تبلت خود الگو را تهیه کنید.

کیف موبایل به همراه جاهندزفری

۲.سپس نمد را طبق  الگو برش بزنید .

کیف موبایل به همراه جاهندزفری

۳. تکه های برش خورده را  ابتدا روی کیف نصب می کنیم که می توانیم این کار را هم با نخ و سوزن انجام بدهیم هم با چسب حرارتی اما دوخت موجب زیباتر شدن کار می شود.

کیف موبایل به همراه جاهندزفری

۴. سپس شروع به دور دوزی کیف  می کنیم.

کیف موبایل به همراه جاهندزفری

۵. قبل از اینکه دست های خرس را به کیف وصل کنیم، باید یک تکه کش بین  دو دست خرس  قرار دهیم  و بدوزیم.

کیف موبایل به همراه جاهندزفری

۶. بعد از اینکه طبق تصویر این کار را انجام دادیم دست ها را به کیف متصل می کنیم.

کیف موبایل به همراه جاهندزفری

۷. حالا یک کیف موبایل با جاهندزفری دارید.

کیف موبایل به همراه جاهندزفری

به همین سادگی می توانید در ابعاد و طرح دلخواه تان برای موبایل یا تبلت خود  کیف نمدی بدوزید و با سلیقه خودتان آن را تزیین و زیباتر کنید.  امیدواریم این آموزش نمدی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم  ایده خوبی برای کیف موبایل در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

چنانچه نظر، ایده یا  پیشنهادی درباره این آموزش دارید می توانید آن را با ما و دیگر کاربران خوب سایت رنگ وارنگ به اشتراک بگذارید. رنگ وارنگ از دیدگاه های شما عزیزان استقبال می کند.

گرد آوری و تنظیم: https://rangvarang.com

3.9/5 - (15 امتیاز)